skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
16.05. - 18.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
16.05. - 18.05.2025 | Bornfloss Historic | Žacléř |
23.05. - 25.05.2025 | 43.Škoda sraz Doksy | ATC Klůček |
30.05. - 01.06.2025 | Hundertgang 2025 | Rovensko pod Troskami |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
23:16:21
07.05.2025
07.05.2025

Nwkt
-> ZdenoR: Viděl jsem ty kokoty takhle dělat i brzdový kotouče. Ze dvou kusů jeden
23:07:27
07.05.2025
07.05.2025

ZdenoR
23:02:34
07.05.2025
07.05.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
[p#4124649] Tyjo, na to, ze takovou trasu jezdim skoro kazdej tejden, tak predstava, ze jedu 105 me dost desi. To bych vecer doma asi vypadl ze dveri na zem a uz nevstal 

22:55:49
07.05.2025
07.05.2025

Bukaj
Já zase dneska testoval stopětku po technické.
Po českých a moravských (převážně) okreskách jsem od rána najezdil přes 700 Km
Zjistil jsem, že Mková 105L není až taková lemra, jak jsem se domníval, že mi po letech jezdění se stotřicítkami bude připadat, taky jsem zjistil, že dálniční známku na ten vůz kupovat nebudu (nad 80 km/hod už vozu znatelně chybí pětka a je to nekomfortní cestování), navzdory tomu, že motor trochu tlakuje do chladicího okruhu, tak i když jsem jej vůbec nešetřil a dával tomu, co se vejde, tak spolehlivě drží teplotu (tedy těsnění pod hlavou vyměním, až na to bude čas a nálada) - jen mi vadí hlučný průchod vzduchových bublin přivřeným ventilem výměníku topení
A nakonec jsem za tuto první ostrou jízdu sečetl průměrnou spotřebu paliva a vyšlo mi krásných 6,4 litru na sto (což při mém poměrně ostřejším testovacím jízdním stylu příjemně překvapilo...
).
Jen v první ostřejší zatáčce jsem to málem poslal přes boudu - na kyvku jsem po těch deseti letech s vlečkama poněkud odvykl...
Po českých a moravských (převážně) okreskách jsem od rána najezdil přes 700 Km

Zjistil jsem, že Mková 105L není až taková lemra, jak jsem se domníval, že mi po letech jezdění se stotřicítkami bude připadat, taky jsem zjistil, že dálniční známku na ten vůz kupovat nebudu (nad 80 km/hod už vozu znatelně chybí pětka a je to nekomfortní cestování), navzdory tomu, že motor trochu tlakuje do chladicího okruhu, tak i když jsem jej vůbec nešetřil a dával tomu, co se vejde, tak spolehlivě drží teplotu (tedy těsnění pod hlavou vyměním, až na to bude čas a nálada) - jen mi vadí hlučný průchod vzduchových bublin přivřeným ventilem výměníku topení

A nakonec jsem za tuto první ostrou jízdu sečetl průměrnou spotřebu paliva a vyšlo mi krásných 6,4 litru na sto (což při mém poměrně ostřejším testovacím jízdním stylu příjemně překvapilo...

Jen v první ostřejší zatáčce jsem to málem poslal přes boudu - na kyvku jsem po těch deseti letech s vlečkama poněkud odvykl...
