-> Syny: Tak vycházím z toho, co vidím na silnicích. Samozřejmě, že auto bude vypadat hnusně, když bude mít dodrbané ráfky a spodky lakovaných nárazníků od obrubníků a na každých dveřích šrám a orvané hrany od zdi, ale co se týče základní údržby, tak ta je u moderních vozů mnohem snazší - lak se dřív začne loupat (tak po 20 letech negarážovaného provozu), než by zprašivěl, prahy a lemy jsou mnohem lépe chráněny před mechanickou erozí a vznikem orezlin, na autě je minimum pohledových míst, které je třeba mýt kartáčkem na zuby, protože houba na mytí či kartáče automatické mycí linky se tam prostě nedostanou atd., atd.
Snad jediná věc, která je na údržbu horší u moderních aut, je interiérový koberec (ten když je špinavý, tak se kloudně umýt nedá, při vysávání či tepování se narušuje povrch jeho struktury) a především stropovice - kdo proboha vymyslel ten lisovanej karton s přes vrstvu molitanu nalepeným hadrem, jehož životnost je sotva 20 let a nedá se bez poškození kloudně vyčistit...?
