Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> TUNER: ne ted vazne pekne to je jen co je pravda. A jak se tam takovy tentononc vubec dava?
a je Ti jasny ze tam budes jak jezek v kleci a pohybuju ze na srazu bude nekdo premejslet nad tim _ natocte tunera tak aby jeho nejdelsi cast vycnivala ven a nyni pootocte o dve otacky atd... - proste se udela hej rup a bud to prezijes a nebo mas smulu
-> TUNER: Pěkný - móóc pěkný...
-> VeTëV:
......RÁM.....
-> TUNER: co je tam? a kde? teda ty chlipniku
taky gratuluju je to super, skoda ze nejde dat vic bodu :-)
-> TUNER: Gratuluju

Vypada to nadherne
Tak jsem to fčera dokončil......
Je taaaaam....mam z toho radost
-> Fifa: Tak to tě asi zklamu.....
Ty očka už mam našroubovaný a ještě jsem tam kápnul pro jistotu Loctite a rozdělávat se mi to moc nechce....
Můžu ti ale oměřit ty druhý až mi přijdou a tam je závit stejnej jako na těchhle 10/1 a ten vnitřní bazmek taky...
Nebo až mi přijdou tak to nafotim a pošlu ti mejla jak to vypadá rozebraný...
-> TUNER: Zvladl bys to zhruba nakreslit a poslat?Vetsina rozmerů jde pomerne snadno zmerit a zavity odhadnout.Co ty na to?
zvedam na 10. jinak sem ti psal mail
-> Fifa: Ta koncovka se skládá ze 3 částí...Vevnitř je takovej malinkatej bazmek kterej když se to sešroubuje dohromady tak by to mělo těsnit...Musel bys to vidět....
-> Pilot 105: No měli by vypadat stejně,oměřoval jsem je a dělal podle těch starejch...Jo naohybat by to šlo....
-> TUNER: sem si hned myslel, že to bude mít co do činění z vodou, takovou podobnou máme doma k záchodu k nádržce.. tak sem myslel že to bude k ostřikovačům a ono ne, on si to klidně dá na zalévání

To čumim
Škoda že si ty koncovky nemůžu oměřit. Stačilo by je nakreslit se vším všudy a výrobu už bych měl zdarma. Jen to obkreslit.
Prosím tě měl bych dotaz k těm prahovým lištám. Vypadají stejně jako originál, máš možnost je i naohýbat? Nějaký nerez plech tu mám.
-> Majkl: Hned fčera ráno jsem ti odepisoval na mejla.....
-> TUNER: tak jak to vidis s tim panelem??
-> fine_ray: Neee to je hadice na zalejvání.....
-> TUNER: hezký hadice, a to máš jako k ostřikovačům?
-> Fifa: Hadičky mam z rallybazaru.Nejdražší jsou ty koncovky...Cena komplet 2 hadiček na zadek je kolem 1000,-
Jinak u sousedů v NDR stojí metr hadičky kolem 4-5 euro a koncovky různě podle druhu 4-12...Taky záleží jestli chceš dural nebo železo.....Duralový jsou tak 2* dražší....ale ty co jsem potřeboval tak stáli kolem 5 euro...

- ocel