-> Urbi: Řešil jsem to s jedním "kolegou" kvaliťákem ve firmě dodávající do letectví, který mi nakreslil a vysvětlil, proč to naopak nemá být drsné :-D
Uvidím, co to bude dělat. Přeci jen, sání je vyhřívané, směs připravuje jednobod...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: pěkné, jen to nemá být leštěné ale určitým způsobem drsné :) např. z 80-ky šmirglu povrch. Dokonce na super závodních motorech to nebývá leštěné a jsou k tomu správné důvody. důvody proč bez problémů na googlu.
-> Tomaso435: To není to elektrický turbo? :D
-> rsvancara 19.02.16 17:39:49: to je větrná elektrárna 

-> J3STER: Provedu!
-> rsvancara: Že se nestydíš!

Kolikrát se divím, co se dneska dá všechno na to auto sehnat :-D
-> rsvancara: to vypadá líp

Za mě osobě bych tam dal na ty spz šroubky s kamínky.

Tak rámeček na SPZ upraven :-)
Doprčic, dneska jsem se vypravil koupit rámečky na SPZ a samozřejmě se mi to vykouřilo z hlavy :D
-> rsvancara: nebo tam dej alespoň škoda zákaznické centrum. Je to funglovka ne?

-> Apple STS Chvojkovice-Brod 21.01.16 18:39:40: Při tom jak se to moje papírový čelo klepe bych tomu dával max. prvních pár km
-> rsvancara 21.01.16 18:41:31: NZ.
-> U-Geen 21.01.16 20:09:25: Taky řešení, nicméně na formátce a frézce je to takové čistější řešení

-> rsvancara 21.01.16 18:41:31: NZ.
-> U-Geen 21.01.16 20:09:25: Taky řešení, nicméně na formátce a frézce je to takové čistější řešení

-> rsvancara 21.01.16 18:27:22: šesťhranné alebo aj iné nerez šróby M7 ponúka tento frajer: auto.bazos.sk/inzerat/...
/sada-skrutiek-na-uchyteni
e-dveri-skoda-1000MB-a-sko
da-110r.php
Je to síce zo Slovenska a zákazková výroba, cena za 1 šrób cca 1 € - ako ma informoval telefonicky, keď som prejavil záujem. Po oznámení ceny som už ale záujem stratil
Inak s tým, že u škodovky aby si človek vyrobil pol auta sám celkom súhlasím - keby len pol, to percento bude asi vyššie :) To ľudia s autami typu "kúpiť a jazdiť" nikdy nepochopia....
Je to síce zo Slovenska a zákazková výroba, cena za 1 šrób cca 1 € - ako ma informoval telefonicky, keď som prejavil záujem. Po oznámení ceny som už ale záujem stratil

Inak s tým, že u škodovky aby si človek vyrobil pol auta sám celkom súhlasím - keby len pol, to percento bude asi vyššie :) To ľudia s autami typu "kúpiť a jazdiť" nikdy nepochopia....
-> Tuner#2: ja to rezal primocarkou a radius sem nejak dodelal pilnikem a smirglem :) vepredu, at to zbytecne netrci do prostoru. Vzadu mam takovej ten zaklapavaci typ od Sheronu, tam to holt neuriznu
-> rsvancara: v práci jsme těch rámečků pod SPZ donedávna dělali mraky,možná že nějaké ještě doma mám