skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> radekp: Vím o tom, ale nikdy jsem nehledal ani onboard. Půdorysně zajímavý, asi mě odrazuje placatost. Ale někdy bych se tam zajel povozit.
m.facebook.com/story.php?
story_fbid...
Záběry tratě z roku 1960. Musel být mazec jet závod formule 1 na trati připomínající rychlostní zkoušky irského asfaltového šampionátu

Záběry tratě z roku 1960. Musel být mazec jet závod formule 1 na trati připomínající rychlostní zkoušky irského asfaltového šampionátu


-> radekp: Hergot, to mám co by granátem dohodil a zbytek došel pěšky. (asi 150-160km) Asi se tam budu muset příští rok zajet podívat.
Byl už někdo na Silesia Ringu? Je to od nás kousek, track days mají každou chvíli...
20min. stint cca 1.200,-
silesiaring.pl/kalendarz
20min. stint cca 1.200,-
silesiaring.pl/kalendarz
-> Tuner#2: Já vím, no. Před pár lety Ring málem skončil kvůli dluhům, takže chápu, že nový majitel chce točit prachy. Za hezkej úsměv si chleba prostě nekoupíš. Je to těžký.
-> Eidy 08.11.20 22:13:07: aha, koukám jako všude jde především o prachy 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.11.20 19:49:25: To se ještě neví. Taxi licence je na 3 roky a vždycky je to obálkovou metodou. 4 nejvyšší nabídky to dostanou. Robert ještě neví, jestli se mu chce přihazovat, protože do rajónu možná přijde i Hnůjdaj s velkým rozpočtem. Takže v tuhle chvíli je všechno ještě otevřený.
Zažil jsem to v Mostě, naštěstí v levé zatáčce, takže jsem letěl dovnitř do okruhu do kačírku, kamarád to chytil na cílovce a omlátil se o konec zídky, nic moc. Ono to vážně většinou není moc vidět, jak to říká v tom videu. Ale zase to by člověk nemohl jet nikam, o tom, že mi může prasknout guma, taky člověk raději nepřemýšlí.
-> Eidy: na ty videa jsem zrovna koukal asi předevčírem
Tohohle se bojím nejvíc. Samozřejmě taky můžu zahodit auto sám od sebe ale myslím že na to mám snad rezervu. Ale tohle neovlivníš
Zajímavá je ta Wozáp skupina


Zajímavá je ta Wozáp skupina
-> Tuner#2: Na druhou stranu jestli chtěli v SSC velkou publicitu, tak teď ji opravdu mají. 

-> Eidy 02.11.20 23:04:57: JJ přečetl jsem si už pár článků a dneska o tom mluvili o kluci z Autokult.cz v live vysílání. Nechápu to...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.10.20 16:16:58: Už se o tom mluví úplně všude. Nebudu tvrdit, že to byl fake a úmyslný podvod, ale každopádně se to nestalo ani náhodou. GPS násobila skutečnou rychlost koeficientem 1,48 což je sakra úlet.
Navíc, a to teda vůbec nechápu, údajný rekord padl na 6. stupeň, přitom jich mají 7. A hlavně podle otáček motoru, převodu a pneumatik přece musím znát aspoň teoretickou maximálku bez ohledu na odpor vzduchu. Působí to na mě až trapně amatérsky. Jako kdyby to dělal bezkompresák.
Navíc, a to teda vůbec nechápu, údajný rekord padl na 6. stupeň, přitom jich mají 7. A hlavně podle otáček motoru, převodu a pneumatik přece musím znát aspoň teoretickou maximálku bez ohledu na odpor vzduchu. Působí to na mě až trapně amatérsky. Jako kdyby to dělal bezkompresák.
-> Luky: Taková Sosnová ve velkém měřítku. Ale stejně se mi líbí ta současné. Ale asi bych říkal to samé i v případě mostu. 

-> Mexican: To je jasný. Hlavně, jestli to máš na kameře. 

-> Eidy: s feldou jsem to jel ještě rychleji, fakt, potvrdí to můj 6-ti letý ředitel 

-> Eidy 27.10.20 20:29:35: Přesně tak, uvidíme jestli se dočkáme skutečné jízdy.
-> Eidy: To je jako ta naše zrychlená videa z Nordschleife, video snese všechno 

-> Tuner#2: Jenže vtip je v tom, že GPS v tom videu ukazuje rekord. A to je divný. A podle všeho to kecá o 20%. 
Edit: Taky jsem pohledal a je toho plnej google. Ano, SSC tvrdí, že se to podařilo na jiném, nezveřejněném videu. Možná to fakt zajeli, nicméně to podle mě znamená, že ono zveřejněné video je podvrh.

Edit: Taky jsem pohledal a je toho plnej google. Ano, SSC tvrdí, že se to podařilo na jiném, nezveřejněném videu. Možná to fakt zajeli, nicméně to podle mě znamená, že ono zveřejněné video je podvrh.
-> Eidy 27.10.20 18:06:21: už jsme si o tom něco našel, prý ho to při té petistovce hodilo od dva pruhy jinam, tak třeba použili video z jiné zkušební a pomalejší jízdy, ale stejně to nechápu. Nevrha tom na rekord dobré světlo.
-> Tuner#2: Že jim do slibované rychlosti chybělo ještě hodně. To se těším na odpověď.
Tak přeci jenom přišla ještě jedna pokuta z Německa za cestu zpátky, to byl tedy výlet 

-> Tuner#2: v tomhle bordelu pojedeme leda do prdele
-> MVM: koukal jsem a měl v celku kliku s těma hodinama

-> MVM: koukal jsem a měl v celku kliku s těma hodinama

-> Eidy 18.10.20 21:04:39: No ono když jel Belloff 6:11 tak si to nedovedu predstavit tenkrát to tempo..
-> Tuner#2:



-> Eidy 18.10.20 21:04:39: mě se líbí jak to mají na značkách... mazec. 

-> MVM: Takovou kládu během TF. Slušnej mazec. A ta nehoda na konci taky.
-> TTomas 13.10.20 19:57:23: Tak jasně, ten motor tim jde natlakovat. Konec konců je to zasobnik tlaku tak jako vzduchojem. Ale když bude slaby tlak oleje z cerpadla motoru, tak pujde vetsi tlal ze zásobníku a zasoba bude klesat. Pokud by byl tlak zasobniku cca4bary a čerpadlo by umělo trvale 4 a vic - zasoba zustane téměř stejná.. Tzn.na par sekund před startem to jde..
-> MVM: Tady to právě popisujou tak, že se ventil uzavře než to chcípneš a otevřes ho před startem a tím máš natlakováno aniž bys musel točit motorem. Se sucháčem vzdy po delším stání vyteče olej do motoru a to alespon pro mně znamená vyndat svice a několikrát pořadně protočit přes startér. Když vezmu v uvahu cenu a slozitost zastavby celeho sucháče, tak mi toto připadá za par tisic jako docela dost muziky, ale osobní zkušenost s tím nemám žádnou.
-> TTomas 12.10.20 23:09:42: Při startu se to zrovna moc.nepoužívá. Naprimovaní se dela vetsinou protočenim cca 20-30sec bez zapnutyho zapalování.. Akumulacni ventil otevreš az potom. Ono hodne záleží jaky tlak se tam nastaví,přesně jak říkáš, v zavislosti na tom jak silná(výkoná) je ta sériová pumpa..
-> MVM: Vyhoda externí pumpy je nesporna, ale tohle je za zlomek ceny a pomůže to i při startu bez nutnosti vyndavani svíček. Pokud interní pumpa tlakuje dostatečně a zvolí se správná velikost, tak to rozhodně bude přínos.
-> TTomas: Záleží jak "moc" se odliva olej a jestli vubec. Tohle je varianta spíš pro formule,nebo kde není dovolený suchý kartr.
V tuning autě takovy řešení napůl.. Nejlepší jsoz vzdycky externí pumpy.
V tuning autě takovy řešení napůl.. Nejlepší jsoz vzdycky externí pumpy.
-> MVM: JJ. Vidím to prvně, ale líbí se mi ta jednoduchost a dostupnost. Mít pár litrů oleje navíc se taky hodí. Určitě někdy vyzkouším místo sucháče. Na ty naše 3x uložený kliky by to mohlo dost pomoci.
-> TTomas 12.10.20 10:37:49: Ano, pokud použije na výstupu z akumulačni nádrže elektro ventil. Tak je možný že se otevírá elektronicky a řídí ho takový spínač.
Ale podle schématu s mechanickým ventilem to funguje,jak píšu, úplně jednoduše.
Ale podle schématu s mechanickým ventilem to funguje,jak píšu, úplně jednoduše.
-> Eidy: Kam zmizela karta auta?
Snad to není kvůli jistému článku?
Snad to není kvůli jistému článku?
-> MVM: Řekl bych, ze z toho elektronického ventilu. Podle fotky to má i vlastní tlakovy snímač.
-> Jumbo 12.10.20 10:11:02: Jj znám ,bylo to na jedný formuli co jsem dělal. Akorat mi řekni kde bere signal ta kontrolka. Protože jinak je to čistě pneumaticko-hyraulicka záležitost...
-> Eidy: Taky se mi to líbilo... A vlastně jednoduché, za normálního stavu tu láhev tlakuje olejové čerpadlo, pokud to přestane stíhat, vypustí se olej z flašky a pak ho čerpadlo zase dotlakuje... Navíc dobrá pojistka, pokud by někde něco kleklo u čerpadla, tak to chvilku ještě maže a člověk má víc času na reakci...
-> Jumbo: To je dost chytrý. Pěkný.
-> Eidy: Co jsem pochopil, tak ta kontrolka ukazuje, že mu ten systém funguje, má ji na tom místě kvůli tomu, že v levotočivé zatáčce ji má přesně ve výhledu.
Podle jména a popisu by to mělo být tohle: www.merlinmotorsport.co.u k/knowledge_base_articles/ .../accusump-oil-accumulat ors-how-do-they-work-281
Má to v sobě olej pod tlakem a jakmile klesne tlak v motoru, tak to ztrátu tlaku dorovná...
Podle jména a popisu by to mělo být tohle: www.merlinmotorsport.co.u k/knowledge_base_articles/ .../accusump-oil-accumulat ors-how-do-they-work-281
Má to v sobě olej pod tlakem a jakmile klesne tlak v motoru, tak to ztrátu tlaku dorovná...
-> T: Má tam 3 mapy a 3 různé plnící tlaky. První 0,6bar s 280HP. Další tlak nezmiňuje, ale je to 310 až 360HP dle převodu a nakonec 1,6 bar s vrcholem 440Hp opět dle převodu. Jinak usmaží gumy.
A tý kontrolce resp. popisu úplně nerozumím. Něco s odléváním oleje v levých zatáčkách. Má tam přídavnou nádrž na olej, ze které v tom momentu doplňuje tlak do mazací soustavy.
A tý kontrolce resp. popisu úplně nerozumím. Něco s odléváním oleje v levých zatáčkách. Má tam přídavnou nádrž na olej, ze které v tom momentu doplňuje tlak do mazací soustavy.
-> MVM: Jop. Pro optimální přítlak.
-> dragon_cb_cz: Souhlasím, myslím, že ne. Je to moc příjemný. Takový pěkný zadostiučinění po tolika letech práce.

-> dragon_cb_cz: Souhlasím, myslím, že ne. Je to moc příjemný. Takový pěkný zadostiučinění po tolika letech práce.
