skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5673 příspěvků (zobrazeno 1751 až 1800) od 28.03.2009 do 15.11.2025, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
12:26:00
26.10.2018
26.10.2018

Mexican
19:02:45
25.10.2018
25.10.2018

Tom Troll
22:04:37
16.10.2018
16.10.2018

Šediváček
09:44:41
06.10.2018
06.10.2018

Mexican
22:25:56
10.09.2018
10.09.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
První kokot, sebral bych mu licenci nadoživotí...
Druhý frajer Troy na neodpružené motorce s řezením na levou ruku vpravo. Jede s tím takovou pilu a ještě dělá srandičky

Druhý frajer Troy na neodpružené motorce s řezením na levou ruku vpravo. Jede s tím takovou pilu a ještě dělá srandičky

22:24:21
10.09.2018
10.09.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
22:24:00
10.09.2018
10.09.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
09:03:03
08.09.2018
08.09.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
-> kraska98: Tak borec je vemeno ale aspon se udrzi na silnici, ne jak ta pipinka. Na konci si bude delat rozsireni na manual. Ale je to demence... Uz ahy byly druhy jizdy.
08:23:54
08.09.2018
08.09.2018

kraska98
-> Bukaj: No, ale i u toho řidičáku na pionýra sis alespoň osvojil základní dovednosti s řazením a se spojkou, které se pak daly použít u auta. 
U toho pionýra ses naučil hodně o řazení apod. Dnes ve většině autoškol do lidí hustí, že při tolika tisících otáčkách řadit vyšší rychlost. Při tolika otáčkách podřaď.... U pionýra žádný otáčkoměr není a často nefunguje ani tachometr, takže prostě musíš řadit podle pocitu/sluchu. Například kamarád nedávno dostal řidičák a při jízdě kdy jel cca 70km/h a měl vytočenou trojku cca na 3000 jsem se ho zeptal, proč nepřeřadí a on mi řekl, že na 4ku nemá otáčky...

U toho pionýra ses naučil hodně o řazení apod. Dnes ve většině autoškol do lidí hustí, že při tolika tisících otáčkách řadit vyšší rychlost. Při tolika otáčkách podřaď.... U pionýra žádný otáčkoměr není a často nefunguje ani tachometr, takže prostě musíš řadit podle pocitu/sluchu. Například kamarád nedávno dostal řidičák a při jízdě kdy jel cca 70km/h a měl vytočenou trojku cca na 3000 jsem se ho zeptal, proč nepřeřadí a on mi řekl, že na 4ku nemá otáčky...
08:21:20
08.09.2018
08.09.2018

Bukaj
-> kraska98: Řidičák pouze na "automat" je dnes poměrně běžnou praxí - podobně, jako se dřív dělal řidičák na pionýra...

08:18:37
08.09.2018
08.09.2018

kraska98
11:25:57
07.09.2018
07.09.2018

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, líbí. Ale víš jak je to s konceptama, tam si dovolí ledacos. Ale kolik z toho se nakonec dostane do série po veškerém nutném "okatování kostů"... V tomhle je asi na místě tej Tesle přiznat kladný body, že dokazáli něco relativně odvážnýho i prodat, ne jen ukazovat koncepty.
11:11:26
07.09.2018
07.09.2018

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.09.18 11:03:34: No a co říkáš na ten Nio a Renold?
11:03:34
07.09.2018
07.09.2018

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já jsem teď byl týden v Oslo, a tam už je těch elektroaut tolik, že tě pomalu vyděsí, když okolo projede nějaká chrochtavá nafta
Až když to člověk zažije, tak si uvědomí, kolik randálu auta ve městě dělají...
A zrovna Tesla Model X je na živo neuvěřitelně hnusný auto teda. Model S je hezký, ale je jich tam tolik, že když zrovna nejede nějaká málo obvyklá barva (třeba červená), tak už to člověka hrozně nudí. Xko je hnusný ve všech barvách.
Až když to člověk zažije, tak si uvědomí, kolik randálu auta ve městě dělají...A zrovna Tesla Model X je na živo neuvěřitelně hnusný auto teda. Model S je hezký, ale je jich tam tolik, že když zrovna nejede nějaká málo obvyklá barva (třeba červená), tak už to člověka hrozně nudí. Xko je hnusný ve všech barvách.
23:11:13
04.09.2018
04.09.2018

Jirik_Tuňák1983
Tahle sestava vozidel se mi hodně líbí.
https://www.youtube.com/w atch?v=5bJ6eSkucbw
Nio EP9 a ten Renault jsou parádní.
https://www.youtube.com/w atch?v=5bJ6eSkucbw
Nio EP9 a ten Renault jsou parádní.
06:22:59
29.08.2018
29.08.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_ 28.08.18 23:24:17: videa skodovek 

23:24:17
28.08.2018
28.08.2018

Klubko_
11:50:45
27.08.2018
27.08.2018

David29
09:54:42
25.08.2018
25.08.2018

MVM
-> kraska98 25.08.18 09:25:03: No přesně to je právě to co bych asi nervově nedal - zkrátka naučit někoho antitechnickýho přemýšlet a dělat několik úkonů automaticky (např.řazení) a zůstat uplně v klidu bez emocí. Spousta z nás řídila auto,traktor a všelijaký buginy dřív než v autoškole - tak to vedení auta je už potom legrace. Ale někdo (ženský,holky) kdo to poprvé řídí až v autoškole,tak věřím že můžou mít potíže a vymetají škarpu. No a je pravda že když jsem jednou s čerstvýma papírama na náklaďák měl převézt z A do B Liazku s klasickým vlekem - tak jsem měl taky pěkně staženou prdel,nejen tim že to bylo v létě.. A postupně se většina lidi vyjezdí,někdo ale se to prostě nenaučí nikdy.
09:25:03
25.08.2018
25.08.2018

kraska98
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale tak víš jak, každý se nenarodí s jezdeckými geny jako Michael Schumacher. Znám spoustu holek, které když šly dělat řidičák ani nevěděly který pedál k čemu slouží, jak se řadí atd. 
Já bych ale na to nervy neměl, klobouk dolů před tím instruktorem.

Já bych ale na to nervy neměl, klobouk dolů před tím instruktorem.
09:10:51
25.08.2018
25.08.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
-> kraska98 25.08.18 08:15:28: No doufam, ze ta pekna prcinka to jen hraje a neni tak vyndana, ze nedokaze udrzet auto na silnici. V 6 letech jsem jezdil dodavkou v nasi ulici tatovi na kline a takovy problemy jsem teda nemel 

08:15:28
25.08.2018
25.08.2018

kraska98
-> Matthes, záškodník z TechWebu 24.08.18 14:23:53: Jak to myslíš ? "doufám, že je to jen simulace"
05:20:37
25.08.2018
25.08.2018

MajoLR
19:56:09
24.08.2018
24.08.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
No to je to nejhorší, že je to u nás 5 kilometrů :-D
19:48:13
24.08.2018
24.08.2018

Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Koukám, že to je tady u nás - to abych si na ty Yarise, nebo Aygo, nebo co je to zač dával většího majzla. Ale školitel pohodář a nervy z oceli


14:54:05
24.08.2018
24.08.2018

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Toto je presne ten typ cloveka, ktory nie som. Instruktora v autoskole by som naozaj robit nemohol.
14:23:53
24.08.2018
24.08.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
10:56:27
13.08.2018
13.08.2018

Nwkt
-> Jumbo 13.08.18 08:16:24: To by nedokázal jet ani tam. Těch levoproudařů mají dle mě v DE daleko víc než u nás
10:02:55
13.08.2018
13.08.2018

Luky
-> bouchy: jako že je vokouřil
-> Tom Troll: dělám to stejně, byť teda trochu pomaleji
Přijde mi to normální...
-> Tom Troll: dělám to stejně, byť teda trochu pomaleji
Přijde mi to normální...09:40:59
13.08.2018
13.08.2018

bouchy
-> Tom Troll: Asi nerozumim, co znamená "smoked at..." v názvu videa. Jinak celkem brutál - zdánlivě úzký dvoupruh. I v nižších rychlostech stačí jeden neznatelný "bumper" v povrchu a člověk letí. Nějak jsem musel zpomalit, nevim, jestli je to věkem, ale zatáčkovitá D11 (zatím novej beton) celkem houpe, až je to nepříjemný (možná i gumy, podvozek po trojnásobným objetí země kolem rovníku,...). Mizerně klopený oblouky plus houpání (jedno větší v lesíku blíž "konce" D11 a jedno stále existující u Černýho Mostu (nyní v opravě)-obě na rovině- a je konec. Na tom druhým je/bylo sice doporučení, ale ne moc včas, stejně...
edit: jinak ani na tom autobahnu to není žůžo, když vzpomenu na "max speed test" v těch vránách hochů z TG - stará Sierra, bavo a Merc se "závodním" řazením.
edit: jinak ani na tom autobahnu to není žůžo, když vzpomenu na "max speed test" v těch vránách hochů z TG - stará Sierra, bavo a Merc se "závodním" řazením.

08:16:24
13.08.2018
13.08.2018

Jumbo
-> Tom Troll: Jiný kraj, jiný mrav... Hlavně je sranda, že dokázal jet takovou dobu bez nutnosti brzdit. Kdyby ta dálnice byla plná průměrných českých řidičů, tak na tu maximálku ani zrychlit nedokáže, natož jí jet...
23:48:02
10.08.2018
10.08.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> PD-TOMMY 10.08.18 20:24:58: Giom... Docela jsem před časem koukal na FB, že to auto ještě žije 

22:54:42
09.08.2018
09.08.2018

Eidy
-> T: Je rozepřený. Ale musíš fakt hledat. Je tam matně k zahlédnutí rozpěra: 2:37, 2:49, 3:19, 3:47. Ale ten rám je každopádně jen pohledová záležitost.
22:35:19
09.08.2018
09.08.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.08.18 21:56:31: To jsou ty tuningové rámy kolem palubky, půl metru od sloupků apod. Osobně to vůbec nechápu, není to ani pěkný na pohled, a ani funkční... Na worthersee je to k vidění už leta, naposled jsem se zasmál u R8, která ho měla karbonovej, ale opravdu půl metru od sloupků. 

21:56:31
09.08.2018
09.08.2018

T
17:25:35
04.08.2018
04.08.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
04:18:39
04.08.2018
04.08.2018

ZdrubT
23:37:46
02.08.2018
02.08.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 02.08.18 23:33:08: V pohodě, nevěděl jsem zda to nemyslíš jako řečnickou otázku či tak něco podobného
Tohle auto měl jako úplně první až pak byla oranžáda na rallye coby 130L/A a později přestavěna na LR.
Tohle auto měl jako úplně první až pak byla oranžáda na rallye coby 130L/A a později přestavěna na LR.23:33:08
02.08.2018
02.08.2018

m8rinek
-> Tuner#2: Nesleduji to, tak nevím a když něco nevím tak se zeptám. Nevidím na tom nic špatného. Oranžové jsem viděl jako karoserii u Najmana.
23:29:38
02.08.2018
02.08.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 02.08.18 23:26:14: To fakt nevíš? To je původní auto na rallye cross co Petr má už leta. Teď má postavený nový oranžový.
11:49:30
26.07.2018
26.07.2018

bouchy
-> ZdenoR: No právě. Když rekordy na Pikes Peak, Nurburgringu atd. začínají stanovovat auta bez motoru s vnitřním spalováním. Můj odhad masivního užití elektromobility je víc jak 100 let. To už se týká jiných. Do tý doby budu vždy proti. Elektroauta prý nemají emise. Kurva, že mají - výroba, transport materiálu pro baterky, likvidace a výfuk během životního cyklu mají v Chvaleticích nebo Prunéřově. Naštěstí to bylo jen to přání jednoho člověka - který ovšem není nějaký "fan" elektroaut, ve smyslu, že by měl v garáži Teslu a další objednanou na alze, předem zaplacenou. To ne, to on radši smradlavýho diesela, bez dépéefka, jen aby to jezdilo bez servisu.
09:28:50
26.07.2018
26.07.2018

ZdenoR
Tím bych to utnul. Je to téma o videích ne věštění budoucnosti z křemíkového prachu 

09:22:57
26.07.2018
26.07.2018

ZdenoR
-> bouchy: To že se na tu chvíli někdo těší nic neznamená. Zakázat ze dne na den člověkem řízená auta by znamenalo totální kolaps společnosti. Že se někdo nedostane do práce, není takový problém jako celá doprava čehokoli co tě napadne. Dokud tady nebude vybudovaná alternativa je takový zákaz jistá ekonomická sebevražda jakéhokoli správního celku.
Jak jsem zmínil minule zatím nemáme funkční technologii (krom pár kusů co fungují jen teoreticky)
Chybí nám legislativa (kdo bude zodpovědný za selhání neřízeného vozu)
A hlavně výrobní kapacity na výměnu všech stávajících vozů v provozu. (nevěřím že automobilky budou chtít zahodit veškeré projekty do kterých investovaly hromady peněz a ještě větší můžou vydělat.
Ono je celé to téma na dlouho a jsem moc líný na psaní slohovek.. Z pohledu člověka kterého automatizace živí si dovolím tvrdit. že doba kdy budeme mít nějakou "věc" (záměrně nechci použít termín auto) na přepravu a auto jako hračku na svezení asi jen po okruhu přijde, ale postupně a v řádu několika desítek let.
Jak jsem zmínil minule zatím nemáme funkční technologii (krom pár kusů co fungují jen teoreticky)
Chybí nám legislativa (kdo bude zodpovědný za selhání neřízeného vozu)
A hlavně výrobní kapacity na výměnu všech stávajících vozů v provozu. (nevěřím že automobilky budou chtít zahodit veškeré projekty do kterých investovaly hromady peněz a ještě větší můžou vydělat.
Ono je celé to téma na dlouho a jsem moc líný na psaní slohovek.. Z pohledu člověka kterého automatizace živí si dovolím tvrdit. že doba kdy budeme mít nějakou "věc" (záměrně nechci použít termín auto) na přepravu a auto jako hračku na svezení asi jen po okruhu přijde, ale postupně a v řádu několika desítek let.
07:06:06
26.07.2018
26.07.2018

bouchy
-> ZdenoR: Bohužel v tomto srovnání se docela pleteš. Jeden spolupracovník se už těší na okamžik, kdy, jak on říká, "nastane chvíle, kdy na silnice nebude smět nic jinýho, než autonoomní auta"
*blicí smajlík* A ten okamžik jednou nastane. Jsou si někteří zde vědomi, že stačí malý zkurvený zákon a statisíce aut jsou jen dekorace (tak jako např. někdy v 60. letech zlikvidovali všechno, co mělo mechanické (pásové, lankové) brzdy. Proč se asi zachovalo pár aerovek, ale na srazu člověk nikdy nepotká Laurinku (nebo jiné auto, s cenovkou v desetitisících, ba i statisících Kč (řeč je o koruně z dob RČS), které tu investiční hodnotu mělo a má)? Protože šly do šrotu, ne každý se dočkal nebo chtěl čekat na vynález 90. let, tedy V značky. V tomto s Tunerem souhlasím, elektrika s a.ř. bude prostě jednoho dne s poctivým automobilismem v konfliktu. Vyřeší to zřejmě zase ti nejpovolanější - politici (ideálně v EP).
(dodatek k elektrice - zatím nemají ani vyřešeno, že "nabití" benzínem netrvá ani 5 minut, nabití elektronama několik hodin, kdy auto neplní svou funkci, navíc jak vyřešit dobíjení na velkých parkovištích pro tisíce aut.)
K autonomii - svým výsledkem to připomíná něco podobného - hraní se se servomotory, hydr. pístky a řemeny ve stylu Mythbusters - už v 1. pilotu měli dálkově ovládaný Chevy (ano, nikoliv autonomní). Psal se rok 2003, tehdy ještě bez znalostí Imahary. Výsledek podobný (auto jelo jen rovně, ale v poušti a na maximálku) - od té doby ještě mnohokrát zopakováno. Náklady...řekl bych stovky dolarů a CDD.
*blicí smajlík* A ten okamžik jednou nastane. Jsou si někteří zde vědomi, že stačí malý zkurvený zákon a statisíce aut jsou jen dekorace (tak jako např. někdy v 60. letech zlikvidovali všechno, co mělo mechanické (pásové, lankové) brzdy. Proč se asi zachovalo pár aerovek, ale na srazu člověk nikdy nepotká Laurinku (nebo jiné auto, s cenovkou v desetitisících, ba i statisících Kč (řeč je o koruně z dob RČS), které tu investiční hodnotu mělo a má)? Protože šly do šrotu, ne každý se dočkal nebo chtěl čekat na vynález 90. let, tedy V značky. V tomto s Tunerem souhlasím, elektrika s a.ř. bude prostě jednoho dne s poctivým automobilismem v konfliktu. Vyřeší to zřejmě zase ti nejpovolanější - politici (ideálně v EP).
(dodatek k elektrice - zatím nemají ani vyřešeno, že "nabití" benzínem netrvá ani 5 minut, nabití elektronama několik hodin, kdy auto neplní svou funkci, navíc jak vyřešit dobíjení na velkých parkovištích pro tisíce aut.)K autonomii - svým výsledkem to připomíná něco podobného - hraní se se servomotory, hydr. pístky a řemeny ve stylu Mythbusters - už v 1. pilotu měli dálkově ovládaný Chevy (ano, nikoliv autonomní). Psal se rok 2003, tehdy ještě bez znalostí Imahary. Výsledek podobný (auto jelo jen rovně, ale v poušti a na maximálku) - od té doby ještě mnohokrát zopakováno. Náklady...řekl bych stovky dolarů a CDD.
22:42:04
25.07.2018
25.07.2018

ZdenoR
-> Tuner#2: Věř mi tvé obavy ze samořídících aut jsou naprosto mimo.
Když to trochu přeženu, je to něco jako nahrazení koňů auty... Na koních se jezdí pořád a auto je v podstatě pracovní nástroj. I argumentace protistran mi přijde až směšně podobná historii.
Jako každý pokrok. I toto má své chyby, příznivce a odpůrce... Hlavně si uvědom že bude ještě dlouho trvat než se to stane běžné. Zatím je to vše v rámci demonstrace možností ve stádiu daleko před betaverzí se spoustou PR keců a očekávání.
(Pokrok nezastavíš a za chvíli budou kapesní svítilny aáákhle veliké
)
Když to trochu přeženu, je to něco jako nahrazení koňů auty... Na koních se jezdí pořád a auto je v podstatě pracovní nástroj. I argumentace protistran mi přijde až směšně podobná historii.
Jako každý pokrok. I toto má své chyby, příznivce a odpůrce... Hlavně si uvědom že bude ještě dlouho trvat než se to stane běžné. Zatím je to vše v rámci demonstrace možností ve stádiu daleko před betaverzí se spoustou PR keců a očekávání.
(Pokrok nezastavíš a za chvíli budou kapesní svítilny aáákhle veliké
)














