-> kpt.Budha: No, zrovna když jsme tam byli, tak pak byla otevřená následující 3 dny :) www.nuerburgring.de/en/..
./opening-times-grand-prix
-circuit.html?month_21=0..
. A i jednou za týden je hodně, když to právě porovnáš s jakýmkoliv jiným okruhem. Třeba právě Spa na 2016 je bída.
Monday 23/3
Sunday 17/4
Sunday 8/5 (only from 1pm)
Thursday 21/7 (national closed day)
Tuesday 2/8
Sunday 23/10
Friday 11/11
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Eidy: Já právě co jsem se naposledy koukal, tak GP byla otevřená tak jednou za týden maximálně, nebo jsem se blbě díval. Ale tak do toho by se strefit dalo. Jako to Spa by mě určitě lákalo víc, ale když jsou ty termíny tak špatný...
-> kpt.Budha: Tak já neříkám všechny 3. Mě bude stačit Nordschleife a jeden další okruh bude příjemný bonus. Termíny pro Spa jsem tady už dával a je to dost bída, takže s tím tolik nepočítám. Hockenheim ještě nevím. Tam nejsou termíny stejně jako na Ring. Jako je fakt, že dát si k tomu GP by taky nebylo marný. Když se koukneš do loňskýho kalendáře, tak GP má otevřeno taky celkem často. Třeba se střídá GP se Smyčkou, což by bylo ideální pro pohodu.
-> Eidy: To bude asi stejně nereálné, aby měly všechny tři okruhy otevřeno v podobných dnech, aby se to dalo všechno zvládnout, ne? Případně ještě přidat GP Strecke? :-)
Tak co my? Tak koukám do mapy a ten Hockenheim se mi líbí nakonec celkem taky. Je to hezky cestou a mají tam hezký tričko fanshop.hockenheimring.de
/Textilien/.../T-Shirt-Jim
-Clark-Tribute.html :)) Jenom ještě nemají vypsaný termíny na letošek. Jako do Spa je to co by kamenem dohodil ale termínově je to bída. Hockenheim je cestou a tak nějak doufám, že budou mít termínů víc.
Tady jsem našel rozumnej popis. Ačkoliv 70+ aut v jedný rundě je mazec. toomanyms.kinja.com/hocke nheimring-touristenfahrten -day-in-review-1652687501
Tady jsem našel rozumnej popis. Ačkoliv 70+ aut v jedný rundě je mazec. toomanyms.kinja.com/hocke nheimring-touristenfahrten -day-in-review-1652687501
Časem by z toho mohlo být i pěkné video, zatím jsou jen záběry z jedné 130LR.
-> Eidy: 

-> Luky 02.01.16 10:16:46: Na novem okruhu ne, to byl sraz historiku, ale severni smycku si pak nekteri dali v ramci jizd pro verejnost.
-> Tuner#2: Zajistím maximálně igelit na malování z drogerie. 

Něco mi říká že tohle byla akce s o něco větším rozpočtem
A určitě to nejsou jízdy pro veřejnost


Já taky doufám, že to letos vyjde jak termínově, tak časově/volnem...
BTW kdo zajistí stan pro auta?
BTW kdo zajistí stan pro auta?

-> Luky: no víceméně ano minulý týden, ale bez ambicí na dobré časy, tak jsem okruhy vynechal :-) ale teda samozřejmě ne erkem :-)
-> kpt.Budha: já myslel, že se doma nudíš, tak jsi si to byl erkem nanečisto projet 

-> kpt.Budha: ještě že pojedu přes Prahu, když pojedu z Úpice

-> Eidy: No jo, když já se tu doma hrozně nudím, tak jsem se jen tak koukal, kudy by to bylo :-)
-> kpt.Budha: Nepřeháníš to trochu? :)
Mě stačí, když se rozumně domluvíme a vyrazíme zasejc v nějaký fajn skupině.
Mě stačí, když se rozumně domluvíme a vyrazíme zasejc v nějaký fajn skupině.
-> kpt.Budha: no dobře, dojedu předtím na univerzální start, ale stejně mně to přijde jako ptákovina, když se pak stejně pojede přes Plzeň
PS: přidej Hockenheim

PS: přidej Hockenheim

-> Luky: Tak univerzální start, abych se nikoho nedotknul :-)
-> kpt.Budha: co bych dělal v Prahe, kurde? 

-> MVM: jo s tím souhlasím. Už jenom proto že tohle je user friendly sériovka oproti závodnímu speciálu. Do debaty jestli byl lepší Clark nebo Hamilton bych se ale asi radši nepouštěl 

-> Luky: Je to dobrý nálet s dnešní prvotřídní seriovou technikou. Nicméně si myslím že co se výkonu jezdce a jeho úsílí týká,nevyrovná tomu,co museli vynaložit a umět jezdci kdysi např. v DTM -> MVM 22.11.15 18:30:32:
-> Luky: Héj jako já se snažil jet rychle, ale ono to nějak víc nejede :-) Nicméně tohle video je moc pěkné, ale na mě je to všechno nějak moc rychlé, vždyť já se bál jako spolujezdec i za 9:50 :-)
-> vhml: jo já vím že to není žádný ořezávátko. Já jen že ty auta, mezi která se ten skoro rodinný skoro sedan řadí je sakra dobrá společnost...
-> Luky 22.12.15 21:05:00: nj, když ono tohle ,,sériový auto" má podobnej poměr váha/výkon jako moje litrová motorka 

Z Facebook stránky Hell Titty Racing Team
Ježdění na Nordschleife nikdy nebylo levnou záležitostí, ale od roku 2016 bude ještě dražší. A pozor, to se bavíme o jízdách pro veřejnost a ne o závodění. Za jednu jízdu totiž zaplatíte 29 eur, za čtyři jízdy 105 eur a za devět jízd 220 eur. Ještě je možné si zakoupit jízdenku na 25 kol, která vás vyjde na 550 eur, nebo rovnou roční permanentku za 1900 eur, ale ani to není žádná láce, vždyť před pár lety stála "jen" 1200 euro.
Jak tak na to koukáme, za chvíli bude závodění levnější než Touristfahren
Ježdění na Nordschleife nikdy nebylo levnou záležitostí, ale od roku 2016 bude ještě dražší. A pozor, to se bavíme o jízdách pro veřejnost a ne o závodění. Za jednu jízdu totiž zaplatíte 29 eur, za čtyři jízdy 105 eur a za devět jízd 220 eur. Ještě je možné si zakoupit jízdenku na 25 kol, která vás vyjde na 550 eur, nebo rovnou roční permanentku za 1900 eur, ale ani to není žádná láce, vždyť před pár lety stála "jen" 1200 euro.
Jak tak na to koukáme, za chvíli bude závodění levnější než Touristfahren
-> Tuner#2: Musím ještě zmínit, že na jedné z mých bývalých A539 se učí nováčci obouvat kola. 

-> Tuner#2: dobrá vychytávka

-> Milan 136 19.11.15 17:48:56: To jde tady nastavit na jednotlivé nicky a pak to vyskakuje automaticky. U některých jedinců se to náramně hodí 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.15 16:40:01: tyhle dva smajlíky už Ti automaticky naskakujou u každýho komentáře?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 19.11.15 12:04:44: 
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.15 16:40:01: Tak, když už jsi se do toho nemohl opřít na okruhu, tak se do toho řádně opíráš aspoň tady. Ale aspoň je co číst u piva.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.15 16:40:01: Tak, když už jsi se do toho nemohl opřít na okruhu, tak se do toho řádně opíráš aspoň tady. Ale aspoň je co číst u piva.

-> Jirik_Tuňák1983 18.11.15 21:07:10:

Možná bys to měl místo keců zkusit a nebo si pusť video z Mostu, kde vezu Motomaniaka (letos vyhrál pošumavský autoslalom a jezdí Yokohamy A539 - jedna z nej sériových gum) co na konci jízdy říká. Podotýkám, že nebylo sucho a nemohl jsem se do toho plně opřít...


Možná bys to měl místo keců zkusit a nebo si pusť video z Mostu, kde vezu Motomaniaka (letos vyhrál pošumavský autoslalom a jezdí Yokohamy A539 - jedna z nej sériových gum) co na konci jízdy říká. Podotýkám, že nebylo sucho a nemohl jsem se do toho plně opřít...
-> Jirik_Tuňák1983: Nemáš nějaký levný kvalitní semislicky? Mě to na normálních gumách cestou do Lídlu hrozně klouže...
Pevně doufám, že se v budoucnu objeví něco nového a převratného v gumařském průmyslu, abychom příštích několik let slyšeli i o něčem jiném než "kvalitním semislicku" 6x denně.
-> kraska98 16.11.15 15:53:43: únikové zóny ne, jen budou místy diváci dál od trati. Plus zmíněná úprava Flugplatz
-> MVM 16.11.15 20:54:05: Nemyslím si, že RUF je jen o motoru... ale o tom se dá ostatně najít dost i na netu včetně toho o kolik to bylo lehčí než sériová 911tka. Ano i podvozky za těch 30 let vývoje jsou zcela někde jinde, stačí se podívat na skok skupiny B a dnešních WRC jak do peřiny bez jakéhokoliv náznaku odskočení či neklidu. Nicméně to co píšu o gumách, zatím si stojím a udělalo by to s autem hodně...
-> Tuner#2: Proč se opíráš jen o pneu? Tys byl první kdo hned přišel s tím že za chování auta můžou pneumatiky. Já v tom vidím něco jinýho. Třeba styl jízdy,podvozek- a hlavně TO,že celé RUF je hlavně o motoru.Třeba 6,3AMG je taky jen o motoru. V zatáčkách jede v Brně 120Km/h stejně jako pojedeš ty se svým žlutým.. A když se na video koukneš z jinýho úhlu, zjistíš že ten borec se snaží jet rychle a nediftovat záměrně - ale to auto si nedá říct ani v nájezdu,ani apexy,výjezd na výkon bez adheze. Jinak než tímhle stylem,zvlášť se starým přemotorovaným Porsche se moc jinak jet nedá. A naučit novější typ být hodný chce taky jiný styl jízdy.. Cokoliv se 400PS utrhneš ačkoli to bude mít gumy ze žvejkačky... Mohlo to být promo video demonstrující výkon auta - potom je styl efektní ale každá korekce a smyk je ztrátový. Apropo - taky mám možnost se v diskusi vyjádřit..nehádám se a nevnucuju Ti to.. K semislickům se vyjadřovat nebudu.. o tom už bylo dost.
-> Eidy 16.11.15 20:16:41: Co mám jak postavené? Že nesouhlasím s motorsportovým guru v tvých očích?
Od toho je to tady přece diskuze a vývoj gum udělal za těch pomalu 30 let obrovský vývoj. Proto jsem nesouhlasil a napsal svůj názor. Slušně, věcně a pokud je tu něco k nepochopení, tak Tvá reakce Honzo... Nedohaduju se, pouze diskutuji.
Od toho je to tady přece diskuze a vývoj gum udělal za těch pomalu 30 let obrovský vývoj. Proto jsem nesouhlasil a napsal svůj názor. Slušně, věcně a pokud je tu něco k nepochopení, tak Tvá reakce Honzo... Nedohaduju se, pouze diskutuji.
-> Tuner#2: Opravdu nevím, proč to máš tak postavené. Proč se pořád musíš dohadovat?
-> MVM 16.11.15 18:55:06: Opravdu nevím proč to maš takto postavené a v tomhle se neshodneme. Dobově tam mohli mít nějaké Pirelli P Zero apod. a to je dneska oproti Michelin Pilot Sport Cup2 co se dává sériově na 911 GT3 guma opravdu z jiné dimenze a to nemluvím o semislicku, který je případně ještě lepší. To, že gumy od roku 87 udělali nerskutečný pokrok je vidět všude. od rallye počínaje, po okruhy konče. Stejný auta to zrychlilo neskutečně, stačí se podívat na historické záběry a současné...
Taky o tom byla v rallye několikrát debata, že by to chtělo možná polevit/zakázat tak lepivé pneu, neb tam není prostor na chybu...
Taky o tom byla v rallye několikrát debata, že by to chtělo možná polevit/zakázat tak lepivé pneu, neb tam není prostor na chybu...