
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Tuner#2:
Ok,víš dobře že semislicky beru s rezervou,ale budíž.Není to jen o pneu.A v tý době to co tam měli byla jistě špičková pneu.. I dneska je spousta aut na sportovních pneu a jsou rychlý jen díky výkonu. V zatáčkách strašný. Zkrátka typický přemotorovaný auta s nevyváženýma jízdníma vlastnostma.

-> MVM 16.11.15 18:04:33: Nesmíš zapomenou na to jaké to mělo v 87 gumy a jaká je možnost dneska. Vsadím se, že kdyby na to dneska dali min. semislicky, tak by to bylo zcela jiné auto...
-> Tomáššš 16.11.15 16:56:33: JJ znám už leta, to je klasika a už to tady min. 2x bylo.
-> Tomáššš 16.11.15 16:56:33: JJ znám už leta, to je klasika a už to tady min. 2x bylo.
-> MVM: ja by som si nedovolil takto ist
ale suprovo sa na to pozera ,klobuk dolu pred soferom 


-> Tomáššš: Na tom videu je krásně vidět jak v tý době uměli udělat z motoru bestii,ale podvozkově je to bída děs. Nebýt toho borce za kniplem je to marný a obyč človíček dávno na kaši. Navíc se s tím nedá jet ani náznakem čistě -což je základ pro rychlý čas na kolo.. Ale na rok 87 super. 

-> kraska98: Nevím jak dalece se v okruzích vyznáš.. Ale pokud se jedná o zabezpečení trati,diváků,zvýšení bezpečnosti,tak nevidím důvod proč to neupravit.(lepší než zrušit uplně) Navíc je to okruh kde poměrně často bourají civilisti. Zraněných je tam ročně tolik že by to zlikvidovalo místní statisky dopravních nehod a tak některý případy schválně vozí do jiných nemocnic. Zprznění trati vidím například tak jak to udělali před lety i v Mostě kde po startu namáznou naprase dva "vingly" .. podobně takto upravili před lety Oschersleben,taky po startu . A z pohledu mechanika auto po startu závodu cpát v tlačenici do takovýho zalamováku je vždy nah*vno zvlášť když brzdíš ze 190 na 50.A je jedno jestli plecháč nebo formule/motorka. Slovakiaring taky upravoval horizonty - protože s kolama v luftu neuděláš nic a nijak si podvozkově se skoky na okruhovým autě neporadíš... Rally je něco jinýho...
-> Tuner#2: toto poznáš ? www.griptv.cz/2015/.../pu
stte-si-celou-jizdu-rufu-c
tr-yellowbird-na-nordschle
ife
-> Milan 136: Flugplatz už nebude Flugplatz,navíc přibude nesčetné množství únikovách zón což znamená další "zprznění" tratě...
Z FB Hello Titty Racing
Zaznamenali jsme už několik stížností, že bude upravený Flugplatz, kde došlo k té ošklivé nehodě Nissanu GT-R, který následně přeletěl plot a zabil diváka. Tak jsme jen chtěli říct, že se zatím nikde neobjevila specifikace úprav a v oficiálním prohlášení VLN se hovoří jen o srovnání nerovností, a ne o zbroušení celého skoku.
Auta GT3 (a některá civilní, samozřejmě) se tam sice dokázala pěkně nadzvednout, ale ostatní třídy už ne. Takže si počkejme, co s tím vlastně udělají, OK?
A že je Flugplatz jedna z těch nejlepších zatáček na NS? No to se dá říct i o těch dalších sedmdesáti, ne? Emotikona smile Třeba když jedete na plný plyn jen o pár stovek metrů dál přes Schwedenkreuz, tak je to strašný masakr.
Zaznamenali jsme už několik stížností, že bude upravený Flugplatz, kde došlo k té ošklivé nehodě Nissanu GT-R, který následně přeletěl plot a zabil diváka. Tak jsme jen chtěli říct, že se zatím nikde neobjevila specifikace úprav a v oficiálním prohlášení VLN se hovoří jen o srovnání nerovností, a ne o zbroušení celého skoku.
Auta GT3 (a některá civilní, samozřejmě) se tam sice dokázala pěkně nadzvednout, ale ostatní třídy už ne. Takže si počkejme, co s tím vlastně udělají, OK?
A že je Flugplatz jedna z těch nejlepších zatáček na NS? No to se dá říct i o těch dalších sedmdesáti, ne? Emotikona smile Třeba když jedete na plný plyn jen o pár stovek metrů dál přes Schwedenkreuz, tak je to strašný masakr.
No a když už budete mít namířeno v Belgii do Spa,můžete (jako každoročně třeba já si ten čas najdu) u památníku Ayrtona Senny pár minutama vzdát hold Panu jezdci. (Bohužel se mi to na Imole nepoštěstilo zajet si k místu osudné nehody
)

-> Eidy 12.11.15 16:02:23: V Zandvoortu je suprová pizzerie,a hlavne luxusní obchůdek se sýrem. Jezdívalo se tam obvykle i v prosinci. Ale ten písek z dun je všude,v airboxu, na trati která díky tomu "klouže". Od moře dost silně fouká - u moře je vždy spousta surfařů. Kdybyste tam jeli,sýry doporučuju..
A Hokec je taky dobrej .. U starý (bývalý rychlý ) trati u lesa má pomnik Jim Clark

A Hokec je taky dobrej .. U starý (bývalý rychlý ) trati u lesa má pomnik Jim Clark
www.autorevue.cz/potvrzen
o-z-nordschleife-zmizi-leg
endarni-skok-flugplatz Pánové,chce se mi zvracet.Ta FIA musí d*jebat fakt všechno.... 

-> Eidy: Jen je to ještě o pořádný kus dál...ale chtějí tam jednou vrátit F1, tak to pak bude dražší a dražší :-)
-> kpt.Budha: Seš pacient!
www.cpz.nl/en/.../track-d ays
30 éček za 20 minut? Paráda vrijrijden.nl/en
Hockenheim je po cestě, ale nelíbí se mi. Zatímco Zandvoort je krásnej.

www.cpz.nl/en/.../track-d ays
30 éček za 20 minut? Paráda vrijrijden.nl/en
Hockenheim je po cestě, ale nelíbí se mi. Zatímco Zandvoort je krásnej.
Já byl v tom Zandvoortu a přišlo mi to neskutečně zasazené do krajiny, zároveň nahoru dolu, asi by to byl zajímavý okruh :)
Hockenheim? Taky zajímavá volba. Trackdays tam mají a dokonce je to cestou.
www.hockenheimring.de/tou ristenfahrten
www.hockenheimring.de/ter mine

www.hockenheimring.de/tou ristenfahrten
www.hockenheimring.de/ter mine
-> Luky 12.11.15 15:24:09: z Isle of Man už to není zas tak daleko na Laguna Seca ne? 

-> kpt.Budha 12.11.15 11:51:10: v tom případě trvám ještě na Brands Hatch a Isle of Man 

-> Jirik_Tuňák1983: Grand Prix Legends je skvělá hra. Na to jak je stará má skvělou fyziku a existuje k tomu ke stažení obrovské množství tratí vč. třeba starého Brna. Akorát tam ty tratě vypadají jinak než dnes. Což je ale vlastně to krásný. Ale hlavně ta vynikající hratelnost...
-> kpt.Budha: na Hockenheimu jsem se byl vloni podívat během své první sólo cesty na Nordschleife. A nic moc tam není. Na trať asi nikde vidět není. Je tam muzeum motorsportu ale to mně zase takový zázrak nepřišel. Nicméně udělat to jako zastávku na svačinu - proč ne. Jestli jsou tam trackdays nevím
-> kpt.Budha: na Hockenheimu jsem se byl vloni podívat během své první sólo cesty na Nordschleife. A nic moc tam není. Na trať asi nikde vidět není. Je tam muzeum motorsportu ale to mně zase takový zázrak nepřišel. Nicméně udělat to jako zastávku na svačinu - proč ne. Jestli jsou tam trackdays nevím
-> kpt.Budha 12.11.15 11:51:10: Hodně těchto tratí jsem jezdil v jedné hře na PC. Docela fajn.
www.giantbomb.com/grand-p rix-legends/.../images
Hlavně měla ta auta parádní zvuk.
www.giantbomb.com/grand-p rix-legends/.../images
Hlavně měla ta auta parádní zvuk.
Tak cestou máme ještě Hockenheim a Zolder, pro cestovatele ještě Zandvoort, to by byl krásný týden :-)
-> Jirik_Tuňák1983: tak ono to teoreticky kryje povinné ručení. Není to závod. Je to jízda s mýtem po veřejné komunikaci kde není omezena rychlost. Ostatní pravidla platí. Západní pojišťovny mají konkrétně Nordschleife ve výlukách. České pojišťovny na to asi ještě nepřišly. Nicméně to tam prý chtějí uhradit na místě. Jestli je pak možnost si to nechat od pojišťovny úspěšně proplatit, to nevím...
Pokud nebudou lázně, klidně bych na kukačku a focení jel
Mě to taky hlodá, příští rok bude ale nabitý z mnoha důvodů, tak uvidíme dle aktuální situace...
-> Luky 11.11.15 13:19:59: A lze to vyřešit nějakým pojištěním?
-> Jumbo: Jo, to jsi myslím povídal na Pohofestu. Jako přidejte se. Třeba můžeš někomu dotáhnout Miatu.
-> Eidy: Já a Ondra se o tom bavíme už víc jak rok, že bychom příští rok jeli taky, ale hodně bude záležet na stavu auta... Maximálně můžu vzít Swena jako tažné vozidlo pro někoho...
Já myslím že zdejší hnízdo s Miatama bude mít taky cukání...
-> Eidy: Koukám koukám, třeba se ještě někdo další přidá ...
-> Eidy: spíš nějakou ostřejší naftu. Samozřejmě by mohl být rychlejší výjezd na tu předcházející rovinku v ďolíku, ale jinak jsme tam jeli naplno 

-> Luky: Nadlehčit Mazdu půjde, jen to chce větší odvahu. 
O těch cenách jsem to zjišťoval před 2 lety a je to tak nějak. Děsný rance. Ono je lepší nebourat i kdyby to bylo zadarmo.
-> M@rtin: Koukám, to zase vypadá na minulou skladbu.

O těch cenách jsem to zjišťoval před 2 lety a je to tak nějak. Děsný rance. Ono je lepší nebourat i kdyby to bylo zadarmo.
-> M@rtin: Koukám, to zase vypadá na minulou skladbu.

-> Eidy 11.11.15 11:24:37: tuhle jsem pátral po cenách za nějaký průšvih. Kompletní metr svodidel fakt vychází přes 1000 EUR
Odtah nepojízdného vozidla přes 200 EUR. Pokud je pak kvůli tobě trať uzavřena, taky to nějak účtuj. Je dobrý to mít napaměti
Já bych taky asi vyrazil. Včera vydali zprávu, že v reakci na tragickou nehodu Nissanu z letošního jara budou zhotoveny v exponovaných místech jiné ploty pro diváky. A taky zplacatí inkriminovaný skokánek na Flugplatz
Takže předpokládám, že nadlehčit Mazdu tak, aby si tam na šestku hrábla, už asi nepůjde...


Já bych taky asi vyrazil. Včera vydali zprávu, že v reakci na tragickou nehodu Nissanu z letošního jara budou zhotoveny v exponovaných místech jiné ploty pro diváky. A taky zplacatí inkriminovaný skokánek na Flugplatz

-> Eidy: Na spotřebáku koule není, na erku víceméně jo, tak... :-)
-> Eidy: Pokud budu v CZ, tak jedu na 100pro
-> kpt.Budha: Že bys za sebou táhnul spotřebáka? 

-> Eidy: Jen vzhledem k současnému vozovému parku by to chtělo za erko plato...to už nevím, jestli bych vám stíhal :-)
-> vhml: Ne. Chyba se vloudila. Bylo to cca 5000Kč. Jel jsem za necelých 8 litrů/100km. Dík.
-> kpt.Budha: Paráda.
-> kpt.Budha: Paráda.

-> Eidy 10.11.15 15:44:32: těch 7000 za naftu na 1500km je správně?
My už jsme cestou ze San Marina spekulovali, že Multivan legálně utáhne plaťák na dvě auta a obývák si vezeš sebou :-)
My už jsme cestou ze San Marina spekulovali, že Multivan legálně utáhne plaťák na dvě auta a obývák si vezeš sebou :-)
-> Eidy: předběžně hlásím brouka v hlavě 

POZOR, NOVINKY A PLÁNY NA 2016 :)
Je ještě dost brzo, ale tak pro malý namlsání a nasazení brouka do hlavy někomu dalšímu je dobrý tu něco napsat.
Na jaře chci znovu vyrazit na Nordschleife. Velkou změnou, alespoň prozatím plánovanou, je taktéž návštěva Spa
, jelikož je to od Nurburgu jen kousek (108km).
Termín ještě není známa ani nemůže. V tuto chvíli ještě Němci netuší, kdy otevřou www.nuerburgring.de/en/.. ./opening-times-nordschlei fe.html?month_20=0...
Belgičani to ještě nemají na webu www.spa-francorchamps.be/ en/track-activities-public -driving-experience.php , ale na vyžádání mi sdělili, že Public Track Day je mimo jiné: Sunday 17/4
Sunday 8/5 (only from 1pm)
Thursday 21/7 (national closed day)
Není to moc, vskutku. Otvírací dobou pro veřejnost značně šetří. To tedy značně komplikuje (nebo zjednodušuje???) volbu konečného termínu.
Cílem tedy je strávit jeden den na cestě tam, jeden den na Smyčce, jeden den na Francorchamps a další den na cestě domů. Možná mezi tím bude jeden den "volna".
Co se týká nákladů, tak na loňskou cestu bylo potřeba cca 5000Kč na naftu, 3000Kč za lístek na 4 kola na Smyčku, benzín za 2000Kč, ubytování v kempu 1000Kč, jídlo 1000Kč, všemožný kraviny s motivem Nordschleife 3000Kč.
Pokud se pojede do Spa, tak to bude dalších cca 5000Kč navrch.
Je ještě dost brzo, ale tak pro malý namlsání a nasazení brouka do hlavy někomu dalšímu je dobrý tu něco napsat.
Na jaře chci znovu vyrazit na Nordschleife. Velkou změnou, alespoň prozatím plánovanou, je taktéž návštěva Spa

Termín ještě není známa ani nemůže. V tuto chvíli ještě Němci netuší, kdy otevřou www.nuerburgring.de/en/.. ./opening-times-nordschlei fe.html?month_20=0...
Belgičani to ještě nemají na webu www.spa-francorchamps.be/ en/track-activities-public -driving-experience.php , ale na vyžádání mi sdělili, že Public Track Day je mimo jiné: Sunday 17/4
Sunday 8/5 (only from 1pm)
Thursday 21/7 (national closed day)
Není to moc, vskutku. Otvírací dobou pro veřejnost značně šetří. To tedy značně komplikuje (nebo zjednodušuje???) volbu konečného termínu.
Cílem tedy je strávit jeden den na cestě tam, jeden den na Smyčce, jeden den na Francorchamps a další den na cestě domů. Možná mezi tím bude jeden den "volna".
Co se týká nákladů, tak na loňskou cestu bylo potřeba cca 5000Kč na naftu, 3000Kč za lístek na 4 kola na Smyčku, benzín za 2000Kč, ubytování v kempu 1000Kč, jídlo 1000Kč, všemožný kraviny s motivem Nordschleife 3000Kč.
Pokud se pojede do Spa, tak to bude dalších cca 5000Kč navrch.
-> Luky: ou takto na spiatocku je to este horsie ako naraz dopredu
Tykr..., to byla hodně tvrdá rána...
Byl tam vyteklý nějaký bordel
https://www.youtube.com/w atch?t=40&v=_lJhxOnHz9 0

https://www.youtube.com/w atch?t=40&v=_lJhxOnHz9 0
-> Tomaso435: to je toho, Matěj tam s námi taky sériovým erkem dojel po ose. Druhý den si dal dvě kolečka a jel hned zase domů 

-> darabos:
hold kvalitní auto 


-> Tomaso435: poznam ho osobne, roypraval mi, ze uplne nahodou sa tam dostali, nebolo to planovane :D, inak chalan je fakt vynimocny softverovy vyvojar, ale do nemecka jazdi bezne skodovkou. 
