TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)


Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.

Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.

Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.

Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan

Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).

Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...

Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.

Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)

Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(

Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s

Alfa V6 vs. Zelenka


www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...

VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004

1. jízda Zelenky


Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB

Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

14:08:00
15.01.2007
TUNER
-> David V6: Fakt jooo,tak jo,budu si dávat pozor,díky že jsi mi to řekl....1
14:06:18
15.01.2007
David V6
Jo to by šlo hlavně bacha přeci jenom jsou to brzdy.
14:00:09
15.01.2007
TUNER
Neboj se,dal bych tam pouze něco co se na to používá,třeba tohle...
img244.imageshack.us/my.p hp?image=tilt...

4
10:48:24
15.01.2007
David V6
nevim jakej přesně ventilek chceš kopit ale dej si bacha äby byl s gegulaci od maxima do minima a aby nenechával nějakej tlak v soustavě jako se to dělá aby sis nezničil zadek.Musíš prostě laborovat5 5 9
13:37:13
12.01.2007
TUNER
-> David V6: No takhle jsem to myslel od začátku,ne záťěžák z felicie,ale normální ventil co se prodává přímo na to určenej. Dozadu pouštět vše a předek regulovat.....Mam ale strach jestli by pak nešlel dopředu moc malej tlak nebo tak něco....No asi se to bude muset vyzkoušet,ptrotože to nikdo takhle mít nebude....ach jo..
12:49:52
12.01.2007
David V6
Tak si tm dej zátěžák z felicie a máš to stáhni ho na nejvíc a postupně ubírej.
Ale uvědom si že tam musíš napojit předek pokud chceš zvětšit brzdný tlak na zadku.Ještě se chvíli budeš trápit.
22:44:22
11.01.2007
gim
-> gim: mozny to je nechci se hadat, mohli tam psat bludy coz se v posledni dobe stava casto. bylo tam napsany 2posilovace a mohli myslet pumpy?! s tema pumpama sem to videl na stavbe nejakyho catterhamu nebo podobnyho kitu na zpusob sevenu, tam zase podelali preklad jednou pumpa podruhy posilovac...
13:29:59
11.01.2007
TUNER
-> David V6: Hmmm,no uvidim.Právě že bych nejraději něco osvědčenýho vyzkoušenýho a rovnou to udělal a naladil si na zadek tlak jak potřebuju...Tohle řešení možná pomůže,ale asi nedocílim přesně tlaku jakej bych potřeboval....ale stejně dík...4
12:41:47
11.01.2007
David V6
Promiň já si neuvědomi že tam máš brzdiče z oktávy.nenašteloval bys to vůbec ale zadek by ti brzdil určitě víc.Zkus to nic zato nedáš,já to takhle mám zatím na bubnech a divil by ses co zvládnou.je jasný že trpěj.Nebo zkus tu avii ta má o dost víc modifikovanej druhej okruh v zádu má větší prasata a taky to zvládne prostě to zkus jinak to nezjistíš
12:28:22
11.01.2007
TUNER
-> gim: Tak to nevim co bylo za paskvil,ale normální závoďáci když mají 2 pumpy,tak bez posilovače...
Doma mam fotky jak to vypadá se dvěma pumpama i toho vahadla.Ani by to nebyl velkej problém vyrobit,ale zatim hledam jiný řešení.... ;-)
-> Montér: Hmmm,to by chtělo vysvětlit nějak líp,nebo nakreslit....měl jsi mu ho vyrvat z auta a rozřezat....)))
-> David V6: No dva okruhy bych chtěl zachovat každopádně...Navíc nevim kde bych vzadu vzal 4 pístky...mam tam jen 2....))
A jakou možnost štelování bych měl,kdybych to hodil jeden okruh předek a druhej okruh zadek?
-> Fifa: 4
23:16:38
10.01.2007
Fifa
-> driverfast: Kamos jedno starsi okno s pruhem-origo ma doma a je naprodej. Sorry za spineni Tunere.
13:05:54
10.01.2007
David V6
Nebo to všechno propoj(jako to má1000) a jeto ale riskuješ že když ti začne chcát zadek tak ti nezabrzdí ani předek.
13:03:43
10.01.2007
David V6
tak napoj předek na spodní vývod HBV a tlač to jenom do předních osmi pístků,a zadek na horní vývod a tlač to jenom na zadek na čtyry pístky,ty to máš zapojený podle rapida co? to je chyba
13:03:02
10.01.2007
Montér
-> TUNER: V Doksech povídal jeden pán, že se prej da do toho seriovýho brzdovýho válce pod jeden z nich nějaká podložka a že prej tím jako reguluješ tlak ne jednotlivý okruhy...strašně se divil, že to tam nemám...4
12:40:29
10.01.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gim: Nebyli to fakt dva válce bez posilovače jako měli a mají závodní auta s možností potom logicky regulovat předek zadek?
12:36:11
10.01.2007
gim
-> TUNER: bylo to kdysi v nejakym casaku a uz ho bohuzel nemam. psal tam ze ma dva posilovace aby mohl nastavovat brzdnej ucinek na predek a zadek zvlast. vic to tam nebylo vysvetleny. jen fotka jak sou na pricce 2 posilovace vedle sebe...
12:06:05
10.01.2007
TUNER
-> David V6: Ale já nepotřebuju lepší brzdnej účinek,já potřebuju větší tlak na zadek,nebo nějak omezit předek...Přemejšlel jsem jak se dává na zadek omezení brzdnýho tlaku,tak že bych to dal na předek...Ale nevim nevim....
08:26:57
10.01.2007
David V6
tak zkus brzdovej válec z avie,je to 28 a s menčíma úpravama tam jde taky už nad ním přemýšlím.
06:16:58
10.01.2007
TUNER
-> gim: Hmmmm a k čemu je to dobrý? Mít 2 posilovače...?
Hoď kdyžtak nějakej link nebo foto "závoďáku" s 2 posilovačema.Možná už jsem to někde viděl,ale nepřijde mi to něco lepšího....Závoďáci když mají 2 pumpy,tak většinou bez posilovače....4
21:23:07
09.01.2007
minno
no a hlavne by sme mali pana Pilota 105 znova zaangazovat do skodovackeho sveta :/
Extreme Tyres