skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
08:46:30
09.09.2020
09.09.2020

suri
-> Tuner#2: neviem , ja som robil nedávno dve a obe sú ok ... na prvej boli krúžky totál zapečené , to proste inak ako výmenou nevyriešiš ...
08:43:17
09.09.2020
09.09.2020

Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 09.09.20 08:36:03: To je právě to. I kamarád co to dělá mě říká, bude to na chvíli. 

08:36:03
09.09.2020
09.09.2020

palinator
-> Tuner#2:
Jako naši když to dělali na ECOTECu, tak to pomohlo taky jen na chvíli. Ale tam byla spotřeba cca litr na 3000 km, což je furt výrazně lepší. A i tak to sralo neskutečně. Ono při takovejch spotřebách oleje se to začne už docela i propisovat do provozních nákladů.
Jako naši když to dělali na ECOTECu, tak to pomohlo taky jen na chvíli. Ale tam byla spotřeba cca litr na 3000 km, což je furt výrazně lepší. A i tak to sralo neskutečně. Ono při takovejch spotřebách oleje se to začne už docela i propisovat do provozních nákladů.
08:12:33
09.09.2020
09.09.2020

Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 09.09.20 07:59:58: Tak vychází to necelých 0,7l při opravdu velkých otáčkách. Takže ještě budu pozorovat tady při městském provozu co to bude dělat. Sahat do motoru se mě prostě nechce, když výsledek bývá nevalny. Jinak pravda, bylo to v klesání když se uvolnila dálnice, po rovině to dalo cca. 190 dle navigace.
07:59:58
09.09.2020
09.09.2020

palinator
-> Tuner#2:
Pak ses už normu dozvěděl a můžeš v klidu spát.
E: mimochodem ta maximálka dle GPS je zajímavá, na to že to je jen 75 kW. Já mám maximálku s Toledem 81 kW který jede pocitově líp, než 81 kW 205 km/h tacho (takže jestli 190 GPS tak je to hodně) a s Octou která má mít 92 kW tacho velmi podobně.
Pak ses už normu dozvěděl a můžeš v klidu spát.

E: mimochodem ta maximálka dle GPS je zajímavá, na to že to je jen 75 kW. Já mám maximálku s Toledem 81 kW který jede pocitově líp, než 81 kW 205 km/h tacho (takže jestli 190 GPS tak je to hodně) a s Octou která má mít 92 kW tacho velmi podobně.
07:27:06
09.09.2020
09.09.2020

Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 09.09.20 07:21:18: ne tam není nic, víčko taky čisté i na krátké trati bez emulze. Do GO se mě moc nechce, máme tady případ kdy to za 20tkm bylo ještě horší. Když vidím některé druhovyrobni díly, tak mám obavu jaké člověk koupi dneska kroužky, gufera apod... 

07:21:18
09.09.2020
09.09.2020

suri
-> Tuner#2: normy by som neriešil pretože je taká vysoká že nemá so zdravým rozumom nič ... tuším 0,5 na 1000km ...
treba tam urobiť GO a bude zase pokoj na chvíľu ...
ešte môžeš mrknúť hornú hadicu odvetrania ku klapke či tam nie je olej
treba tam urobiť GO a bude zase pokoj na chvíľu ...
ešte môžeš mrknúť hornú hadicu odvetrania ku klapke či tam nie je olej
07:19:11
09.09.2020
09.09.2020

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jsme konečně před letem přešel na Yacco 10W40 ve své O2 1,6Mpi. Tento víkend jsem pozoroval spotřebu oleje. Celkem 1350km se skoro 100% dálnice trvale 4 - 5000rpm, jedno kolo na ringu kde jsem řadil před omezovačem a vzalo to přesně 0,9l oleje. Kolik je psaná norma pro tenhle motor? Auto nekouří... P. S.: Poprvé odzkoušena maximální rychlost 203km/h dle GPS 

19:52:02
06.09.2020
06.09.2020

suri
-> suri:
19:42:13
06.09.2020
06.09.2020

suri
20:55:03
02.09.2020
02.09.2020

Shader
-> saskyn2: Já si tu kabeláž od čidla k konektoru proměřil a je ok. Takže asi čidlo.
20:48:04
02.09.2020
02.09.2020

suri
-> Jarda: hovoril som ti o 1,8 a hadiciach
20:33:10
02.09.2020
02.09.2020

saskyn2
-> Shader: Dál od toho konektoru se to už neláme, protože tam je to napevno. Pak teda zkus jiné čidlo, nebo si na zkoušku natáhni novou kabeláž od čidla k levému nosníku, jsou to tři drátky...
20:05:03
02.09.2020
02.09.2020

Jarda - zrušená registrace
zjistil jsem problem, jen jsem predtim vymontoval ten ventil a zjistil, ze je ok
19:14:43
02.09.2020
02.09.2020

Shader
-> Milan 136: -> saskyn2: Dneska jsem trošku bádal nad tím čidlem G31. Kabeláž od čidla k konektoru pod startérem OK, konektory ok. Otázka zní co je ve svazku k jednotce, ten jsem nekuchal, ale nevypadal nijak poškozený. Čidlo jsem demontoval a profoukl, po startu kontrolka žhavení zhasla. Uvidím jak se to bude chovat, případně asi to čidlo vyměním.
18:44:06
02.09.2020
02.09.2020

saskyn2
-> Nwkt: Aha, tak to pak jo
18:42:50
02.09.2020
02.09.2020

Nwkt
-> saskyn2: Má to na tý brzdovce, ale už má v tý T6 composite media, tj vstup na cinch
09:56:53
02.09.2020
02.09.2020

StepaNoFUN
-> saskyn2: Aha. Jsem netušil, že to nemá klasickej AV vstup.
09:55:04
02.09.2020
02.09.2020

saskyn2
09:49:39
02.09.2020
02.09.2020

StepaNoFUN
-> saskyn2: Mělo by to bejt normální AV. Co je potřeba do toho rádia?
09:13:42
02.09.2020
02.09.2020

saskyn2
-> StepaNoFUN 02.09.20 08:39:42: Jenže to je RGB. K origo rádiu bys potřeboval ještě převodník který bude dražší než ta kamera
08:39:42
02.09.2020
02.09.2020

StepaNoFUN
08:22:04
02.09.2020
02.09.2020

Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 01.09.20 06:22:56: tak zkusim ten ventil rozebrat, jinak uz nevim
www.ms-motorservice.com/f ileadmin/.../OBD-a-syst%C3 %A9m-sekund%C3%A1rn%C3%ADh o-vzduchu_52558.pdf
a cidlo to ma kde?
P0411
Systém sekundárního vzduchu –
nedostatečné množství
Rozpoznaná intenzita sekundárního
vzduchu je příliš nízká (nedostatečný
signál nízkého obsahu)
• Zkontrolujte funkci vypínatelného
zpětného ventilu pomocí
podtlakového ručního čerpadla
• Zkontrolujte přepínací ventil a
podtlakové vedení
• Zkontrolujte průchodnost zpětného
ventilu a vedení sekundárního
vzduchu
www.ms-motorservice.com/f ileadmin/.../OBD-a-syst%C3 %A9m-sekund%C3%A1rn%C3%ADh o-vzduchu_52558.pdf
a cidlo to ma kde?
P0411
Systém sekundárního vzduchu –
nedostatečné množství
Rozpoznaná intenzita sekundárního
vzduchu je příliš nízká (nedostatečný
signál nízkého obsahu)
• Zkontrolujte funkci vypínatelného
zpětného ventilu pomocí
podtlakového ručního čerpadla
• Zkontrolujte přepínací ventil a
podtlakové vedení
• Zkontrolujte průchodnost zpětného
ventilu a vedení sekundárního
vzduchu
06:46:29
02.09.2020
02.09.2020

Syny
-> Nwkt: Nedelaj se kamery do 3. brzdovyho? Prave ten zmineny clovek, co u tebe byl s T4 s rozpadlou hadickou v jednotce, ma ted Ducato a dodelaval si ji tam. Jen tam tedy, pravda, neni 3. brzdovy na dverich, ale nad nima.
00:23:04
02.09.2020
02.09.2020

saskyn2
-> Nwkt: Do těch se podle mě vůbec origo nedělá, když dáš čínu, tak se za rok zláme kabeláž a borec ti to bude reklamovat...
00:00:06
02.09.2020
02.09.2020

Nwkt
-> saskyn2: půlený
-> StepaNoFUN: to se mu seká už teď
když to má na tablet
-> StepaNoFUN: to se mu seká už teď

23:06:14
01.09.2020
01.09.2020

saskyn2
-> Nwkt 01.09.20 22:06:01: Záleží jaký dveře, do výklopnýho víka to asi nebude takový oser jako do půlených. Nedávno jsem vyfáknul borce co to chtěl do caddy, taky se mi s tím nechtělo srát.
22:52:31
01.09.2020
01.09.2020

StepaNoFUN
-> Nwkt 01.09.20 22:06:01: BT/WiFi?
22:06:04
01.09.2020
01.09.2020

Milan 136
-> Jarda/felda 01.09.20 22:05:01: Neříkám, že vždy. Ale dost už jsem jich viděl.
22:06:01
01.09.2020
01.09.2020

Nwkt
-> saskyn2: Jj T4 stará. Btw nedělal jsi někdy něco na T6? Dneska tu byl za mnou jeden a chce kameru, absolutně nevím kudy to tam táhnout 

22:05:01
01.09.2020
01.09.2020

Jarda/felda
-> Milan 136 01.09.20 22:02:40: já ti nevím, měl jsem to v G3 z roku 95 a i když bych to dneska rozebral tak hadička bude jak nová 

22:03:59
01.09.2020
01.09.2020

Milan 136
-> Shader: Občas to čidlo umře, ale spíš hledej kabely. Nebo zkus z jinýho auta, pokud máš možnost. Osobně tipuju drát.
22:02:40
01.09.2020
01.09.2020

Milan 136
-> Nwkt 01.09.20 21:57:27: To jsou ty starý metly, co mají snímač tlaku místo na trubce plnícího vzduchu přímo v jednotce. Do ní vede hadička. A mezi obalem jednotky a snímačem je tak kousek hadičky. Ta se rozpadne a kolikrát to končí KO jednotkou, plnou oleje
Kolega to řešil na A4 a teď na Alhambře. On si libuje ve vracích

Kolega to řešil na A4 a teď na Alhambře. On si libuje ve vracích

22:00:29
01.09.2020
01.09.2020

saskyn2
-> Nwkt 01.09.20 21:57:27: No to se stávalo u nějakej veteránů, vím že první B5 ještě s jednokonektorovou jednotkou s tím měli problém, ale u normální EDC15,16,17 jsem se s tím nikdy nesetkal.
21:57:27
01.09.2020
01.09.2020

Nwkt
-> saskyn2: Dobrý je, když se rozpadne to čidlo uvnitř jednotku. To tu byl jendou s T4 a pak posílal fotku jak to otevřel a měnil tam nějakou hadičku nebo co 

20:21:42
01.09.2020
01.09.2020

Shader
-> saskyn2: Ok, prověřím. Zatím díky 

20:16:50
01.09.2020
01.09.2020

saskyn2
-> Shader: Jo ale konektor je na levém nosníku. Takový ten 14 pinový. A čidla jsou dvě jedno to co ty řešíš, druhý uvnitř jednotky.
20:15:35
01.09.2020
01.09.2020

suri
-> Shader: a káble idú kade? daj na neho vie o čom hovorí
20:14:55
01.09.2020
01.09.2020

Shader
-> saskyn2: Čidlo je na pravé straně, na straně altíku.
Edit: ok, zítra to napíchnu a ověřím to.
Edit: ok, zítra to napíchnu a ověřím to.
20:13:24
01.09.2020
01.09.2020

saskyn2
-> Shader: Jinak nejlíp to zkontroluješ u chcíplého motoru, tlak musí být stejný jako naměří jednotka tlak nadmořské výšky. Ona to ta jednotka v podstatě kontroluje stejně, porovnává obě hodnoty. Když ve vcds sjedeš dolu tak tam máš popis závady a máš tam vyobrazené oba ty tlaky a proč se to jednotce nelíbí.
20:11:10
01.09.2020
01.09.2020

saskyn2
-> Shader: Na levém nosníku je konektor bývá vyplavený, nebo pak zlámané kebely v tom husím krku u starteru. Ty čidla jako takový téměř neodcházejí.
19:57:02
01.09.2020
01.09.2020

Shader
-> suri: Ta porucha se někdy objeví, někdy je pár dni klid...
19:53:24
01.09.2020
01.09.2020

suri
-> Shader: neviem kde je na BMN , ale niekde okolo kompresora na trubke tipujem ... tam bývajú aj hnilé káble ... hodnoty si pozeral ?
19:01:25
01.09.2020
01.09.2020

Shader
06:22:56
01.09.2020
01.09.2020

Jarda - zrušená registrace
stale se mi nedari na 1.8T vyresit k dokonalosti ten sekundarni vzduch, ted to hazi chybu po cca 3 tis.km P0411, pred sesroubovanim (rozpladle dute Al nyty) cerpadla to hazelo tak po 1000km, uz to nema ten tolik piskavej zvuk, na akcni cleny to jde jako prerusovane, ale pri provozu to nekolisa, to jde normalne, ventil na akcni cleny cvaka, ale podezrivam ten, kdyz tomu nekdy poradne slapnu, tak nekdy je slyset jako odfouknuti, napred jsem myslel problem s blow off, ale to odfouknuti pri razeni je jine, tak ted podezrivam tendle ventil pridavneho vzduchu. Co myslite, nejaky napad jak to presne diagnostikovat? Dekuji.
Drive se objevovala chyba odbourani tlaku turba, ale po oprave podtlakovych hadic a vycisteni klapky uz tam par desitek tisic km nenaskocila.
Drive se objevovala chyba odbourani tlaku turba, ale po oprave podtlakovych hadic a vycisteni klapky uz tam par desitek tisic km nenaskocila.
17:20:50
31.08.2020
31.08.2020

Shader
O které čidlo se jedná? Co jsem se dočetl tak čidlo tlaku G31? To je to u cooleru pod altíkem? Dík.
15:01:21
31.08.2020
31.08.2020

Milan 136
-> saskyn2 31.08.20 14:21:06: Už to vidím. No sakra 

14:21:06
31.08.2020
31.08.2020

saskyn2
-> Milan 136: tady je to asi líp vidět
14:18:45
31.08.2020
31.08.2020

saskyn2
-> Milan 136: to právě nejsou kožený. Resp. ty boky, opěrka atd jsou kožený vždy, ale ten střed se dělá bud kůže, alcantara, nebo hadr, tohle je hadr.
14:15:32
31.08.2020
31.08.2020

Milan 136