Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
Moc pěkná Alpinka
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
pěkný rádio, pěkný auto prostě pěkný všechno ty jo ty se máš :-) 10 bodů
...sakra ty to rozjíždíš z tou muzikou
good!!!
-> TUNER: hups, to rádio

dobrý!! a sedačka na přítelkyni už tam taky je
-> TUNER: Já ho taky chci
-> Tuner#2: Jasně,měl bych tam bejt od ranního kuropění.....
-> TUNER: Že bych se savil?? No kdyžtak brnknu.
-> Tuner#2: Kamaráde ani nevíš jak jsem z něho nadšenej....Ještě musim pořádně nastudovat manuál...Jinak už je v autě a asi ho v neděli zapojim na předek a trochu otestuju....Zatim teda bez zesíku,ale ten stejně budu muset aspoň jeden koupit kvůli 15".....Ale i tak 4*26W sinus celkem ujde

Do budoucna samozřejmě i na repra,ale letos asi už nenašetřim...:-(
-> TUNER: No konečně jsi se dočkal... moooc pěkný rádijko.
NEW poslední 4 fotky ...
-> TUNER: ne nadarmo se říká dvakrát měř, jednou řež!

už aby bylo hezky a moch sem si ty Vaše autíčka prohlídnout zblízka na vlastní kukadla.
Fčera jsem vymyslel novej plán jak udělam tu zadní desku....Nebudu jí předělávat,jen udělam nový uchycení a bude to....
-> TUNER: V pristi petiletce to snad vyjede
-> TUNER: Teda, prace jak na kostele
Taky jsem o veekendu nandal přední okýnko,sedačku u spolujezdce a teď dávam koberce.....Chystam se na zadní desku místo opěradel,kterou musim předělat,protože takhle jí tam nedam...Teď vedou na zadní podběhy trubky od rámu....A taky mi zbejvá vyndat přední nápravu a malinko jí pozměnit + další maličkosti kolem motoru,vytlumení,osvětlen
í SPZ......No mam co dělat...
-> Simi: No jooo,ani jsem nemusel dlouho čekat....
-> kuko: Změny porovnat nemůžu,protože výztuhy a vzpěry tam jsou od začátku co to auto jezdí.......Můžu porovnat změnu s/bez rámu a to až koncem dubna kdy si zajedu do depozitu pro SPZetky...
Pancéřovaný hadičky nic převratnýho neni,můžeš si nechat objednat na jakýkoliv auto.....
Poliši buzerujou fšude,ale zatim mam jen jednu zkušenost za 1000,-
-> bekr33: Tam nejsou žádný diody,je to jen potisk......
-> PepaS: Aby jsi to taky někdy dodělal.....Já teď zkusim udělat jen takovej mezikus aby ta zadní část madla byla asi o 65 mm vejš a když to bude dobře držet tak to tak necham,ale spíš už vymejšlim nějaký nový madýlka....