
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
10:01:13
05.08.2023
05.08.2023

Syny
-> vhml: A proto si vyhledavac nastavim s nejakou kilometrovou rezervou i nad ramec toho co cca hledam, abych videl i auta, co maj najeto treba trochu vic nez hledam a mohl jejich vyhodnost porovnat s tema ostatnima
Treba bracha koupil Golfa s cca 212 tkm a vypada mnohem, mnohem lip nez auta, na ktery jsem se byl podivat s 60-100 tkm...

09:40:56
05.08.2023
05.08.2023

Sita
-> vhml: to bych radsi napsal do inzeratu nizsi cislo a zajemci bych pak navrhnul ze mu dam korunu slevu za kazdej kilometr navic :D
08:57:27
05.08.2023
05.08.2023

vhml
-> Syny 05.08.23 08:47:40: no vypadne ti to z vyhledavacu do 200t
08:47:40
05.08.2023
05.08.2023

Syny
-> saskyn2: To jako fakt na nekoho pusobi lip, ze si koupi auto, co ma najeto 198 tkm namisto 203tkm? 

08:21:34
05.08.2023
05.08.2023

Milan 136
Hlavně ten interval je prodloužený, kde je minimální hodnota rok/15 a maximální roky/30.
Když to snímač kvality oleje vyhodnotí, že je ten olej zatížený tepelně, nebo sazemi u dieselu, tak může rozsvítit výměnu klidně po 15.
Občas takové auto přijede s tím, že je špatně nastavený interval. Nejel od výměny 15 a v kanálu zanesení sazemi je třeba hodnota 47000.
Hodně záleží na tom, jak se to auto provozuje.
Spousta aut jezdí pravidelně třeba po 20.
Když to snímač kvality oleje vyhodnotí, že je ten olej zatížený tepelně, nebo sazemi u dieselu, tak může rozsvítit výměnu klidně po 15.
Občas takové auto přijede s tím, že je špatně nastavený interval. Nejel od výměny 15 a v kanálu zanesení sazemi je třeba hodnota 47000.
Hodně záleží na tom, jak se to auto provozuje.
Spousta aut jezdí pravidelně třeba po 20.
00:12:14
05.08.2023
05.08.2023

saskyn2
-> Pavel P..: jo já si to už přesně nepamatuju, je vím že to bylo stočený jen nějak o málo, aby to mělo pod 200 protože víc nešlo kvůli záznamu v servisce ale jinak to sedělo časově přesně.
23:57:48
04.08.2023
04.08.2023

Pavel P..
-> saskyn2: To nebylo ani 20tis... jestli si vzpomínám tak auto mělo najeto 198tkm, ale v servisce byl poslední záznam z německa snad 189tkm a dle palubáku bylo od servisu najeto asi 12tkm.. ale na dny to sedělo...
23:41:31
04.08.2023
04.08.2023

růža
-> saskyn2: Tak koukám, že tyhle údaje nejsou směrodatný. Ale příběh s Pavlem dobrej, se kluci trochu přepočítali 

23:30:52
04.08.2023
04.08.2023

saskyn2
-> růža: hele jde tam v podstatě nastavit cokoliv, kolikrát to lidi chtějí nulovat i dodatečně, třeba že si 5000km zpět měnili olej jestli jim to smáznu a pak jim to nesedí už vůbec. Ale pamatuju byli jsme s PavlemP na autě který mělo stočených 20t aby mělo pod 200, když člověk porovnal se serviskou, tak dny přesně seděli, ale km ne

23:05:19
04.08.2023
04.08.2023

růža
-> Syny: To souhlasím. Pravě na těch služebácích (operácích atp.) se krásně pozná, které auto je motorově houževnatě udělané. Z toho mála, co jsme měli jako služební auta (mysl. typem motoru, aut bylo dost), se hezky poznalo, které motory fungovali i na nesmyslný interval a které padali docela brzo.
Akorát mě mrzí, že jsem tu nedávno vychvaloval 2.3 JTD a zrovna ty nám začali ve velkém padat (vše nájezd cca 200 tkm).
Akorát mě mrzí, že jsem tu nedávno vychvaloval 2.3 JTD a zrovna ty nám začali ve velkém padat (vše nájezd cca 200 tkm).
22:58:04
04.08.2023
04.08.2023

Syny
-> růža: Tak o tom žádná, u svého auta bych to vždy dělal max po roce nebo 15 tkm. Ale věř, že u služebáků nebo různých lízaček to nikdo nedělá dřív jak po 30 tkm. Už jsem prošel hodně, fakt hodně, aut a ani jedno nemělo zkrácený interval... Holt to chce hledat auto s co nejmenším nájezdem a pak už si to dělat po svém.
22:54:15
04.08.2023
04.08.2023

růža
-> Syny: Ve finále to vypadá, že auto v inzerci mělo opravdu měněný olej dřív, než dny a km. Na druhou stranu, pořád jsem zastáncem, že rok a 15tkm je max. Asi jak jsem psal zde -> růža 04.08.23 22:46:47: , tak se mi to potvrzuje.
22:49:26
04.08.2023
04.08.2023

Syny
-> růža: Tak ono to nemusi ani viset na tech dnech. Staci ze vis, ze to proste nechas udelat z nejakyho duvodu driv a uz to rozhazis. Ten interval 30tkm je maximalni.
22:46:47
04.08.2023
04.08.2023

růža
-> saskyn2 04.08.23 22:24:45: -> Syny: Servis po třiceti tisících neodpovídá najetým kilometrům. Ale nějak jsem zapomněl na dny
Asi už bych dneska neměl prolízat bazoš.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.08.23 22:36:48: Je to tak, jsem se unáhlil a zapoměl na dny. Když už si to načal, tak máme nově interní nařízení, že auta (Ducato, Boxer) musí na výměnu nejpozději po 15 tkm, Celorepublikově se nám sešlo několik ko motorů během krátké chvíle, tak firma zakročila.

-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.08.23 22:36:48: Je to tak, jsem se unáhlil a zapoměl na dny. Když už si to načal, tak máme nově interní nařízení, že auta (Ducato, Boxer) musí na výměnu nejpozději po 15 tkm, Celorepublikově se nám sešlo několik ko motorů během krátké chvíle, tak firma zakročila.
22:46:38
04.08.2023
04.08.2023

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja treba kdyz jezdil do Anglie a vedel, ze tam s tim autem budu dlouho, tak jsem servisy taky nechaval delat o dost driv nez mely byt, abych to nemusel resit tam. Takze stacilo, aby tady nekdo servis v 90 tkm udelal o 3 tkm driv a ten ve 120 tkm taky a je to tam kde to je.
22:36:48
04.08.2023
04.08.2023

Matthes, záškodník z TechWebu
-> růža: Transity bez ss maj interval 60Kkm. Ducato 50Kkm. Pokud se ale jezdi kratky trasy, tak si to samo rekne o drivejsi vymenu... Koelga treba delal prohlidku na 120Kkm jen ve 108. Pak se ti to cely sveze a uz nechodis na prohlidky s kulatym cislem na ciferniku.
22:31:04
04.08.2023
04.08.2023

Syny
-> růža: Servis za 27800 km nebo 678 dni - co je na tom? Standardne je servis oleje po max. 30000 km nebo dvou letech. To s najezdem asi uplne nesouvisi, ne?
22:24:45
04.08.2023
04.08.2023

saskyn2
-> růža: co ti nesedí?
22:21:00
04.08.2023
04.08.2023

růža
Je to stočený nebo ne? Bo mi to nějak nesedí 

20:07:44
01.07.2023
01.07.2023

růža
-> Milan 136: Fakt? A je to tajné? 

15:43:42
01.07.2023
01.07.2023

Milan 136
-> růža 30.06.23 23:52:34: Tam je to jednoduchý 

23:52:34
30.06.2023
30.06.2023

růža
-> saskyn2: Klaním se. Pro mě je pořád největší oříšek jednička Octavia. Tam jsou možnosti brzd hodně rozporuplné. Kotouče podle motorizace ještě dám, ale destičky třech druhů už nedávám (nepočítám variantu se senzorem a bez).
23:41:24
30.06.2023
30.06.2023

saskyn2
A u passatu je to úplně jednoduchý tam jsou jen dva typy brzd, malý a velký.
23:38:18
30.06.2023
30.06.2023

saskyn2
O2 je to trochu slozitejsi. 1.9 a 1.6tdi mají predek 280, zadek 253. 2.0tdi má predek 288 a zadek 256 a rs má 312mm/282. Od nějakého roku u fl začali místo 256 a 282 dávat bosche 272 univerzálně. Benziny takhle z hlavy nevim protože jich nejezdí tolik, ale všeobecně ty slabý mají malý brzdy jako 1.9tdi,1.8tsi/ 2.0fsi má jak 2.0tdi
23:03:30
30.06.2023
30.06.2023

růža
-> Syny 30.06.23 22:31:13: Přiznám se, že u koncernu se v brzdařině nevyznám. Vždycky po zákaznících vyžaduji VIN. Jediný, co jsem trochu pochytil, tak že u dvojky Octavie záleží, jaký se montovaly třmeny.
A je to dost překvapující, protože si permanentně stěžuji, jakým způsobem montovali díly Francouzi, Švédi atp., ale u koncernu je vše jasné. Až na ty brzdy. Nicméně, možná neznám ty správné souvislosti
A je to dost překvapující, protože si permanentně stěžuji, jakým způsobem montovali díly Francouzi, Švédi atp., ale u koncernu je vše jasné. Až na ty brzdy. Nicméně, možná neznám ty správné souvislosti

22:44:05
30.06.2023
30.06.2023

venni
-> saskyn2 30.06.23 22:34:45: nezklamals
diky

22:42:11
30.06.2023
30.06.2023

venni
-> Syny: vypadá to na 312...
-> růža: když nebude umět změřit sám brzdy,zkusíme to přes VIN. Díky...
Mě přijde,jako kdyby záleželo na roku...škodovka taky napřed ma F II Tdi dávala v roce 07 288mm brzdy, O II fl se stejnýma kw má už jen 280mm. Že by začalo "šetřit" i vw?
A ještě když jsme u toho prověřováni VINu...v práci mi chce každej druhej cpát poslední dobou VIN kvuli dílům.Není nějakej prográmek,byť rozumě placenej kde najdu co lidi v autech maj?
-> růža: když nebude umět změřit sám brzdy,zkusíme to přes VIN. Díky...
Mě přijde,jako kdyby záleželo na roku...škodovka taky napřed ma F II Tdi dávala v roce 07 288mm brzdy, O II fl se stejnýma kw má už jen 280mm. Že by začalo "šetřit" i vw?
A ještě když jsme u toho prověřováni VINu...v práci mi chce každej druhej cpát poslední dobou VIN kvuli dílům.Není nějakej prográmek,byť rozumě placenej kde najdu co lidi v autech maj?

22:34:45
30.06.2023
30.06.2023

saskyn2
-> venni: 340mm v passatu mají až bitutrba. 140Kw mají 312 pokud si vyloženě někdo nepriplatil. Jediný kde má 140kw už 340 je tiguan
22:31:13
30.06.2023
30.06.2023

Syny
-> růža: A na čem to záleží? Třeba tažné nebo tak něco? To by mě samotného zajímalo.
E: Tak tažné asi ne, to auto co jsem sem dal ho má a brzdy evidentně 312mm.
E: Tak tažné asi ne, to auto co jsem sem dal ho má a brzdy evidentně 312mm.
22:30:18
30.06.2023
30.06.2023

růža
-> venni: Dle katalogu bohužel obě varianty. Když mi pošleš VIN, tak zjistím přesný rozměr (klidně SZ) 

22:26:25
30.06.2023
30.06.2023

Syny
-> venni: Jak teď jezdim koukat po různých autech, tak jsem B8 140kW (DSG) viděl i na 16" kolech, takže bych řekl, že 312mm.
E: Todle jsou sice 17", ale koukni na tu mezeru (poslední fotka):
auto.bazos.cz/inzerat/... /vw-passat-b8-20tdi-140kw- dsg-eltazne-kamera-full-le d-acc.php
E: Todle jsou sice 17", ale koukni na tu mezeru (poslední fotka):
auto.bazos.cz/inzerat/... /vw-passat-b8-20tdi-140kw- dsg-eltazne-kamera-full-le d-acc.php
21:44:52
30.06.2023
30.06.2023

venni
Dnes volal "známej" že potřebuje na B8 2.0Tdi 140kw rezervu.Má to 340 kotouče nebo jen 312? Nebo záleží i na převodovce zda to je dsg? To jsem se nezeptal. Ď
18:13:14
30.06.2023
30.06.2023

růža
-> saskyn2: Jj, s chladičema problém není. Jsou za dobrý prachy a fungují. Ale u kompresorů nevím. Originál by byl samozřemě nejlepší, ale vzhledem k ceně a malé marži to nechtějí ani mechoši, ani jejich zákazníci.
Kdyby tu Hellu aspoň uznávali na reklamaci, ale oni k tomu radši napíšou dvoustránkový elaborát, proč to není chyba výrobce. Jinak teda školitel překvapil, většinou se "musí" říkat opak
Kdyby tu Hellu aspoň uznávali na reklamaci, ale oni k tomu radši napíšou dvoustránkový elaborát, proč to není chyba výrobce. Jinak teda školitel překvapil, většinou se "musí" říkat opak

22:12:46
28.06.2023
28.06.2023

saskyn2
-> růža: Tak třeba nissens dělá celkem dobrý druhoškový chladiče. Já dávám kompresory jen originál VW, takže s druhoškama nemám moc zkušenost, jen to co po někom vyndavám a tam ta hella vede celkem s přehledem, ono na nich je i made in china, dokonce je pomlouval i borec na školení od vaší firmy

20:27:45
28.06.2023
28.06.2023

růža
A jak jsou na tom kompresory od Densa a Valea? Teď se mně zvyšuje poptávka po kvalitních značkách. Takže Hellu, Nissens a Elstock rovnou vynechávám. Ale u prvních dvou zmiňovaných si nejsem jist. Nicméně na reklamace si nepamatuji.
19:54:33
28.06.2023
28.06.2023

venni
-> Milan 136 28.06.23 10:06:23: hadice byly čistý,ale co mě drobet zarazilo bylo že z kompresoru jsem vypustil minimum oleje.Čekal jsem ho podstatně víc...ale byl čirej tak jsem to riskl bez proplachu.
Mahle byla normalně druhoška.
Mahle byla normalně druhoška.
11:53:08
28.06.2023
28.06.2023

Jarda/felda
-> Milan 136 28.06.23 10:06:23: -> saskyn2 28.06.23 10:50:19: a co se stane kdyby tam bylo oleje víc než má být ?
10:50:19
28.06.2023
28.06.2023

saskyn2
-> venni: to záleží jestli ten nový je naplněný nebo ne. Pokud je to klasika corka z Boleslavi tak je to naplněný a stačí 30g. Mahle jako originální vw nebo druhoska? Ty originální jsou ok. Druhoska nevím ale je to jedna firma s Hella a to je bohužel v kompresorech větší sračka než ten dlphi nebo starline
10:06:23
28.06.2023
28.06.2023

Milan 136
-> venni 28.06.23 10:02:20: To bude fungovat. Hlavně koukni do hadic, nebo spíš na olej v tom starém. Kdyby byl šedý, tak bez výplachu odděláš i ten nový.
10:02:20
28.06.2023
28.06.2023

venni
-> Milan 136: to mahle...jako uplnou radost z toho nemám,ale prislo to zase v době,kdy nemam čas a naladu to nějak řesit vic.
Ok dam 50.Diky
Ok dam 50.Diky
09:59:51
28.06.2023
28.06.2023

Milan 136
-> palinator 27.06.23 13:54:39: 1.6 většinou skoro všechny.
-> StepaNoFUN 26.06.23 19:59:08: To ne.
-> venni 28.06.23 09:32:42: To je podle mě málo. V else bývá tabulka s množstvím pro celý auto a často se to liší podle výrobce kompresoru.
V kompresoru je tuším 50% oleje z celkového objemu a v celém bývá třeba 110.
Jakej tam nakonec budeš dávat? Myslím značku?
-> StepaNoFUN 26.06.23 19:59:08: To ne.
-> venni 28.06.23 09:32:42: To je podle mě málo. V else bývá tabulka s množstvím pro celý auto a často se to liší podle výrobce kompresoru.
V kompresoru je tuším 50% oleje z celkového objemu a v celém bývá třeba 110.
Jakej tam nakonec budeš dávat? Myslím značku?
09:32:42
28.06.2023
28.06.2023

venni
Kolik naleju oleje do novyho kompresoru? 30ml?
13:54:39
27.06.2023
27.06.2023

palinator
-> Milan 136:
Který že jsou Delphi?
Který že jsou Delphi?
21:39:09
26.06.2023
26.06.2023

saskyn2
-> venni: ne origo dělá víc značek mám sanden ty fungují dobře, ale ten 5q0 taky bude buď sanden nebo mahle nejspíš
19:59:08
26.06.2023
26.06.2023

StepaNoFUN
-> Milan 136: Spíš jestli se to sere nějak houfně...
19:46:02
26.06.2023
26.06.2023

Milan 136
-> StepaNoFUN 26.06.23 19:32:50: Taky to bude Delphi. Ale jezdí to za prd.
19:32:50
26.06.2023
26.06.2023

StepaNoFUN
Kluci co 1,6 nafta v Kamiqu? Na nájezd kolem 30k ročně.
Je to jetý, má to 100 za 3 roky...
Je to jetý, má to 100 za 3 roky...
19:21:59
26.06.2023
26.06.2023

Milan 136
-> saskyn2: Jojo, Delphi mám rád všechno
Když u diesel servisu Rada řekneš Delphi, tak se jim ježí chlupy na prdeli.
Třeba u 1.6 tdi stačí jen vyndat a zandat vstřiky třeba kvůli víku. Složíš to, odvzušníš a pak to jde klidně na 2, rány jako kráva a jediný řešení je vyjet, zesílit rádio a prostě jet. A ono se to srovná

Když u diesel servisu Rada řekneš Delphi, tak se jim ježí chlupy na prdeli.
Třeba u 1.6 tdi stačí jen vyndat a zandat vstřiky třeba kvůli víku. Složíš to, odvzušníš a pak to jde klidně na 2, rány jako kráva a jediný řešení je vyjet, zesílit rádio a prostě jet. A ono se to srovná

18:50:29
26.06.2023
26.06.2023

venni
-> saskyn2: hele řemenice je vytržrná s těch tří pacek a vnitřkem jde otocit jen o cca 180 stupnu,takze si myslim ze je i uvnitr KO.... blby je ze stara jde v ctvrtek do prace a mam to v praci na zvedaku,takze to behem zitrka musi zase vypadnout :D
Ten origo mas tedy taky delphi?
Ten origo mas tedy taky delphi?
18:28:54
26.06.2023
26.06.2023

saskyn2
-> venni: jo jsem zapomněl říct-ten delphi totiž trpí na to že se strhne řemenice, poznáš to že ten prostřední šroubek stojí a remenice se točí. Kdybys chtěl levný řešení, tak se dá koupit remenice na aci stojí 1800kč, na aliexpresu 300. Akorát je to zase furt delphi sračka, takže se za pár roků zase pojebe. Ten nový kompresor bude chladit mnohem líp a máš jistotu že to vydrží, ale záleží jak do toho chceš pustit prachy. Ta remenice jde bouchackou na autě bez vypouštění