
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: takže na pohofest dojedeš , sice bez oken a dveří ale dojedeš 

-> castrol: V sobotu by měla být doma a tenhle termín už myslím vyjde a pak jí začnu dávat pomalu ale jistě dohromady :-)
-> rsvancara: kraska ,uz aby bola komplet 

-> castrol: Co bych to zdlouhavě popisoval, nejsem Ježíš ani Okamura




-> rsvancara: stručná odpoved co vystihuje podstatu

-> castrol: Ne



-> rsvancara: už je kadna doma?

-> ondie: No víš jak, buď to vyřeším takhle (a časem to třeba vylepším na ten originál až seženu) a budu blíž cíli se svést nebo to budu mít do konce života rozdělaný :-D
-> rsvancara: Tak určitě !!! ..tyhlety už asi nemaj po venku to sexy originalistický vroubkování že jo.. :)
A ta cena je teda moc ošklivá za 1těsnění do kufru !
A ta cena je teda moc ošklivá za 1těsnění do kufru !
-> Luky: Mě to zase tak moc netrápí :-). Co jsem tam mohl dát nej tam teď je. Kdo mě zná ví, že jsem silnej flegmatik, možná proto, že jím hodně čokolády :-).
-> rsvancara: já naštěstí nikdy tak militantní originalista nebyl a jsem za to rád. Musí to být spousta nervů, času a peněz...
-> ondie: Ne, není, jde jen o ten pocit, že se snažím držet originálu :-D
-> rsvancara: Nerozumim,a je špatný,že sháníš origo ?
-> ondie 11.02.15 15:31:42: Ten tam teď přesně mám (4 metry i s poštou přes PPL za 720,- na dobírku) :-D
-> rsvancara: Koukal jsem v inzreci,že sháníš těsnění do kufru...já to tedy nemám odzkoušené ani změřené,ale něco tady by nevyhovovalo ?
www.gumex.cz/u-profil-pir eli-s-hornim-tesnenim-1496 8.html
Nejspíš asi typ 0547007
www.gumex.cz/u-profil-pir eli-s-hornim-tesnenim-1496 8.html
Nejspíš asi typ 0547007
-> rsvancara: jj,dokud je to hezky "živý".. :)
-> ondie: Neměl bych to rovnou rozleštit Tempem?




-> rsvancara: "Mám obavy, že mě z toho přes veškerou snahu stejně vyjde "stodvacítka" ..jj,bude to chtít reflexní mega nápisy "INJECTION" přes celý boky auta :)
Apollo umí bejt hezká barva,akorát nesmí vyšisovat,ale u tebe to asi nikdy nestihne
Apollo umí bejt hezká barva,akorát nesmí vyšisovat,ale u tebe to asi nikdy nestihne

-> rsvancara:
Mám obavy, že mě z toho přes veškerou snahu stejně vyjde "stodvacítka"*3 *bohužiaľ aj to je možné
Mám obavy, že mě z toho přes veškerou snahu stejně vyjde "stodvacítka"*3 *bohužiaľ aj to je možné

-> Tuner#2: Mám obavy, že mě z toho přes veškerou snahu stejně vyjde "stodvacítka"*3
* 
-> minno: Taky znám takový erko. Kámošův táta ho měsíc, možná dva opravoval a při první vyjížďce děda ve Fávu přehlíd stopku, promáčkl soupek u spolujezdce dovnitř, auto roztočil a na zadním vlatníku mělo vyražený světlo z trabanta co jel v protisměru. To auto pak zachránilo to, že ho měl majitel od novoty, takže jezdí do teď :-)

-> minno: Taky znám takový erko. Kámošův táta ho měsíc, možná dva opravoval a při první vyjížďce děda ve Fávu přehlíd stopku, promáčkl soupek u spolujezdce dovnitř, auto roztočil a na zadním vlatníku mělo vyražený světlo z trabanta co jel v protisměru. To auto pak zachránilo to, že ho měl majitel od novoty, takže jezdí do teď :-)