skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
21:48:36
27.12.2012
27.12.2012

Jarda - zrušená registrace
-> vhml: premejslim, ze si to zbastlim, jeden integrac a jeden stabik... na tom nic neni, horsi jak udelat konektor :( a rdukce USB-COM stoji 59kc
21:44:26
27.12.2012
27.12.2012

Jarda - zrušená registrace
-> vhml: tento by to mel umet...
aukro.cz/lpg-interface-us b-ac-stag-300-plus-isa2-pr emium-i2903783100.html
jen skoda, ze neumi jeste AG sekv. :(
aukro.cz/lpg-interface-us b-ac-stag-300-plus-isa2-pr emium-i2903783100.html
jen skoda, ze neumi jeste AG sekv. :(
21:42:10
27.12.2012
27.12.2012

Jarda - zrušená registrace
-> vhml: toto by melo byt temer na vse...
aukro.cz/lpg-full-diagnos tika-ftdi-usb-profesionaln i-i2903728512.html
aukro.cz/lpg-full-diagnos tika-ftdi-usb-profesionaln i-i2903728512.html
21:11:23
27.12.2012
27.12.2012

vhml
Nechá se sehnat diagnostika a kabel k Magic 3 ?
19:57:44
27.12.2012
27.12.2012

Jarda - zrušená registrace
schema kabelu, horsi, ze uz mam na notebooku jen USB a nemam seriovej port :(
19:16:42
27.12.2012
27.12.2012

Jarda - zrušená registrace
-> kure: no mam ted s feldou podobne problemy :( benzinu 6,5 a plynu 11
uz jsem si stahnul soft k diagnostice...
chomikuj.pl/molekos/Bingo +S+3.08+soft+i+drivers+na+ usb
ted jeste kabel, v polsku se necha kolupit i za 25zl cca 150kc
uz jsem si stahnul soft k diagnostice...
chomikuj.pl/molekos/Bingo +S+3.08+soft+i+drivers+na+ usb
ted jeste kabel, v polsku se necha kolupit i za 25zl cca 150kc
11:49:09
23.12.2012
23.12.2012

kure
at z tim jedu do 2tis nebo do 4tis furt 12na100:-)
11:11:49
23.12.2012
23.12.2012

vhml
-> kure: nejezdi ,,eko" do 2000 ale jezdi s tím normalně jako clovek, tj. 2500-3500
11:08:06
23.12.2012
23.12.2012

kure
takhle nějak vypadá muj reduktor zn. Tartariny sestava už bude mit pomalu 10let provozu za sebou
11:06:39
23.12.2012
23.12.2012

kure
nazdar všichni měl bych menší problémek se spotřebou lpg jde o vuz GIII 1,4 i když jedu eko do 2tis tak pořád cca 12litru/100km , pokud u beru nebo přidám na bohatosti stale stejne ne-li horší dnes jsem zjistil že když to nastartuju nechám běžet na plyn tak drží otáčky cca 800 ot/min někdy vyskočí na cca2tis a to přes to že mám odpojený akruátor (i když jej připojím beze změn) přidám pár fotek dik za reakce :-)
22:02:08
16.12.2012
16.12.2012

King
-> vhml: Takže stop ventil v multiventilu nádrže asi není úplně ve formě, jako v Zazově případě, a jeden stojan se způsobně zastaví na 80pct nádrže, ale na druhým to vesele napere do nádrže maximum.
S novým a funkčním multiventilem jsem moh s filckou přijet kamkoliv a plnění se utnulo na 70pct (nějak to při výměně nádrže nevychytali a mě se to nechtělo řešit).
S novým a funkčním multiventilem jsem moh s filckou přijet kamkoliv a plnění se utnulo na 70pct (nějak to při výměně nádrže nevychytali a mě se to nechtělo řešit).
15:56:47
16.12.2012
16.12.2012

vhml
Střídám dvě benzínky a pořád tankuju za 8,5 a 12,5. Pokud dvakrát za sebou na stejné benzínce tak 10,5.
15:40:49
16.12.2012
16.12.2012

Zazaa
ja mam teda zkusenost ze skoro vsude tankuju +- litr nebo dva , ale na dvou benzinkach tu nadrz naslapu skoro na 100%
az me to napoprve prekvapilo a skoro sem se hadal jak je to mozne ze sem prijel jeste na plyn a natankoval 57l do 60ky :)
az me to napoprve prekvapilo a skoro sem se hadal jak je to mozne ze sem prijel jeste na plyn a natankoval 57l do 60ky :)
15:06:45
16.12.2012
16.12.2012

King
-> vhml: Myslim, ze pokud je vsechno v cajku v nadrzi a na multiventilu, pak tankovanej objem je stejnej na libovolny cerpacce. Plneni nadrze stopuje ventil ovladanej plovakem v nadrzi. Samozrejme mel jsem i instalaci, kde pri dosazeni 80pct jenom ventil priskrtil plneni, vetsina stojanu za hlasityho rachtani pokracovala v plneni dal. A pak moje slavna filcka, ktera sla naladovat skoro na 100pct objemu nadrze a tam uz hral roli i max. Tlak, kterej bylo cerpadlo schopny vyvinout.
12:55:25
16.12.2012
16.12.2012

myschaak AZNP K.Hora
mám už čtrvrý auto na plyn a dělám to tak pokaždý...komu by se chtělo pořád dívat na bobmu kolik tam toho ještě je
11:32:59
16.12.2012
16.12.2012

vhml
-> King: tankovanej objem není vzdy uplne stejnej. Kazda cerpacka má jinej plnící tlak, takze jinak zavírá ventil. Na prumerny spotrebe i 2 litry rozdíl, samozrejme natankujes po druhy a zase se to vyrovna.
23:59:24
15.12.2012
15.12.2012

King
-> Vojtisek: Tankovanej objem je pochopitelně stejnej, ale s klesající teplotou stoupá hustota kapalnýho PB tzn. za stejnej peníz víc kg paliva.
08:53:34
15.12.2012
15.12.2012

Vojtisek
-> Tomaso435: předtím jsem bral 30,25 a včera 30,11
20:43:47
14.12.2012
14.12.2012

Tomaso435
-> Vojtisek: mě taky.pač předtim byl věčí mráz tudíž se tam vešlo víc,ted se tam vešlo zase méně :-D
20:09:02
14.12.2012
14.12.2012

Vojtisek
-> myschaak AZNP K.Hora: seš můj člověk
Jinak teď jsem bral plnou a vyšla mi spotřeba 7,6


21:03:52
13.12.2012
13.12.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Vojtisek: tak,já taky vynuluju tacho při tankování a pak jedu na určitej počet km znova tankovat
19:41:44
13.12.2012
13.12.2012

Vojtisek
-> Tomaso435: já si to v hlavě spočítám a vím to na +- 5 km
Použiju to co mám v hlavě - MOZEK!


19:39:24
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> Vojtisek: to je jak v trabantu, tam si taky svítíš sirkou do nádrže jesi tam ještě něco máš... celkem nepraktický :D tady kouknu a vidim :D
19:38:12
13.12.2012
13.12.2012

Vojtisek
-> Tomaso435: dyť jsem ti ukazoval, že ne, chtěl jsem to nejlevnější a umím počítat

19:37:50
13.12.2012
13.12.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
Aha...je to možné, nejaký budík tam je, len som to neštudoval zatiaľ nejak podrobne, teraz je tam plná nádrž...ešte si to pozrem lepšie
19:37:09
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> Vojtisek: fakt? to je blbost :D
19:35:59
13.12.2012
13.12.2012

Vojtisek
-> Tomaso435: já budík nemám

19:30:26
13.12.2012
13.12.2012

Jawák - zrušená registrace
-> Michal N 283: do LPG sa nevyznam,ale budik by mal byť priamo na nádrži LPG
19:30:23
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> Michal N 283: myslim že na každej bombě je budíkček malinkatej...
bud pod krytem nebo normálně by na tebe měl čumět.. a jesi ne tak sem se splet ;)
bud pod krytem nebo normálně by na tebe měl čumět.. a jesi ne tak sem se splet ;)
19:26:35
13.12.2012
13.12.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
Vedel by mi niekto poradiť, ako sa u LPG zisťuje hladina resp. množstvo, koľko plynu tam v nádrži je?...mal by na to byť nejaký budík podbne ako na benzín, alebo ako to je?..Kúpil som škodovku na LPG a nejak moc do toho nevidím ešte.
19:16:13
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> MOLSO: to máte docela řídkou síť stanic teda....
to tady nabereš plyn v každej vesnici zkoro....
to tady nabereš plyn v každej vesnici zkoro....
10:14:01
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: ale ja 30 km cestovat nebudem .... tam tankujem ked mam prazdnu a idem okolo 

10:02:56
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> MOLSO: vono si nevybereš za 14,90 to nato nejede.... rači si 2km zajedu z trasy pro lepší,,,,
09:47:12
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: mali sme tu aj 0.665 a podobne ale tie pumpy su dost daleko a z ruky ....
09:37:30
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> vhml: na jinýho to nejzdí tak dobře a za tak málo :D-> MOLSO: tak to máte 18,50,- vzhledem k vaší vyšší životní urovni to máte za paktel

09:34:04
13.12.2012
13.12.2012

vhml
-> Tomaso435: to seš hrdina že tam leješ vitogaz :-) Felda ani Sharan ho nemůžou ani cítit a prostě na něj nefungujou.
09:26:57
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: u nas to dvihli o cent na 0.74
ostatne lacne benzinky pobehane nemam ...
ostatne lacne benzinky pobehane nemam ...
09:15:42
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> vhml: 17,90 kralupol.. vitogas... jinýho neberu no...
08:58:03
13.12.2012
13.12.2012

vhml
Jak jste na tom s cenou LPG? U nás s mrazem přišla bída. Ono 17,90 , JZD 18,20, plynárny 18,50 a běžná benzínka 18,90
08:44:16
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Vrba: ja som predzasobeny dostatocne mne to hovorit nemusis 

07:52:42
13.12.2012
13.12.2012

Vrba
-> MOLSO: Motorů je dost,není důvod šetřit :-)
19:48:31
12.12.2012
12.12.2012

vhml
S feldou jsem do mínus 10 startoval vzdy jen na plyn, rovnou topení naplno a hurá. Nikdy nic nezamrzlo. Pokud bylo méně nastartoval jsem na benzín, oskrabal auto a po rozjedu prepnul na plyn...
19:33:32
12.12.2012
12.12.2012

Tomaso435
-> MOLSO: dojíždím a startuju zásadně na aditivovaný natural 98 i v létě. prostě pořád. lpg přepínám po zahřítí motoru tak na polovinu provozní teploty a s tim pouštím topení ....
sytič mi drží i na benál i lpg kolem 2500 pak 1500 a pak už klasika kolem 800. při extrémní teplotě mi volnoběh padá na 700ot. . . . no nebudu na to šahat zimu přečkám :-D
sytič mi drží i na benál i lpg kolem 2500 pak 1500 a pak už klasika kolem 800. při extrémní teplotě mi volnoběh padá na 700ot. . . . no nebudu na to šahat zimu přečkám :-D
16:07:23
12.12.2012
12.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: ten motor sa musí v tej zime poohrievať tak či tak, ak aj štartuješ na plyn prvé minúty sú klúčové - ja si to natočím s tvypnutým kúrením a necham bafkať na mierne zvýšené otáčky aby sa trošku zohriala voda v malom okruhu a nevymrzol reduktor, medzivým oškriabem okná ometiem sneh a následne sadám a idem. Keď je motor na nejakých 60 - 70°C otváram kúrenie a prestávam sa triasť
treba jazdiť dlhšie trasy ak chceš šetriť motor. Behačky do pár km ti ho budú ničiť vždy


treba jazdiť dlhšie trasy ak chceš šetriť motor. Behačky do pár km ti ho budú ničiť vždy
15:03:08
12.12.2012
12.12.2012

Tomaso435
-> MOLSO: aha. jasny. takže odebirat teplo reduktoru (ač malé) se nevyplácí. ovšem teplota motoru v brutálních mrazech není moc slavná (ano je na provozní) ale topíme minimálně.
-> vhml: ja jezdim na oboje, takže nějaký zásahy dělat nechci....
-> francomk: mě jde spíš o něco takovýho co sem tady našel , ale nechci mit tim vyšší spotřebu opotřebení nebo problémy se zamrzáním.... skoda-virt.cz/cz/.../1535 49-lpg-a-topeni?gotopost=2 ...
-> vhml: ja jezdim na oboje, takže nějaký zásahy dělat nechci....
-> francomk: mě jde spíš o něco takovýho co sem tady našel , ale nechci mit tim vyšší spotřebu opotřebení nebo problémy se zamrzáním.... skoda-virt.cz/cz/.../1535 49-lpg-a-topeni?gotopost=2 ...
14:28:07
12.12.2012
12.12.2012

francomk
-> Tomaso435: Pozri sa, mám okruh ešte dlhší ako ty a nemá to na funkci rostlináře vliv... Je síce pravda, že termostat sa mi teraz v zime otvára fakt neskoro, asi po 7-8 km, ale zas zohrieva sa hned voda v kureni aj reduktore a samozrejme aj olej... Necítim nejake podstatne zhoršenie oproti predošlej zime, ked som nemal ani LPG ani vymennik 

14:26:15
12.12.2012
12.12.2012

vhml
-> Tomaso435: odpojit vyhřejvání sacího. Na plyn je to k hovnu, ohriva se to rychlejs, negativa jsem nezaznamenal žádný.
14:24:50
12.12.2012
12.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: ak budes do reduktora dodavat malo tepla v zime ti moze zamrznut a nasledne sa ti motor zastavi a budes musiet cakat kymto rozmrzne.
14:19:26
12.12.2012
12.12.2012

Tomaso435
...ještě pořešme ono topení u favoritu na plyn.
reduktor je vyhřejvanej na cestě od termostatu do sacího. Už tam není 20cm hadice ale jeden metr. Otázkou zní, zda je to v pořádku pro motor (teď pomineme že v -10 musim už jezdit v mikině) a nepotřebuju chladič jelikož to sem schopnej celkem podchladit jen topením.
Pro životnost motoru a funkci lpg systemu je to OK?
pokud bych zapojil výhřev reduktoru tak nějak jakoby na téčko aby šlo i do sacho i do reduktoru stejně ale méně teplá voda, čili tim bych zhoršil funkci reduktoru? (vyšší spotřeba?) když by to bylo chladnější ? vic by to asi topilo, a co spalování motoru?(a opotřebení?)
je to jen teorie . životnost auta na ukor tepla v zimě bych si neubíral.....
reduktor je vyhřejvanej na cestě od termostatu do sacího. Už tam není 20cm hadice ale jeden metr. Otázkou zní, zda je to v pořádku pro motor (teď pomineme že v -10 musim už jezdit v mikině) a nepotřebuju chladič jelikož to sem schopnej celkem podchladit jen topením.
Pro životnost motoru a funkci lpg systemu je to OK?
pokud bych zapojil výhřev reduktoru tak nějak jakoby na téčko aby šlo i do sacho i do reduktoru stejně ale méně teplá voda, čili tim bych zhoršil funkci reduktoru? (vyšší spotřeba?) když by to bylo chladnější ? vic by to asi topilo, a co spalování motoru?(a opotřebení?)
je to jen teorie . životnost auta na ukor tepla v zimě bych si neubíral.....
23:48:47
11.12.2012
11.12.2012

King
-> vhml: Spíš bych to upřesnil, že na LPG to bude žrát 10-20pct víc. Spíš těch 20, protože na MPI není moc prostor pro ochuzování směsi a úpravu předstihu.
-> Jožynek : Neznám ten tvůj reduktor, ale s vodou v přívodních hadicích bych to odhadoval na +0,5l
-> Jožynek : Neznám ten tvůj reduktor, ale s vodou v přívodních hadicích bych to odhadoval na +0,5l