Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19542 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 04.01.2015 do 11.05.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
07:19:50
22.03.2025
ajok
Tak kdyz se mi vse, co jsem chtel povedlo na Fabce, tak se zas vracim k octe :) Mezitim se ji prestaby otevirat PZ dvere a neotevrou a je na safe, je moznost, jak nezlikvidovat tapec? Rikal jsem si, ze teda dam origo dalku, do fab jsem dal nejvyssi jednotku, ktera ma umet i zadni el. okna a origo alarm (funguje, jen kodovani mi dalo, porad oteviralo jen predek a zadek se zacal otevirat, az jsem tam dal kod, ktery je ve VISu uveden jako priklad :), ale prave od toho me tu nekdo u octy kdysi zrazoval, ze to nebude chodit, ze musi byt stejny pocet el. oken, je to opravdu tak? pan na vrakovisti chce cislo jednotky, kterou potrebuji, ale v carprogu jich je milion a podle poctu el. oken to tam ani nijak rozlisene neni. Rikal jsem panovi, ze nejlip kdyby vedel, ze to je z octy - komfort 3, predni el. okna a DO.

Ted je tam tato, kdyz je na konci treba C, tak pisi, ze je DO.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 22.03.2025 07:19:50
16:09:24
15.03.2025
ajok
-> minno 15.03.25 15:46:36: no jednoduse, kdyz jsem dal u sve octy 1.8T do zamku 5. dveri klic, tak jsem tim zamykal a odemykal cele auto, proste ten zamek ovladal central jako z dveri ridice, no a pak to prestalo ovladat...

U nafty zamek je, ale nemam k tomu klic, 5ky se odemykaji normalne centralem a ja k tomu chtel dat dalku, tak jsem se napojil na ty ovladaci dratky - jeden ma zamykat a druhy odemykat, bud primo na minus nebo nekde jsem jeste nasel, ze pres 180 Ohmu, zkousel jsem oboje a nic

Tak podle vybavy, ale ty zakladni by mely snad byt na stejnem miste www.autonar.cz/blog/schem a-pojistek-skoda-octavia-i



edit:

mas pravdu, tady jsem nasel jeste central na pojistce 38 octaviaclub.cz/schema-poj istek-octavia



Ale to nebude, proc to neovlada ten central, napada me kodovani, ale ve VISu nic takoveho neni.
upraveno 2x, naposled 15.03.2025 16:23:01
15:46:36
15.03.2025
minno
-> ajok 15.03.25 13:47:33: Celkom nerozumiem opisu problému, ale len taký jeden detail. Si si istý, že centrál máš na poistke 6? Ono to rozloženie poistiek sa dosť líši od modelového roku a výbavy. Som to riešil nedávno a nesedelo mi to úplne ani podľa návodu dodaného k autu, suri mi potom posielal osadenie poistiek podľa VIN.
upraveno 2x, naposled 15.03.2025 15:47:18
15:40:13
15.03.2025
minno
-> Milan 136 15.03.25 13:27:33: Jedine. Ale sranda je, ako to v koncerne kombinujú. Napríklad toto. Ovládač zrkadiel je China a tlačítka zamykania sú Czech. A tapacír je myslím Hungary, alebo Bulgary1

Volant je Ukraine a RJ sú Romania3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 15.03.2025 15:40:13
13:47:33
15.03.2025
ajok
Jak jsem tu psal, ze mi u me ovce prestal kufr ovladat central klicem a kdyz jsem ji koupil, tak to chodilo, chvilku jsem se to snazil najit a pak kdyz jsem zadnou zavadu vzadu nenasel, tak jsem se na to vykaslal, ze to vlastne ani nejak moc nepotrebuju. No a ted jsem chtel dat do nafty uni dalku, tak jsem si rekl, ze to napojim na kabliky, co jdou do zadu pri prahu ridice - modrocerny a modrobily, no a zjistil jsem, ze to ma stejny problem a ze to teda neni vzadu, co me pak dostalo, ze kdyz jsem vyndal pojistku c.6 centralu, tak ze central dal fungoval.9 Nevite kde to muze byt, primo v komfortce? Ale auta maji jiny comfort moje 2,5gen a nafta 3 a stejna zavada? divne.
upraveno 2x, naposled 15.03.2025 13:50:01
13:27:33
15.03.2025
Milan 136
-> minno 15.03.25 11:50:12: 3 Musíš tam dát neorigo s nápisem GERMANY1
11:51:19
15.03.2025
Nwkt
-> minno: 3 3 3
11:50:12
15.03.2025
minno
-> ajok: Neviem, ako to myslíš, že meniť, keď nič viac origo, ako origo China neexistuje3
11:38:55
15.03.2025
ajok
-> minno 15.03.25 10:31:51: tak to mas co menit :) ja mam na octe dost dilu z vyroby made in japan, napred jsem myslel, ze to neni origo, ale ono je
10:31:51
15.03.2025
minno
-> MOLSO 15.03.25 09:09:15: Asik tak.



Navyše keď už aj novom EU aute (VW) sú fabrické origo komponenty s nápismi Romania a China3
09:09:15
15.03.2025
MOLSO
-> ajok: keby kazdy riesil napisy na kladkach a remenoch tak v celej republike bude jazdit 10 percent aut a 90 bude odstavenych vedla cesty a pred servismi. A servisaci budu do zblbnutia objednavat krabice od vsetkych vyrobcov a cakat na remen so spravnym napisom



Posrat sa moze aj napinacia kladka s napisom canada alebo germany a romania moze vydržat.
03:29:26
15.03.2025
ajok
-> Jakub M. 12.03.25 20:32:32: jj, diky, koukam ze ty komponenty jsou podobne jako v te sade INA, dokonce i ten H1 napinak, dam tu INU (dalsi uz kupovat nebudu) a remen dam asi ten bosch, tento remen (jako z te sady, samo jiny pocet zubu) jsem koupil a chtel dat na funku, ale jak jsem uvidel Romania, tak jsem se lekl a dal tam celou INU s pumpou graf, tak ted ten remen dam na bluesky, kde maji rozvody asi 30tis.km, ale pres 10 let.
20:32:32
12.03.2025
Jakub M.
-> ajok:

Zkus sehnat contitech CT909WP1, bude to taky Rumunsko, Timisoara. V té fabrice jsem byl, výroba odpovídá OE; výkresy I zákaznické požadavky.
23:31:29
07.03.2025
ajok
Tak jsem svou octu 1.8T zvednul, otacel kolem a rozvodak se napnul9 tak jsem to risknul, nastartoval a dojel 20km, ale rozvody musim udelat, remen leze ke strane a pali se o plastovej kryt, pumpa SKF tece, tak pred garazi na nekolik 4 hodinovek ty rozvody snad udelam :), sada INA, pumpa Graf a remen jsem se nakonec rozhodl, ze dam Bosch, ikdyz je made in Romania, byvaly kolega, co delal v Bosch Jihlava, tak tvrdi, ze Bosch je uplne stejnej, at je vyroben kdekoliv na svete, pry si kvalitu pohlidaji, coz u ostatnich znacek casto neplati7
20:15:26
06.03.2025
gim
-> Sita: na obrubník ti senzory moc nepomůžou... Z vlastní zkušenosti. Nevšiml jsem si zvedlého obrubníku. Za normálních podmínek by se to sklouzlo po lizatku, ale to se na hraně kouslo a vytrhlo i s držáky z nárazníku.
upraveno 1x, naposled 06.03.2025 20:17:08
19:55:25
06.03.2025
ajok
-> Syny 06.03.25 12:42:37: soused zas koupil nejakyho seat kodiaqa, nevim jak se to jmenuje, ale pry to vychazi lepe
14:01:41
06.03.2025
Sita
-> Syny 06.03.25 12:42:37: Vlastne za tim neni nic mocracionalniho... Asi nejvic proto, ze mi do oka vic pada sedan/liftback nez combi, suv, crossover, ...
12:42:37
06.03.2025
Syny
-> Sita: Ty hele a proc zrovna O4? Se koukni po Leonech jako mam ja - je levnejsi nez O4 a lepsi vybava.
10:34:54
06.03.2025
Sita
-> Jarda/felda 06.03.25 10:22:22: jak kterej, v CB jsou mistama pekne vysoky. Na nej najela, slysela jen mirny skrabani, vsichni vystoupili, z kufru vyndali naklad, tim si predek lehnul a kdyz pak sama odjizdela bylo vymalovano 3
upraveno 1x, naposled 06.03.2025 10:46:35
10:22:22
06.03.2025
Jarda/felda
-> Sita 06.03.25 10:18:07: obrubník je nízko, ten to stejně nevezme 3 3 3
10:18:07
06.03.2025
Sita
-> palinator 06.03.25 10:13:32: urcite, odreni by mi tolik ani nevadilo, ale manzelka s Borou jednou nekam najela na obrubnik a pri odjezdu ten naraznik utrhla, fakt zustal lezet na travniku. Tomu jsem myslel ze by se po 25letech vyvoje uz dalo predejit.
upraveno 1x, naposled 06.03.2025 10:18:43
10:13:32
06.03.2025
palinator
-> Sita:

Není levnější to prostě odřít? 3
10:07:46
06.03.2025
Sita
-> Milan 136 06.03.25 09:48:51: ok, diky, takze jedine starou cestou na nejakou svoji kontrolku nebo pipak nekam pod palubku no, ach jo 3
09:48:51
06.03.2025
Milan 136
-> Sita 06.03.25 09:37:26: No to právě není. Musela by se dodělat kabeláž, jednotka je určitě jiná a pak to "jen" nakódovat. Což bude dost problém. U nás online neřešitelný. Jestli je to unece auto, tak vůbec.
09:37:26
06.03.2025
Sita
-> Milan 136 06.03.25 09:25:01: mam vyhlidlou jednu O4 v socialni vybave, vsechno mi staci, ale ty predni senzory bych chtel no... Je mozny ze je tam na to priprava, takze je staci nainstalovat do naraznuiku, prijpojit a nekde v nejaky RJ "jen" povolit? Nebo to takhle nefunguje?
upraveno 1x, naposled 06.03.2025 09:37:54
09:25:01
06.03.2025
Milan 136
09:19:45
06.03.2025
Sita
dotaz na O4 Active Plus: když má jen zadní senzory, dají se tam rozumně dodělat i přední?
upraveno 1x, naposled 06.03.2025 09:20:12
22:08:16
02.03.2025
Milan 136
20:17:35
02.03.2025
11mAjA11
Vytrhnuté rameno po kolizi s dodávkou, zlomenou nápravu nikde nevidím..
20:00:59
02.03.2025
darklord
-> Bukaj: oktava skarpou podla popisu nesla
19:25:07
02.03.2025
Bukaj
-> darklord: No, ale tohle nebylo selhání nápravy v důsledku přetížení vozu, ale v důsledku jízdy škarpou...

"Novináři" si často skutečnost přikrášlují...
17:46:49
02.03.2025
Milan 136
-> michael 02.03.25 17:43:20: Tu zlomenou nápravu bych chtěl vidět.
14:51:53
01.03.2025
Syny
-> Sita: Jo, to je asi pravda. Občas slyšim něco bzučet pod kapotou, když odcházím od auta. Ale i tak když vím, že jsem chvíli před zastavením jel někde po dálnici nebo když se mi teplota oleje zdá vysoká, tak to chvíli na volnoběhu nechám.
14:45:16
01.03.2025
Sita
-> Syny 01.03.25 14:21:45: nekde jsem cetl ze moderni TSi maj na dochlazovani el. cerpadlo, takze se o to ridic nemusi starat?
14:30:18
01.03.2025
Milan 136
-> Syny 01.03.25 14:21:45: Řekl bych, že je to tak.
14:24:25
01.03.2025
Syny
-> Sita 01.03.25 14:14:34: Jinak tedy ciste muj nazor - radsi jednu z poslednich O3 s lepsi vybavou, nez O4 z pocatku jeji vyroby. Financne to bude podobny.
14:21:45
01.03.2025
Syny
-> Sita 01.03.25 14:14:34: Tak dochlazovani turba se tyka i TSIcka. Kazdopadne O4 se bez GPF podle me ani nedelala, je moc nova - ale to by vedel spis Milan.
14:14:34
01.03.2025
Sita
-> Syny 01.03.25 13:50:40: gpf ok, diky. 1 boru nam nabourali, stk bude koncit, musim sehnat neco dalsiho. Motor mam vybranej, chtel jsem rapida, ale chteji za to jen o fous min nez za octu. no a kdyz uz octu, tak zase o4 mi neprijde o tolik drazsi... uvidime no, letos to musim rozseknout...



ad jantar: s autem jezdi 90% zena, tdi jsem nikdy nechtel, aby nekde resila dochlazovani turba nebo vypalovani filtru, to ne...
upraveno 1x, naposled 01.03.2025 14:16:47
13:50:40
01.03.2025
Syny
-> Sita 01.03.25 10:59:06: Žádný TSI nemá DPF 1 Dobře, tak terminologii máme zasebou 3 Teď k dotazu. Zjišťoval jsem to samé a prý s GPF není žádný problém (ostatně když nejsi jantar, tak není ani s DPF).

Jinak - ty a O4? Co se to stalo? 3
10:59:06
01.03.2025
Sita
Dotaz na 1.0TSi v O3. Docetl jsem se, ze do 2017 se ten motor montoval bez DPF, ma smysl se na ty starsi kusy zamerit, nebo s tim zadny problemy nejsou a je to jedno?

Ono se to teda vyvinulo tak, ze pujdu do O4, ale i tak by me to zajimalo...
08:32:17
28.02.2025
Borderer
-> palinator: Krásný vidět, jak skočí po tom TOTAL STOP, když si všimne toho kouře. 3 Škoda, že to v tu chvíli skončí.
21:23:28
27.02.2025
Syny
-> darklord 27.02.25 19:42:44: Vsak koncern uz to zacina sypat na pravou packu pod volantem. Jen ta leva zacina byt trochu pakarna 3
19:58:47
27.02.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN 27.02.25 19:38:40: To i transit :-)



Taky nechapu, cudliky by stacily no...
19:42:44
27.02.2025
darklord
-> StepaNoFUN: ano, to je hlavne v usa celkom oblubene, ale preco u nas furt musi byt volic zbytocne na tuneli...
19:41:04
27.02.2025
michael
-> StepaNoFUN: Škodovka, už to má třeba u Supa a Kodiaqa stejně.
19:38:40
27.02.2025
StepaNoFUN
-> darklord: Tak treba Meredes ma ovladani prevodovky tam, kde normalni auta sterace.
19:35:35
27.02.2025
darklord
Naco sa vlastne u automatov pouziva kdejaka viac ci menej podarena atrapa paky ked by stacilo bohate 4 tlacitka jak v klbovej karose pod volantom? 47
10:47:52
27.02.2025
saskyn2
-> Milan 136: no jo vlastně tady je P na tlačítko úplně jsem zapomněl
Extreme Tyres