Lpg pro lpgisty

prohledat
2713 příspěvků (zobrazeno 2051 až 2100) od 09.05.2007 do 24.08.2025, založil/a spartra
řadit dle data
21:48:36
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: premejslim, ze si to zbastlim, jeden integrac a jeden stabik... na tom nic neni, horsi jak udelat konektor :( a rdukce USB-COM stoji 59kc
upraveno 1x, naposled 27.12.2012 21:49:33
21:44:26
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: tento by to mel umet...

aukro.cz/lpg-interface-us b-ac-stag-300-plus-isa2-pr emium-i2903783100.html



jen skoda, ze neumi jeste AG sekv. :(
21:42:10
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
21:11:23
27.12.2012
vhml
Nechá se sehnat diagnostika a kabel k Magic 3 ?
19:57:44
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
schema kabelu, horsi, ze uz mam na notebooku jen USB a nemam seriovej port :(
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 27.12.2012 19:57:44
19:16:42
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> kure: no mam ted s feldou podobne problemy :( benzinu 6,5 a plynu 11



uz jsem si stahnul soft k diagnostice...

chomikuj.pl/molekos/Bingo +S+3.08+soft+i+drivers+na+ usb



ted jeste kabel, v polsku se necha kolupit i za 25zl cca 150kc
11:49:09
23.12.2012
kure
at z tim jedu do 2tis nebo do 4tis furt 12na100:-)
11:11:49
23.12.2012
vhml
-> kure: nejezdi ,,eko" do 2000 ale jezdi s tím normalně jako clovek, tj. 2500-3500
11:08:06
23.12.2012
kure
takhle nějak vypadá muj reduktor zn. Tartariny sestava už bude mit pomalu 10let provozu za sebou
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od kure vložen 23.12.2012 11:08:06
11:06:39
23.12.2012
kure
nazdar všichni měl bych menší problémek se spotřebou lpg jde o vuz GIII 1,4 i když jedu eko do 2tis tak pořád cca 12litru/100km , pokud u beru nebo přidám na bohatosti stale stejne ne-li horší dnes jsem zjistil že když to nastartuju nechám běžet na plyn tak drží otáčky cca 800 ot/min někdy vyskočí na cca2tis a to přes to že mám odpojený akruátor (i když jej připojím beze změn) přidám pár fotek dik za reakce :-)
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od kure vložen 23.12.2012 11:06:39
upraveno 2x, naposled 23.12.2012 11:08:56
22:02:08
16.12.2012
King
-> vhml: Takže stop ventil v multiventilu nádrže asi není úplně ve formě, jako v Zazově případě, a jeden stojan se způsobně zastaví na 80pct nádrže, ale na druhým to vesele napere do nádrže maximum.

S novým a funkčním multiventilem jsem moh s filckou přijet kamkoliv a plnění se utnulo na 70pct (nějak to při výměně nádrže nevychytali a mě se to nechtělo řešit).
15:56:47
16.12.2012
vhml
Střídám dvě benzínky a pořád tankuju za 8,5 a 12,5. Pokud dvakrát za sebou na stejné benzínce tak 10,5.
15:40:49
16.12.2012
Zazaa
ja mam teda zkusenost ze skoro vsude tankuju +- litr nebo dva , ale na dvou benzinkach tu nadrz naslapu skoro na 100%

az me to napoprve prekvapilo a skoro sem se hadal jak je to mozne ze sem prijel jeste na plyn a natankoval 57l do 60ky :)
15:06:45
16.12.2012
King
-> vhml: Myslim, ze pokud je vsechno v cajku v nadrzi a na multiventilu, pak tankovanej objem je stejnej na libovolny cerpacce. Plneni nadrze stopuje ventil ovladanej plovakem v nadrzi. Samozrejme mel jsem i instalaci, kde pri dosazeni 80pct jenom ventil priskrtil plneni, vetsina stojanu za hlasityho rachtani pokracovala v plneni dal. A pak moje slavna filcka, ktera sla naladovat skoro na 100pct objemu nadrze a tam uz hral roli i max. Tlak, kterej bylo cerpadlo schopny vyvinout.
12:55:25
16.12.2012
myschaak AZNP K.Hora
mám už čtrvrý auto na plyn a dělám to tak pokaždý...komu by se chtělo pořád dívat na bobmu kolik tam toho ještě je
11:32:59
16.12.2012
vhml
-> King: tankovanej objem není vzdy uplne stejnej. Kazda cerpacka má jinej plnící tlak, takze jinak zavírá ventil. Na prumerny spotrebe i 2 litry rozdíl, samozrejme natankujes po druhy a zase se to vyrovna.
23:59:24
15.12.2012
King
-> Vojtisek: Tankovanej objem je pochopitelně stejnej, ale s klesající teplotou stoupá hustota kapalnýho PB tzn. za stejnej peníz víc kg paliva.
08:53:34
15.12.2012
Vojtisek
-> Tomaso435: předtím jsem bral 30,25 a včera 30,11
20:43:47
14.12.2012
Tomaso435
-> Vojtisek: mě taky.pač předtim byl věčí mráz tudíž se tam vešlo víc,ted se tam vešlo zase méně :-D
20:09:02
14.12.2012
Vojtisek
-> myschaak AZNP K.Hora: seš můj člověk4 Jinak teď jsem bral plnou a vyšla mi spotřeba 7,63
21:03:52
13.12.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Vojtisek: tak,já taky vynuluju tacho při tankování a pak jedu na určitej počet km znova tankovat
19:41:44
13.12.2012
Vojtisek
-> Tomaso435: já si to v hlavě spočítám a vím to na +- 5 km1 Použiju to co mám v hlavě - MOZEK!47
19:39:24
13.12.2012
Tomaso435
-> Vojtisek: to je jak v trabantu, tam si taky svítíš sirkou do nádrže jesi tam ještě něco máš... celkem nepraktický :D tady kouknu a vidim :D
19:38:12
13.12.2012
Vojtisek
-> Tomaso435: dyť jsem ti ukazoval, že ne, chtěl jsem to nejlevnější a umím počítat4
19:37:50
13.12.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
Aha...je to možné, nejaký budík tam je, len som to neštudoval zatiaľ nejak podrobne, teraz je tam plná nádrž...ešte si to pozrem lepšie
19:37:09
13.12.2012
Tomaso435
-> Vojtisek: fakt? to je blbost :D
19:35:59
13.12.2012
Vojtisek
-> Tomaso435: já budík nemám1
19:30:26
13.12.2012
Jawák - zrušená registrace
-> Michal N 283: do LPG sa nevyznam,ale budik by mal byť priamo na nádrži LPG
19:30:23
13.12.2012
Tomaso435
-> Michal N 283: myslim že na každej bombě je budíkček malinkatej...

bud pod krytem nebo normálně by na tebe měl čumět.. a jesi ne tak sem se splet ;)
19:26:35
13.12.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
Vedel by mi niekto poradiť, ako sa u LPG zisťuje hladina resp. množstvo, koľko plynu tam v nádrži je?...mal by na to byť nejaký budík podbne ako na benzín, alebo ako to je?..Kúpil som škodovku na LPG a nejak moc do toho nevidím ešte.
19:16:13
13.12.2012
Tomaso435
-> MOLSO: to máte docela řídkou síť stanic teda....

to tady nabereš plyn v každej vesnici zkoro....
10:14:01
13.12.2012
MOLSO
-> Tomaso435: ale ja 30 km cestovat nebudem .... tam tankujem ked mam prazdnu a idem okolo 4
10:02:56
13.12.2012
Tomaso435
-> MOLSO: vono si nevybereš za 14,90 to nato nejede.... rači si 2km zajedu z trasy pro lepší,,,,
09:47:12
13.12.2012
MOLSO
-> Tomaso435: mali sme tu aj 0.665 a podobne ale tie pumpy su dost daleko a z ruky ....
09:37:30
13.12.2012
Tomaso435
-> vhml: na jinýho to nejzdí tak dobře a za tak málo :D-> MOLSO: tak to máte 18,50,- vzhledem k vaší vyšší životní urovni to máte za paktel47
09:34:04
13.12.2012
vhml
-> Tomaso435: to seš hrdina že tam leješ vitogaz :-) Felda ani Sharan ho nemůžou ani cítit a prostě na něj nefungujou.



upraveno 1x, naposled 13.12.2012 09:34:25
09:26:57
13.12.2012
MOLSO
-> Tomaso435: u nas to dvihli o cent na 0.74



ostatne lacne benzinky pobehane nemam ...
09:15:42
13.12.2012
Tomaso435
-> vhml: 17,90 kralupol.. vitogas... jinýho neberu no...
upraveno 1x, naposled 13.12.2012 09:22:33
08:58:03
13.12.2012
vhml
Jak jste na tom s cenou LPG? U nás s mrazem přišla bída. Ono 17,90 , JZD 18,20, plynárny 18,50 a běžná benzínka 18,90
08:44:16
13.12.2012
MOLSO
-> Vrba: ja som predzasobeny dostatocne mne to hovorit nemusis 3
07:52:42
13.12.2012
Vrba
-> MOLSO: Motorů je dost,není důvod šetřit :-)
19:48:31
12.12.2012
vhml
S feldou jsem do mínus 10 startoval vzdy jen na plyn, rovnou topení naplno a hurá. Nikdy nic nezamrzlo. Pokud bylo méně nastartoval jsem na benzín, oskrabal auto a po rozjedu prepnul na plyn...
upraveno 1x, naposled 12.12.2012 19:48:48
19:33:32
12.12.2012
Tomaso435
-> MOLSO: dojíždím a startuju zásadně na aditivovaný natural 98 i v létě. prostě pořád. lpg přepínám po zahřítí motoru tak na polovinu provozní teploty a s tim pouštím topení ....

sytič mi drží i na benál i lpg kolem 2500 pak 1500 a pak už klasika kolem 800. při extrémní teplotě mi volnoběh padá na 700ot. . . . no nebudu na to šahat zimu přečkám :-D
upraveno 1x, naposled 12.12.2012 22:11:52
16:07:23
12.12.2012
MOLSO
-> Tomaso435: ten motor sa musí v tej zime poohrievať tak či tak, ak aj štartuješ na plyn prvé minúty sú klúčové - ja si to natočím s tvypnutým kúrením a necham bafkať na mierne zvýšené otáčky aby sa trošku zohriala voda v malom okruhu a nevymrzol reduktor, medzivým oškriabem okná ometiem sneh a následne sadám a idem. Keď je motor na nejakých 60 - 70°C otváram kúrenie a prestávam sa triasť 3 3



treba jazdiť dlhšie trasy ak chceš šetriť motor. Behačky do pár km ti ho budú ničiť vždy
15:03:08
12.12.2012
Tomaso435
-> MOLSO: aha. jasny. takže odebirat teplo reduktoru (ač malé) se nevyplácí. ovšem teplota motoru v brutálních mrazech není moc slavná (ano je na provozní) ale topíme minimálně.

-> vhml: ja jezdim na oboje, takže nějaký zásahy dělat nechci....

-> francomk: mě jde spíš o něco takovýho co sem tady našel , ale nechci mit tim vyšší spotřebu opotřebení nebo problémy se zamrzáním.... skoda-virt.cz/cz/.../1535 49-lpg-a-topeni?gotopost=2 ...
14:28:07
12.12.2012
francomk
-> Tomaso435: Pozri sa, mám okruh ešte dlhší ako ty a nemá to na funkci rostlináře vliv... Je síce pravda, že termostat sa mi teraz v zime otvára fakt neskoro, asi po 7-8 km, ale zas zohrieva sa hned voda v kureni aj reduktore a samozrejme aj olej... Necítim nejake podstatne zhoršenie oproti predošlej zime, ked som nemal ani LPG ani vymennik 14
14:26:15
12.12.2012
vhml
-> Tomaso435: odpojit vyhřejvání sacího. Na plyn je to k hovnu, ohriva se to rychlejs, negativa jsem nezaznamenal žádný.
14:24:50
12.12.2012
MOLSO
-> Tomaso435: ak budes do reduktora dodavat malo tepla v zime ti moze zamrznut a nasledne sa ti motor zastavi a budes musiet cakat kymto rozmrzne.
14:19:26
12.12.2012
Tomaso435
...ještě pořešme ono topení u favoritu na plyn.



reduktor je vyhřejvanej na cestě od termostatu do sacího. Už tam není 20cm hadice ale jeden metr. Otázkou zní, zda je to v pořádku pro motor (teď pomineme že v -10 musim už jezdit v mikině) a nepotřebuju chladič jelikož to sem schopnej celkem podchladit jen topením.

Pro životnost motoru a funkci lpg systemu je to OK?



pokud bych zapojil výhřev reduktoru tak nějak jakoby na téčko aby šlo i do sacho i do reduktoru stejně ale méně teplá voda, čili tim bych zhoršil funkci reduktoru? (vyšší spotřeba?) když by to bylo chladnější ? vic by to asi topilo, a co spalování motoru?(a opotřebení?)



je to jen teorie . životnost auta na ukor tepla v zimě bych si neubíral.....
23:48:47
11.12.2012
King
-> vhml: Spíš bych to upřesnil, že na LPG to bude žrát 10-20pct víc. Spíš těch 20, protože na MPI není moc prostor pro ochuzování směsi a úpravu předstihu.

-> Jožynek : Neznám ten tvůj reduktor, ale s vodou v přívodních hadicích bych to odhadoval na +0,5l
Extreme Tyres