skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Kilián: Mo6n8 bych mohl, ale před tím bych je ještě upravil, protože mají ještě své slabiny :-)
-> rsvancara: nebudeš se těch náprav zbavovat?
Sundané dočasné nápravy, myslím, že už na nich tohle auto stát nebude :-)
-> rsvancara:
koukám že by se dal napsat i dobrej příběh 


-> Tomaso435: No já byl u něj (jeden týden), hodil to na svoje nápravy, kola, očesali to o to, co si chtěl nechat a příští týden jsme pro to dojeli s podválem. Pamatuju si, jak se divil, že je možný namotovat vlečku na auto v jednom člověku :-D
-> rsvancara: ty woe to je normální přepis virtu:D je tam spousta aut takhle přepsaných
-> havlik: pamatuju jak tahal za oranžovou 105kou vozejk plnej dílů sem a tam.. jestli i na tom vez kastli? 

-> havlik: No jako rok 1986-7, nejlepší kastle.... :-)
-> rsvancara: - nákup a GO karoserie Š130 od TOMA.T (velká spokojenost) :D
-> ondie: A co třeba tohle? Taky jsem to nezakládal já :-D skodovak1984.blog.cz/1505
/richard-135gli
-> rsvancara: Jj už to vidim. Na jednu stranu to může potěšit,že se o tvojí práci někdo zajímá..na druhou stranu je to teda krajně neslušný.
-> Luky: Tak sa robí biznis....

-> rsvancara: nj, takže odněkud udělal Ctrl+c - Ctrl+V, vysosal ti fotky a teď jim cinkají peníze z reklamy. To je panečku novinařina... 

-> ondie: tady v profilu je odkaz "Víc fotek zde:" kde je skoro všechno (album je přes tenhle odkaz veřejné bez nutnosti mít facebook účet) :-)
-> rsvancara: to je enormní počet použitých fotek,to někdo postupně zobal odtud,anebo to máš ještě někde vyvěšený ? třeba fb nebo tak ?
-> Tomaso435: Jsou z internetu? Jsou. Jo a mimochodem, kdybych vyvařoval původní karoserii, tak by těch "netovárních" změn bylo mnohem, ale mnohem víc. Prostě jsem auto vyvařil tak. že jsem kolem mezistěny postavil auto 

-> rsvancara: osobně by mě tohle už asi vadilo. už jen z tho důvodu fotek, kde je jasně vidět co se dělo s mezistěnou kufr/kabina 

-> Luky: Bezemě, ale to zase až tak nevadí :-). Je tam pár nepřesností např. že mám auto rozebraný 3 roky (já typuju, že táhne na sedmý), ale jak říkám, za mě - nevadí. Jsem rád, že to lidi sledují a mají na to pozitivní názor :)
-> rsvancara: ten článek vznikl ve spolupráci s Tebou, nebo tady nějaký "takynovinář" zase vykradl kartu?
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy