skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
23:21:24
19.04.2011
19.04.2011

1560 - zrušená registrace
Tak. Co je tohle? :)
22:15:33
15.04.2011
15.04.2011

Mejot
-> Kaprof: Dík Já ted koukal doma že mám ten blaták a nevěděl jsem k čemu ho přiřadit
22:13:51
15.04.2011
15.04.2011

Kaprof-Pisařík
-> Mejot: M1
22:13:18
15.04.2011
15.04.2011

Mejot
Mám dotaz která škodovka měla eMkový blatníky bez díry na boční blinkr?
18:58:20
13.04.2011
13.04.2011

Hurdis
Na každém pístu je velmi lehoučce, skoro neznatelně ručně vyryto 1 (2, 3, 4). To by u nových asi nemělo smysl značit. Jinak vložky vypadají nové.
18:57:04
13.04.2011
13.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Pisty/valce tridy C maj nejvetsi objem motoru
Vyssi vykon.

18:54:57
13.04.2011
13.04.2011

suri
-> Hurdis: to výbrus nebude ak sú tie valce pekné odvonku
18:54:16
13.04.2011
13.04.2011

Pavel P..
normoš sada na 105ku.. výbru to asi nebude.
18:53:17
13.04.2011
13.04.2011

Hurdis
.
18:52:58
13.04.2011
13.04.2011

Hurdis
Šéf mi dnes přinesl pístní sadu, kterou našel při úklidu. Údajně na Š100. Což se mi nezdá.
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
22:04:32
09.04.2011
09.04.2011

Pavel P..
-> Tomaso435: mám taky na novém motoru takovou hlavu....nejspíš stejný původ

20:41:22
09.04.2011
09.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Ale treba ji nekdo ukrad a nic ji neni.
20:38:25
09.04.2011
09.04.2011

Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
jo takhle se čořilo
mě to teda napadlo, jestli to není vadný . . . tak to mu na ni asi seru


20:36:00
09.04.2011
09.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Cervena prej driv znamenala vadny dil. Resp se tak vynasely dily z fabriky 

20:35:06
09.04.2011
09.04.2011

Tomaso435
proč je tam přeškrtaný to logo ?
20:34:36
09.04.2011
09.04.2011

Tomaso435
děcka . . měla by to bejt hlav na fávo. ale otázka zní
20:00:40
30.03.2011
30.03.2011

suri
-> 4dams: tak to 603 nebude
18:54:43
30.03.2011
30.03.2011

4dams
-> suri: dole su styfty na uchytenie a hore vyvody na hadice
15:57:58
30.03.2011
30.03.2011

suri
-> Pavel P..: ak tie šrouby sú na uchytenie a nie je to priechodze cez celý chladič tak to 603 nebude , ale podľa vzhľadu 603 ee
15:56:57
30.03.2011
30.03.2011

Pavel P..
-> 4dams: tatra 603/805 nejspíš.
15:27:11
30.03.2011
30.03.2011

4dams
AUTOPAL
15:26:42
30.03.2011
30.03.2011

4dams
chladic oleja z neviem coho, inak je na predaj
11:06:19
30.03.2011
30.03.2011

j_j
-> pro všechny: Dostal jsem velmi rychlou odpověď od člena archivu Škoda pana Lukáše Nachtmanna :
Dobrý den,
ani já nejsem odborník na motory a jejich jednotlivé díly.
V každém případě byl díl / výkres s číslem 10-221-1003 označen jako hlava válců pro typ 990 (= tisícovka).
S pozdravem LN
_________________________ ____________________
Moje odpověď pro pana L.Nachtmanna :
Děkuji Vám,
moc jste mi pomohl, protože pokud je psaná pro typ 990, tak jde o klasická litrová embéčka vyráběná mezi 4/1964 - 4/1966, pozdější litrové embéčko (4/1966-1969) bylo označeno jako typ 721. Dále typ 1000 MBX byl značen 990T (jako tudor) a 1100MBX jako typ 723, MBG jako 710 a 1100MB de Luxe jako 715.
jan javůrek

Dobrý den,
ani já nejsem odborník na motory a jejich jednotlivé díly.
V každém případě byl díl / výkres s číslem 10-221-1003 označen jako hlava válců pro typ 990 (= tisícovka).
S pozdravem LN
_________________________ ____________________
Moje odpověď pro pana L.Nachtmanna :
Děkuji Vám,
moc jste mi pomohl, protože pokud je psaná pro typ 990, tak jde o klasická litrová embéčka vyráběná mezi 4/1964 - 4/1966, pozdější litrové embéčko (4/1966-1969) bylo označeno jako typ 721. Dále typ 1000 MBX byl značen 990T (jako tudor) a 1100MBX jako typ 723, MBG jako 710 a 1100MB de Luxe jako 715.
jan javůrek

22:05:11
29.03.2011
29.03.2011

tominooo
-> jtlustos 27.03.11 10:47:28: jestli dobre vidim tak je to stejny az na plaste
21:56:33
29.03.2011
29.03.2011

j_j
napsal jsem do škodovky panu Nachtmannovi
o výsledek se podělím....

21:28:32
29.03.2011
29.03.2011

j_j
-> suri: změřím zítra, dobrý nápad.
-> darklord: díky, já jen nevěděl podle jakého katalogu jsi to dělal - čísla se mohla v době let výroby MBček a stovek (1964-1976) různě měnit. Tvoje práce s katalogem je opravdu hodná obdivu.
-> všichni: Duri má tuto hlavu 10-221-1003 na své škodě 1000 MBG (1967,1968).
-> darklord: díky, já jen nevěděl podle jakého katalogu jsi to dělal - čísla se mohla v době let výroby MBček a stovek (1964-1976) různě měnit. Tvoje práce s katalogem je opravdu hodná obdivu.
-> všichni: Duri má tuto hlavu 10-221-1003 na své škodě 1000 MBG (1967,1968).
21:19:57
29.03.2011
29.03.2011

darklord
-> j_j: tak to 7031 je to same ako som poslal link na katalog ja...
20:51:22
29.03.2011
29.03.2011

suri
-> j_j: a aké to má diery na ventily - priemer? podľa toho sa možno niečo zistí
20:50:46
29.03.2011
29.03.2011

j_j
-> suri: -> darklord: díky, nehádejte se. Já našel ted pro MBčko v katalogu z roku 1966 číslo pro hlavu 10-221-7031. Takže to vypadá nejspíše na 1000 MB nebo 100 (případně jejich deriváty).
20:45:55
29.03.2011
29.03.2011

suri
-> darklord: UAU nemal som refreshnutú stránku lebo som hľadal katalog a hľadal to v ňom asi
20:45:19
29.03.2011
29.03.2011

darklord
-> suri: UAU! a co som pisal styri prispevky nizsie?
20:44:04
29.03.2011
29.03.2011

suri
10-221-1003 skoda-virt.cz/cz/.../6093
6-znalos-odbornikov-motor-
120ls?gotopost=1... google našiel tu
20:41:54
29.03.2011
29.03.2011

suri
v 100 katalogu to nie je
20:31:33
29.03.2011
29.03.2011

darklord
-> j_j: odporucam prejst katalogy na 100-110R, pripadne este MB, to cislo ma rovnaky format ako stare vyrobne cislo dielov, vidis to na tom linku co som poslal na katalog, bohuzial to este nemam komplet
20:30:11
29.03.2011
29.03.2011

j_j
-> darklord: ted jsme si s mirem psali a ani on z toho není moudrý :) přisám ještě foto spodku hlavy.
20:21:06
29.03.2011
29.03.2011

Pavel P..
-> aceboss: 1203 rozhodně ne...
20:19:29
29.03.2011
29.03.2011

darklord
-> j_j: ono to cislo mi nieco pripomina: skoda-katalog.eu/skoda-10
00mb?page=showp...
ale bohuzial neviem ktory rocnik katalogu mam, takze neviem ci to ma byt starsi alebo novsi kusok. Tak to bude novsi kusok - MiroJ to tiez riesil
skoda-virt.cz/cz/.../6093 6-znalos-odbornikov-motor- 120ls?gotopost=1...
ale bohuzial neviem ktory rocnik katalogu mam, takze neviem ci to ma byt starsi alebo novsi kusok. Tak to bude novsi kusok - MiroJ to tiez riesil
skoda-virt.cz/cz/.../6093 6-znalos-odbornikov-motor- 120ls?gotopost=1...
20:16:19
29.03.2011
29.03.2011

aceboss
-> j_j: Bych to viděl na 1203 připadně nějakou novější starší evoluci motoru

19:48:05
29.03.2011
29.03.2011

j_j
-> all tak to mě překvapilo, že to nevědí ani najvětší znalci na virtu - i tak moc díky - jdu hledat :)
19:46:57
29.03.2011
29.03.2011

Syny
-> j_j 29.03.11 19:42:37: 10-221-1000
19:44:55
29.03.2011
29.03.2011

m8rinek
-> j_j: číslo odlitku dle mě může být stejné pro více hlav, které se pak rozdílně obráběly...
19:44:50
29.03.2011
29.03.2011

darklord
-> j_j: je to rovnake cislo ako na tej tvojej
19:44:32
29.03.2011
29.03.2011

eRkos
Kto vie na čo je toto? Ja netuším
19:42:37
29.03.2011
29.03.2011

j_j
-> afro100: tohle jsem našel v jedné diskuzi o motoru škody 1000 MBX - první číslo na téhlo fotce ale nepřečtu 

19:39:25
29.03.2011
29.03.2011

j_j
-> suri: ted se ještě kouknu na MBX, MBG a 110 R
mám jí v garáži, změřím zítra 


19:38:06
29.03.2011
29.03.2011

suri
-> j_j: a čo tak ju odfotiť zo spodu , odmerať priemery ventilov - tanierky a drieky aké to má klinky na ventiloch a tak
19:33:05
29.03.2011
29.03.2011

afro100
-> j_j: farby su jedna vec, ale toto na 120 urcite nie je, na aky motor patri vsak netusim ...
19:27:45
29.03.2011
29.03.2011

j_j
-> afro100:
já to oboje zahodim do škarpy
ale na netu jsem našel, že žlutej znak měla 120tka, černej 105tka, zelený LSa
myslíš, že nakonec ta hlava může být na kilo/MB? Ještě to půjde určit podle čísla - pokusím se to najít....



19:24:59
29.03.2011
29.03.2011

afro100
-> j_j: ta hlava nebude na 120 ... hlavu na 120 som este so znakom uprostred nevidel, ked od 1975 sa zacali robit hlavy so znakom medzi 3.a 4. svieckou ...
19:22:48
29.03.2011
29.03.2011

j_j
tak je to 72mm - to byl vážně "nákup roku"
bylo to vyfocený spolu s věcma na embéčko a ještě z takovejch úhlů, že to nebylo poznat - hlava i klika skončej v inzerci 

