
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124199 příspěvků (zobrazeno 124001 až 124050) od 06.12.2007 do 10.05.2025, založil/a iDawe
-> Bobesh: jj to se mi taky začlo vyskytovat v expanzce u rapida... takovej sajrajt na hladině a na víčku jakoby bahno, nu a pak odešlo těsnění, ale když jsem to propláchnul tak z toho vytek neskutečnej sajrajt.... po výměně těsnění a vody už to bylo čistý.

Jo abych taky nebyl za lemru,tak dnes jsem byl nucenej opět vyčistit a propláchnout chlazení,páč se v expanzce vyskytla jakási drtka a auto mnoho netopilo,odmastil jsem Arvou a pak tu zeměžluč vypustil a třikrát propláchnul. Buď se mi "srazily" dvě nemrznoucí směsi,což bylo riziko,s kterým jsem počítal,nebo (to horší) by mohlo bejt prožraný těsnění makovice a máslo obohacuje chlazení. Čas vokáže.
tak ta komprese je sado masox,120 startér má dost práce i s "normální" 130,zkusil bych prohodit svoji aku s někým jiným,jestli bude točit líp a zda vlastní bude vůbec funkční ve druhém voze.
-> Nwkt: popripade este pomeraj ake je napatie na baterke pri startovani

Ja to vidim tak ze ten starer zasune pastorak a ve chvili kdy ma otocit motorem, tka zabere ale neutahne to - ale proud do nej porat jde - takze voltmetr smadne na 5V... Pc starter je antivni jen nezvladne otocit motorem...
-> Tuner#2: Tak to je zajimavy ze mel Nwkt v tej jeho 130tce kompresi 12 (bo 1,2 zalezi v cem to beres)...
-> Tuner#2: Tak to je zajimavy ze mel Nwkt v tej jeho 130tce kompresi 12 (bo 1,2 zalezi v cem to beres)...
-> Nwkt: tak potom jedine nastartovat pres kable

-> Tuner#2: Kostru mam nataženou od - baterky na horní šteft startéru
Mně tohle taky stávalo, že se startér seknul a dál nic. Bylo to blbě ukostřenou baterkou, třeba ti to pomůže... -> Nwkt:
Co blbá kostra u motoru? Já tam mám pro jistotu dva ty měděný pásky na každé straně jeden.
-> havlik: tak to môze byt ze je niekde velky prechodovy odpor...treba merat aj aj



-> gabo00000 19.12.07 16:22:07: má měřák u palubky
-> Gryzly: Celá cívka na startéru je nová.

-> Nwkt: takze otazka znie....kde si meral?

-> Gryzly: no jo ja som predpokladal ze on nameral 5V na baterke

eště mě napadl špatný kontakt v elmg spínači. to bys zjistil tak že devatenáctkou klíčem, nebo nějakou pásovinou spojíš ty dva velký šrouby na startéru.
Ale to bys musel naměřit 5V na tom vnitřním šroubu.
Ale to bys musel naměřit 5V na tom vnitřním šroubu.
-> gabo00000: jenže o napětí baterie tu nikdo nemluvil. Nwkt psal že napětí na voltmetru spadne na 5V kde měřil nepsal. mkohla mu zrovna odejít baterka, nebo má blbý kontakt někde jenž je jako velká odpor a po zapojení startéru který se zapojí jako druhý odpor do serie mu voltmetr zapojený za prvním odporem naměří ubytek napětí na startéru. Neboli na přechodovém odporu mu zustane 7V a na startéru 5V.
Pokud měřil napětí na startéru, nebo má voltmetr na palubovce. tak mu při přechodovém odporu ukáže takovéto napětí.
Kapišto?
Pokud měřil napětí na startéru, nebo má voltmetr na palubovce. tak mu při přechodovém odporu ukáže takovéto napětí.
Kapišto?
-> Gryzly: no podla mna ked je zly kontakt tak napatie na baterke nezklzne na 5v...pac ked mas blby kontakt to je ako seriovo zaradeny velky odpor do obvodu a pri velkom odpore netecie velky prud a maly prud nespôsoby taky velky pokles napatia na baterke...podla mna bud chyba starteru..niekde skrat alebo blba baterka

-> Nwkt: podle mě máš blbej kontakt na vedení někde od baterky. sežeň si dva pořádná káble a baterku polož vedle otvoru spojky, kabel od - polu připoj na matku kterou je startér připevněnej na převodvku a plus mrsknu na ten elmg spínač. pak vem slabej kablík s konektorem kterej zapojíš místo žlutýho na startéru a druhej konec toho slabýho píchni na + svorku baterie.
Podle mě nemáš třeba měděnej pásek pod alternátorem, nebo je někde velký přechodový odpor. Nenatřel jsi třeba banán barvou?
Podle mě nemáš třeba měděnej pásek pod alternátorem, nebo je někde velký přechodový odpor. Nenatřel jsi třeba banán barvou?

-> Nwkt: 19.12.07 14:35:28oplati sa...ja uz nikdy nechcem s5ten stary skodovkacky
v kuse som sa s nim trapil...skoda roboty 


-> Nwkt: tak to musi byt len baterka..ine mi na rozum neprichadza...mne starter tiez blbne ale to preto ze uz je stary a vyhrkany...reduktor 4ever

Ja som dnes urobil skusku s technologii spotrebneho priemyslu za Beee

-> gabo00000: Neni, ale pokud nepomůžou kabely tak budu schánět reduktorovej, popřípadě feldovej
-> gabo00000: Jop, mam tu ještě jeden a ten taky odmítá
-> gabo00000: je to normální škoda starter ten silnější
-> Nwkt: a je to starter s reduktorom?
-> Nwkt: hm...skus to cez startovacie kable...
..inac skusal si uz ten starter vybrat a skusit s nim tocit naprazdno?

-> gabo00000: Ale před výměnou motoru byla v pohodě
-> Nwkt: no KO baterke uz ani nabijacka nepomôze....

-> Tuner#2: Betrka byla přes noc na nabíječce, ještě nemam nahozený zadní čelo tak nemůžu vyjet z garáže, ale zkusim to přes kabely z jinýho auta
-> Tuner#2: predbehol si ma

-> Nwkt: to aky akumlator tam mas?
..dost cudne


-> Nwkt: A co jiná baterka a nebo soused s nastartovaným autem a kabelama? Pokud to spadne na 5V, tak je něco špatně. Na 5V Ti to nenastartuje.
-> Tuner#2: Jo, 2x jsem volal se Sakym a i po kontrole je škodováckej. Startér zabere, voltmetr spadne na 5V ale ani neškrtne, ráčnou otočim motor bez problému
-> Nwkt: I s tím novým od Pilota? Tam bude někde jinej problém... Věnec na setrváku to má určitě škodováckej?
Asi 8x jsem vyndal a nandal startér a nic, chjo 

-> Syny: Cože, komprese 12 - 13? Těch 12 mají už hodně slišný závodní motory, to aby jezdil na letecký benzín :o) dle mě bude mít lehce přes 10

-> Nwkt 18.12.07 23:56:52: Nebylo to spis tim ze jiny nemas?
Nee, ale nasere to no... Ale tak to se dopredu vedet nemohlo no - ale jstli tne starter uz blbe bral kompresy 9 tak ted tech 12 nebo 13 kolik toma a jeste nepromazany bude brat asi spatne no - spis vubec ze 



-> Gryzly: Jo tu jsem tam radši dal taky
-> Nwkt: já už ti to někde v diskuzi psal. že irčitě budeš mít taky slabší obal převodovky. Já to u sebe doprředu věděl, takže jsem se nachystal, už jsem to kdysi měl že to někdo předemnou převrtal a pak jsem tam musel dávat velkou podložku abych měl klid v duši.
-> Gryzly: Nad tim jsem taky přemejšlel, ale z důvodu rychlýho nahození motoru jsem to zavrhnul. A stejně mi pospíchání bylo k h... ničemu 

-> Gryzly: Pozdě
-> Nwkt: doporučuju ti nechat si na soustruhu stočit ty dva štefty aby byli na jedné straně M10 a na druhé M8, bez té plošky co je bez zavitu. je to 1000x lepší jak to převrtávat. jestli má někdo v okolí soustruh, tak to má za 20minut hotový i se závitem.
-> Pavel P.: njn i to se stává

-> havlik: hmm no když to vrtal majkl vrtákem o číslo menšim



-> havlik: Jenze on se dusoval ze tam ma ty 10tky a ze ta 120ca co tam mel tam bla volne



-> Pavel P.: tak co ten hliník si to pobere
-> Mantrabeach: nejlíp jako Majkl, vrtákem do dřeva...



-> Syny: no co bežná zavada že sou díry 8 a štefty 10tky

-> Syny: no musí tam vyvrtat snad desítku díru ne?
jj 742.140
jj 742.140

Ja bych rek ze v prvni rade vyskoci motor ven
Jelikoz se bude vrtat dira na stavty v prevodovce kdyz pan Ňfkt ani nevi jaky diry tam ma a ze sou maly 
-> Mantrabeach: 742.140


-> Mantrabeach: 742.140
