skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
07:53:23
29.03.2005
29.03.2005

PepaS
-> TUNER: Ty madla jsem zatim neresil, ono popravde ted nemam na auti cas, zacla sezona a tak jezdim furt na motorce.
12:49:48
28.03.2005
28.03.2005

bekr33
Zdarec chlape moooc pekne, vsimnul sem si ze mas na budikach mezi palivomerem a teplotou ledky na stupne razeni, jak to je resene ?? Tedy jestli to neni tajne
ja uz nad tim uvazuju dlouho ale chtel bych mit primo dispay z cislicema. Jinak supr davam 10

18:43:03
26.03.2005
26.03.2005

kuko
sa chcem opytat, ci vyrazne ovplyvnuju chovanie auta vsetky tie vzpery co tam mas, a ak ano, tak ako kokretne sa to prejavuje, nema to nejake muchy ako napriklad vibracie? inak musim pochvalit je to velmi prepracovany stroj, kde si bral tie napady ako pancierove potrubie? nezvyknu ta policajti buzerovat? davam 10b
10:15:12
26.03.2005
26.03.2005

Mishak
-> Tuner, Simi : Koukám tady je asi tezky mít jedny z nejlepsich aut... zavistivci s tema nulama nedaj pokoj co?



00:06:13
26.03.2005
26.03.2005

Simi
-> TUNER: koukam, ze uz ji tam mas :-) behem vcerejska, zda se, hlasoval nejakej dobrodinec. Ale dopadl jsem lip jak ty, mne pribyly dve :-)))
19:01:46
25.03.2005
25.03.2005

Wrcteam - zrušená registrace
moc moc hezky a ten ram

08:55:00
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
-> U-Geen: No jooo,teď už jenom čekam na prémiovou desítku do elitního klubu "horních 10".....
PS : možná budu muset sundat i ty mřížky....je to fakt na chlup,a nechtěl bych je pomačkat....

PS : možná budu muset sundat i ty mřížky....je to fakt na chlup,a nechtěl bych je pomačkat....

08:19:22
25.03.2005
25.03.2005

U-Geen
-> TUNER: no jo, koukam na portfolio tvych nulaku, pekna sbirka od zajimavych lidi :-)
07:15:12
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
Nová fotečka Magnátůůůů

06:36:52
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
-> Zdany:
-> Bery: Ne ne,neni užší...Jen se to tak zdá z těch fotek a je to proto že ta trubka neni u B sloupku ale tak 15 cm za nim...
U A sloupku je to pěkně natěsno...
-> PepaS: Ještě mi vyvstal jeden problém......madla na dveře se tam nevejdou...Naráží akorát do tý trubky...Máš to nějak řešený?
Asi si budu muset vyrobit nějaký tuningový...



U A sloupku je to pěkně natěsno...
-> PepaS: Ještě mi vyvstal jeden problém......madla na dveře se tam nevejdou...Naráží akorát do tý trubky...Máš to nějak řešený?
Asi si budu muset vyrobit nějaký tuningový...

22:41:14
24.03.2005
24.03.2005

Štěpán
-> Zdany: jooo,tak to je dost dobry :-)
21:55:17
24.03.2005
24.03.2005

gim
klicku mas peknou. vzdycky kdyz sem lez do strejdova soutezaka bud sem trisknul hlavou o vrchni trubku nebo sem nebyl schopnej prehodit nohu pres tu vespod :-) a uz vubec nechapu jak tam lez von kdyz ma 150kilo :-D ale to tobe asi nehrozi...
20:42:18
24.03.2005
24.03.2005

Max
-> TUNER: moc pěkná klícka :-)
18:16:51
24.03.2005
24.03.2005

Zdany
-> TUNER: Tuner v kleci.. :-)) Postup vyndavání Tunera z klece má Losna, snažil se ho získat i Mažňák a před ním i tajemný M, ale návod nikdy nebyl veřejně prozrazen..
Ale... Co na to Jan Tleskač???
Postup vám napovím, zbytek v praxi:
Rozhoupáme Zelenku s Tunerem uvnitr. Ten celý udivený stáhne elrktrické okénko a vystrčí hlavu ven, aby zjistil co se děje. V tom okamžiku chtneme Tunera za uši a točíme ve směru hodinek. Tím docílíme toho, že Tuner vystrčí jednu ruku z okna ven. V tomto okamžiku začneme točit na druhou stranu. To se nám dostane z okna i druhá ruka. Ted uchopíme Tunera za hlavu a kroutíme a lehce taháme z auta ven. Pokud si nebude chtít Tuner Zelenku odřít od pásku a knoflíků u kalhot, tak vyleze tím okénken sáma bezbolestně.. :-))
Ale... Co na to Jan Tleskač???
Postup vám napovím, zbytek v praxi:
Rozhoupáme Zelenku s Tunerem uvnitr. Ten celý udivený stáhne elrktrické okénko a vystrčí hlavu ven, aby zjistil co se děje. V tom okamžiku chtneme Tunera za uši a točíme ve směru hodinek. Tím docílíme toho, že Tuner vystrčí jednu ruku z okna ven. V tomto okamžiku začneme točit na druhou stranu. To se nám dostane z okna i druhá ruka. Ted uchopíme Tunera za hlavu a kroutíme a lehce taháme z auta ven. Pokud si nebude chtít Tuner Zelenku odřít od pásku a knoflíků u kalhot, tak vyleze tím okénken sáma bezbolestně.. :-))
15:19:35
24.03.2005
24.03.2005

Bery
zdá se mi to,nebo je ten rám cca o 10 cm užší než sloupku u auta??
Jinak pěkný a vítej mezi ježky
Jinak pěkný a vítej mezi ježky

15:14:14
24.03.2005
24.03.2005

PepaS
-> TUNER: ty trubky ve dverich muzu potvrdit. Chytit se a strechu a vysoukat se ven.
13:26:52
24.03.2005
24.03.2005

TUNER
-> Fifa: Ok
13:25:45
24.03.2005
24.03.2005

Fifa
-> TUNER: Z fotky toho moc neomerim, takze bych potreboval hruby nakres s par rozmery. Zkus na me nezapomenout pliis az ti to prijde.
12:42:45
24.03.2005
24.03.2005

VeTeV
-> TUNER: mno tak to je hustota - sem si rikal ze dat to tam neni jen tak - uriznout strechu zasadit a privarit strechu zpatky :-))
Jinak dvere bych zavaril a jak rikam doma se tam nejak nasoukas a na srazu Ti nekdo ochotne ven jisto jiste pomuze
Jinak dvere bych zavaril a jak rikam doma se tam nejak nasoukas a na srazu Ti nekdo ochotne ven jisto jiste pomuze



11:54:24
24.03.2005
24.03.2005

TUNER
-> VeTëV: No skládá se ze dvou částí.Přední od předního podběhu nahoru až za přední sedačky a je to spojený u předního okna a pak zadní za sedačkama - oblouk,trubka dole a šikmo.No a pak 3 trubky 2 na zadní podběhy a jedna šikmo a 2 trubky do dveří...Fšechno kromě přední části se tam dá krásně dveřma,ale ta přední část je jako ježek v kleci...Ta se tam musí naordinovat přednim oknem....Jinak lezení je fakt zajímavý,přes tu trubku ve dveřích to bude hustý...
Jsou dvě možnosti...
1 : Rozběhnout se a skočit tam oknem......(mohl jsem zavařit oboje dveře)))
2 : Nasoukat se tam doma a na srazu vůbec nevystupovat a vylezt zase až doma....:-))))
Jsou dvě možnosti...
1 : Rozběhnout se a skočit tam oknem......(mohl jsem zavařit oboje dveře)))
2 : Nasoukat se tam doma a na srazu vůbec nevystupovat a vylezt zase až doma....:-))))

