-> palinator 13.01.21 11:52:03: to ano, ale problém je ten, že čerpadlo tlak udržuje pořád, ať už je jakýkoli, takže čerpadlo jede furt, zatímco PD si vezme z motoru energii jen tehdy, když zavřeš solenoid, protože chceš vstřikovat.
-> palinator 13.01.21 11:56:00: samozřejmě, srovnávám motory s podobnou konstrukcí, které mají ještě rozumně tvarované kanály, rozumný kompresní poměr atd. Ty moderní srágory s kompresí 14:1, co potřebují půl baru v sání, aby palivo rozumně hořelo, jinak přižhavují, vůbec neberu v potaz.
Kdybys ale vzal dva úplně stejné motory, jeden by měl PD a druhý CR, tak bude mít vyšší spotřebu ten s CR.
-> Jarda/felda: všechny aftermarket vačky jsou srágory.
Nejmenší srágora je asi Kolbenschmidt, ale tam taky záleží jakou chytneš várku :/