jinak nekorodovat tolik ti japonci, tak bych sel asi taky do toho spis, udajne se u toho nesypou porad nejaky drobnosti jako u koncernu
jinak nekorodovat tolik ti japonci, tak bych sel asi taky do toho spis, udajne se u toho nesypou porad nejaky drobnosti jako u koncernu



Průměrně inteligentní papoušek to pochopí. Tomaso se zeptal a hned přicupitala sestava otrapů a začala rozebírat nesmysl. Proto jsou u ostatních koncernisti za blbouny, protože se chytají kdečeho a všude dávají na vědomí, že "jejich" řešení je zrovna to správné. Jsou toho plný diskuze na autowebech.












Mel jsem za to, ze ty kontrolky jsou nejak unifikovany a ne ze si tam kazdej kresli co chce :) Ja hladinu oleje znam jen takhle:












306 je supr auto a v S16/GTI6 naprostá bomba.. Spolu se 106 S16, jsou to poslední pořádné hot-hatche od Peugeotu..





I některé podvozkové díly jsou prý záměnné.



Ale chce to 17 min, lépe 18" kola.




Vždycky jsem ho měl na autech potlučený od provozu a špinavý.











jenom nic moc nefungovali




mel ji strejc - ten debil co si hraje na ekologa, nadaval, ze mu na stk dupl na brzdu a popraskaly trubicky :) pak kdyz jsem si varil favorita, tak chtel abych mu to povaril, no tak shnile auto... Vyhnal jsem ho s tim, tak to tenkrat za 6 tis.kc prodal a lamentoval jak dostal malo, ja za 6 tis.kc v te dobe koupil Rapida a smal se mi, ze kupuju starou skodovku za ty prachy, ze jsem mohl mit auto od neho, to me tenkrat neskutecne pobavil