-> saskyn2 15.03.24 08:34:02: no mám strach aby to evo zas nebylo přepíčeně složitější. I ta cena je s faceliftem automaticky jinde.
A sedačky se liší jen vzhledem, nebo i kvalitou? ErgoComfort je asi ve všech Passatech. Jaká verze je hezčí je mi asi jedno, já hlavně chci ať je od toho pokoj :-)
Led světla by se mi líbily, ale ona se ta ledka vždycky dá prasácky namontovat místo žárovky :-) A Matrixy má zase až face myslím. Tudíž podle toho se mi to filtrovat moc nechce.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
08:39:08
15.03.2024
15.03.2024

Syny
-> vhml 15.03.24 08:03:37: Asi bych chtel matrix ledky. Vyhybal bych se panorame a zvazoval bych, jestli chci nebo nechci el. kufr. To maj tak pul napul a muze to byt pro nekoho vyhoda i nevyhoda. Ne vsici maj taky covaci kameru. A priprav se na to, ze naprosta vetsina bude mit uz nejakej zarez v podobe pojistny udalosti. Vzdy si zkontroluj hranu strechy nad oknem. Bejva to bud domrdany z vymeny okna nebo otriskany od sutru a samozrejme nijak neosetreny, takze uz i 3-4 lety auta tam byvaj regulerne shnily, klidne az pod sklo okna...
08:34:02
15.03.2024
15.03.2024

saskyn2
-> vhml: Jestě bych zařadil full led. To webasto je úžasná věc hlavně s dětma. Pak sedačky, hadráky vypadají fakt blbě. No a r-line je hezčí no. Jinak jak říkáš celosklo a 7q. Jen mi připadá že s DQ381 řeší víc lidí problémy než se starou DQ250, ale ta kultura řazení je nebe a dudy. Všeobecně čím novější tím to bývá celkově lepší. A proč nechceš EVO? Sem jich teda zase tolik nejezdí(protože záruka) ale jinak jsem s tím zásadní problémy neřešil, snad jen že Vasilovi pískal kladka na rozvodech ve 120t.
08:03:37
15.03.2024
15.03.2024

vhml
Ve středu jsem v bazaru prolejzal nějaký Tourany a Passaty a asi chci Passata. Za menší peníze bejvají líp vybavený, posez sice na můj vkus nízko, ale zase v Touranu mi nějak srala nízká poloha horní hrany okna...
Jak vybírat naftovýho Pašíka? Zatím si myslím že chci něco z let 2017-2019 aby to mělo skleněný rádio a sedmikvalt, ale ještě to nemělo evo motor. Nebo?
Když koukám na výbavy, tak mi to přijde u 90% aut stejný. Webasto má málokterý, 220V zásuvka se obvykle z fotek nedá poznat když to má zavřený ty vrátka vzadu. Adapťák má asi každej.
Je tam nějaká must have výbava, o který ještě nevím že jí potřebuju? Obecně mi stačí výhřev sedaček a adapťák. S absencí Webasta se asi budu muset smířit ( předpokládám, že to umí nějak inteligentně topit elektrikou za studena ne? ). A když to Webasto mít bude, tak to beztak bude nějaká ohnilá paštika ze severu.
Liší se třeba Comfortline a Highline nějakýma neviditelnýma rozdílama? Třeba odhlučnění atd.
Jak vybírat naftovýho Pašíka? Zatím si myslím že chci něco z let 2017-2019 aby to mělo skleněný rádio a sedmikvalt, ale ještě to nemělo evo motor. Nebo?
Když koukám na výbavy, tak mi to přijde u 90% aut stejný. Webasto má málokterý, 220V zásuvka se obvykle z fotek nedá poznat když to má zavřený ty vrátka vzadu. Adapťák má asi každej.
Je tam nějaká must have výbava, o který ještě nevím že jí potřebuju? Obecně mi stačí výhřev sedaček a adapťák. S absencí Webasta se asi budu muset smířit ( předpokládám, že to umí nějak inteligentně topit elektrikou za studena ne? ). A když to Webasto mít bude, tak to beztak bude nějaká ohnilá paštika ze severu.
Liší se třeba Comfortline a Highline nějakýma neviditelnýma rozdílama? Třeba odhlučnění atd.
09:57:19
11.03.2024
11.03.2024

palinator
-> vhml 09.03.24 15:19:35:
To znám asi jinou jednašestku. Rozestupy dlouhý jako kráva, takže sice tam ten kvalt vydrží dýl při akceleraci, ale zato se to zoufale sbírá ve městě nebo když se mění profil cesty. Na Rapida je i ta 77kW verze prostě slabá a musí se to roztáčet do vyšších otáček než u jiných deaselů, aby moc nepadly otáčky po přeřazení. Stará rotačka je na takové ty běžné městské a příměstské jízdy mnohem pohodlnější, já se to šmrdlat po rovině v obci na pětku a jen na konci pro akceleraci podřadit.
Jinej extrém je pravda třeba 6q v 1,4 TSI, kde je pětka úplně zbytečná a dá se řadit ze čtyřky rovnou šestka.
Vcelku použitelnej a rozumnej 6q je v 2,0 TDI S3. Rozestupy jsou tak jak bych je očekával, tedy na poměry jiných 6q poměrně velký, což znamená příjemně nízký otáčky na dálnici, na druhou stranu ta šestka mimo dálnice skutečně moc použít nejde a auto lehce trpí tím Rapidím komplexem - moc velkou dynamiku to kvůli hmotnosti nemá.
To znám asi jinou jednašestku. Rozestupy dlouhý jako kráva, takže sice tam ten kvalt vydrží dýl při akceleraci, ale zato se to zoufale sbírá ve městě nebo když se mění profil cesty. Na Rapida je i ta 77kW verze prostě slabá a musí se to roztáčet do vyšších otáček než u jiných deaselů, aby moc nepadly otáčky po přeřazení. Stará rotačka je na takové ty běžné městské a příměstské jízdy mnohem pohodlnější, já se to šmrdlat po rovině v obci na pětku a jen na konci pro akceleraci podřadit.
Jinej extrém je pravda třeba 6q v 1,4 TSI, kde je pětka úplně zbytečná a dá se řadit ze čtyřky rovnou šestka.
Vcelku použitelnej a rozumnej 6q je v 2,0 TDI S3. Rozestupy jsou tak jak bych je očekával, tedy na poměry jiných 6q poměrně velký, což znamená příjemně nízký otáčky na dálnici, na druhou stranu ta šestka mimo dálnice skutečně moc použít nejde a auto lehce trpí tím Rapidím komplexem - moc velkou dynamiku to kvůli hmotnosti nemá.
20:22:31
10.03.2024
10.03.2024

saskyn2
-> Nwkt: Asi to je podle fotky teda dvouhřídel. Já si to už nepamatuju. Ale každopádně tyhle stopstatový budou mastný jak svině, nebo teda alespon MQ350 s čidlem se prodávají dvojnásob než obyč 6Q. A hlavně pak jestli tam nebude něco jinak, protože u velkýho 6q se ss je jiný průměr starteru...jestli by pak nebylo jednodušší udělat rovnou tu přestavbu na MQ350

20:12:23
10.03.2024
10.03.2024

Milan 136
-> Nwkt 10.03.24 20:10:37: Však ano. Velká je tříhřídel MQ350.
20:10:37
10.03.2024
10.03.2024

Nwkt
-> saskyn2: -> Milan 136: To je zase nějakej renonc
jsem šel podle kódu co psali na škodahome a měla to být malá 6q

19:48:59
10.03.2024
10.03.2024

ajok
ja si vzdy na dalnici nadavam, ze jsem do octy nedal 6q, ona ta petka neni o moc delsi, nez u 3.9 v rapidu, ale kdyz jsem to tenkrat chtel koupit od audi blba, kterej jak jsem se zminil, ze to chci do octy, tak s nim nebyla rec

19:39:43
10.03.2024
10.03.2024

Milan 136
-> saskyn2 10.03.24 18:48:55: Jo tak. Už chápu, jak to myslíš. Občas bývají paradoxy v těch modelech.
18:48:55
10.03.2024
10.03.2024

saskyn2
-> Milan 136 10.03.24 16:03:47: no že do O2 šlo dsg, do B6 nešlo nic kromě 5q
18:47:13
10.03.2024
10.03.2024

saskyn2
-> Nwkt 10.03.24 10:59:52: však to píšu -> saskyn2 09.03.24 09:41:33:
17:38:02
10.03.2024
10.03.2024

Syny
A tady jeste na 6. rychlost u me.
17:37:23
10.03.2024
10.03.2024

Syny
-> Pavel P@nkáč: A tady je 120 dle GPS u brachovo 1,6 TDI 5q
17:36:33
10.03.2024
10.03.2024

Syny
-> Pavel P@nkáč 09.03.24 21:05:28: Tady jsou dukazy :) Tady je realnych 120 na 5. rychlost u meho 6q.
16:03:47
10.03.2024
10.03.2024

Milan 136
-> saskyn2 09.03.24 09:16:47: Teď nějak nechápu, co se mi snažíš sdělit.
-> Nwkt 10.03.24 10:59:52: Tady v tom odkazu Nwkt je podle kódu dvouhřídel v tý B7.
-> Nwkt 10.03.24 10:59:52: Tady v tom odkazu Nwkt je podle kódu dvouhřídel v tý B7.
12:32:57
10.03.2024
10.03.2024

Pavel P..
-> Nwkt: když jsem hledal B7 tak byli v inzerci dost 2.0TDi 81kw a ty měli jen 5q.... mělo to na přední masce štítek Bluemotion a byla jiná než u 103kw.
10:59:52
10.03.2024
10.03.2024

Nwkt
22:17:41
09.03.2024
09.03.2024

StepaNoFUN
To mne sralo, kdyz jsem si pujcil Transita 4x4. Oboje 6q,ale u toho 4x4 byla 6ka zo co moje 5ka...
Nebo firemni Sprinter 3.0 6V. 7q automat. V 80ti to tam dalo 7micku a pak uz jsi to jen tocil.
Nebo firemni Sprinter 3.0 6V. 7q automat. V 80ti to tam dalo 7micku a pak uz jsi to jen tocil.
21:21:57
09.03.2024
09.03.2024

Syny
-> Pavel P@nkáč: Jezdil jsem s ním často, jak jsem měl své auto v servisu po nehodě a tohle mě na tom právě zaujalo. Já mám tedy nastaveno, že mi tachometr ukazuje rychlost přesně jako GPS, brácha ne. Ale jako +/- to fakt sedělo. Tuším (ale teď nechci kecat), že po zařazení 6. rychlosti to u mě shodí otáčky ještě o cca 500. Takže já jedu 120km/h na 2000ot (víceméně přesně) a on na cca 2500.
21:05:28
09.03.2024
09.03.2024

Pavel P@nkáč
-> Syny: ses si jisty treba ve 130? určitě je na to nějaká tabulka ale tu hledat nebudu....lenost.
20:54:38
09.03.2024
09.03.2024

Syny
-> Pavel P@nkáč: Na tu 5. rychlost máme otáčky fakt stejný. Maximálně rozdíl možná nějaký desítky, ale ani stovky to nebudou.
20:53:01
09.03.2024
09.03.2024

Pavel P@nkáč
-> Syny: 5g má podle mě delší převody, ale nejak sem to neměřil / nezjištoval. Ono u koncernu není šestka nikdy upně na "víc" - příjde mě že je to prostě víc rozhazené a jak píše vhml řadíš jak čůrák furt, ale pocitově to výkon přidává to jo:) co si pamatuju nejvíc to bylo znát u passatu B5.5 dnes již veterán. 5 a 6 kvalt.
19:40:06
09.03.2024
09.03.2024

Syny
-> vhml: Já co jezdil s bráchovo Golfem (1,6 TDI) s 5q, tak to mělo převody dost podobný jako mám já na 2,0 TDI 6q, jen tomu prostě chyběla šestka. Jak jeho auto, tak moje, má na 5. rychlosti stejný otáčky.
15:19:35
09.03.2024
09.03.2024

vhml
vždyt zrovna v 1.6TDi je pětikvalt super, že nemusíš furt něco řadit jak čurák
09:41:33
09.03.2024
09.03.2024

saskyn2
-> venni: Pardon, já myslel B6. B7 má naopak 6Q snad každá, ale tam to je myslím normální velkej jak 2.0tdi, protože čidlo startstop.
09:32:53
09.03.2024
09.03.2024

venni
-> saskyn2 08.03.24 22:06:28: žena v B7 CAY 6q má normálně
09:16:47
09.03.2024
09.03.2024

saskyn2
-> Milan 136 09.03.24 07:28:48: Ale v DSG se O2 vyráběla, na rozdíl od Passatu tam fakt šel jen manuální 5q.
07:28:48
09.03.2024
09.03.2024

Milan 136
-> Nwkt 08.03.24 22:01:47: V O2 nikdy. 1.6 TDI je vždycky 5q.
Dvouhřídelový 6q mají jen benzíny.
Dvouhřídelový 6q mají jen benzíny.
22:08:51
08.03.2024
08.03.2024

saskyn2
-> Nwkt 08.03.24 22:01:47: Jinak tou přestavbou získáš velkou spojku, pokud nedej bože ten motor budeš chtít čipovat, tak je ta spojka v podstatě nutnost, ta 228 to dlouhodobě nedává.
Co si zase koupil?
Co si zase koupil?

22:08:05
08.03.2024
08.03.2024

Syny
-> saskyn2: Výborně, tak O2 by tam Venni už nějaký mohl mít :)
22:06:28
08.03.2024
08.03.2024

saskyn2
-> Nwkt 08.03.24 22:01:47: 1.6tdi v Passatu mají jen 5q, O2 mají 5q nebo suchý dsg, možná příplatkově šel do O2 objednat ten 6q, ale nikdy jsem to neviděl. Ty Tourany to mají celkem běžně.
22:01:47
08.03.2024
08.03.2024

Nwkt
-> saskyn2: Právě přestavbu bez nutnosti tohohle
prý 1,6tdi ji mají

21:53:00
08.03.2024
08.03.2024

saskyn2
-> Nwkt: Ne, to je jak jednorožec. V O2 jsem to nikdy neviděl, to mají snad jen tourany a pár golfů. Na co to pořebuješ? Podle mě je to na houby zpřevodovaný a nechutně drahá převodovka, pokud chceš děat přestavbu tak dej rovnou velký 6q, dáš velkou spojku starter a vyfoukneš Synymu nějaký zánovní poloosy

21:15:38
08.03.2024
08.03.2024

Nwkt
-> saskyn2: Ty nemáš náhodou malej 6q do O2? 

20:59:50
08.03.2024
08.03.2024

saskyn2
-> venni: B6/Oktávka2/Golf5,6/B7 jsou záměnný všechny 6q manuální poloosy mimo malýho 6q samozřejmě. Oni mají třeba jinak značený pro 125kw, ale nejspíš jsou jen nějak odlehčený nebo něco takovýho, protože rozměr je stejný, tady na vrakáči to taky neřeší. Vlastně ještě první O2 má pravou dělenou tak ty samo jsou jiný. Dokonce u dsg jdou použít i z B8, už jsem jich spoustu nadělil

19:39:30
08.03.2024
08.03.2024

venni
-> saskyn2 08.03.24 09:37:48: hele kdyby se to lišilo jen v začátku asi bych to neřešil,ale to číslo bylo úplně jiný včetně pismena na konci.Ty z B6 byly epes,už jsou pryč.Ono fakt 99% poloos je trága na stav u VW.Ten golfík má teď namotáno skoro půl míče,ten je jedlej.-> Nwkt 08.03.24 13:30:06: malý myslíš ten co je na 1.9? A velký je 2.0? Golf je BKD takže velký.
14:13:18
08.03.2024
08.03.2024

saskyn2
-> Syny: jo šly
13:30:06
08.03.2024
08.03.2024

Nwkt
-> venni 07.03.24 21:14:52: tak koukni prosím jestli to má malý nebo velký 6q. Díky
12:56:20
08.03.2024
08.03.2024

Syny
-> saskyn2: Takže ty z B6 o kterých píše Venni by tam bývaly šly, jo?
Byť tedy já o nich nevěděl, že je má.

09:37:48
08.03.2024
08.03.2024

saskyn2
-> Syny: Ty poloosy jsou stejný i když mají jiný čísla, normálně místo 3C0 jdou 1K0.
Jen se trochu obávám že G5 je o trochu starší a když už to někdo dává na vrakáč tak pravděpodobnost že budou lepší než ty co máš je velice nízká, ale může se zadařit no.
Jen se trochu obávám že G5 je o trochu starší a když už to někdo dává na vrakáč tak pravděpodobnost že budou lepší než ty co máš je velice nízká, ale může se zadařit no.
08:59:54
08.03.2024
08.03.2024

Syny
-> venni: Nefotil :) Hele, G5 a 2,0 TDI - to by mohly byt prave ty stejny poloosy.
21:14:52
07.03.2024
07.03.2024

venni
-> Nwkt 07.03.24 20:29:33: 1.9tdi v 6q jsem měl vždy jen v touranu.Ten golf je 2.0 tdi (typ motoru jsem nezkoumal,ještě to mam na odtahovce) 6q
20:30:17
07.03.2024
07.03.2024

Nwkt
-> venni: Nebo převodovku 6q z 1,6tdi nemáš?
20:29:33
07.03.2024
07.03.2024

Nwkt
-> venni: Není ten G5 1,9tdi 6q?
19:46:59
07.03.2024
07.03.2024

venni
-> Syny 06.03.24 23:41:53: na ty poloosy jsem koukal pak hned co jsi to posilal,ale měl jsem uplně jiné čisla dílu než si psal.I přes to že to bylo 2.0tdi 6q .Bylo to z B6... ty byly epesní a bylo jich škoda.Já myslel,že jsem Ti je fotil.
-> Nwkt 06.03.24 23:42:42: dlouho nebyly.Dnes přibyl jeden odjetější GV po delší době.
-> Nwkt 06.03.24 23:42:42: dlouho nebyly.Dnes přibyl jeden odjetější GV po delší době.
23:42:42
06.03.2024
06.03.2024

Nwkt
-> venni: nějaký b6/7 nemáš?
23:41:53
06.03.2024
06.03.2024

Syny
-> venni: Koukni taky pro mě na ty poloosy, jestli tam nějaký máš :) Až budu dělat olej, tak na kanálu zkusim zjistit stav těch mých.
21:35:25
06.03.2024
06.03.2024

venni
-> Jackie 04.03.24 21:42:53: před Vánoci jsem prodával zadní nápravu ze 4 motion 96kw za 4tkč.Teď mam pocit,že na dvoře je 1x 4motion se 100kw a pak nějaká 120kw ve 2.5tdi je taky 4 motion.Podívám se...
18:47:53
06.03.2024
06.03.2024

msar
OK, rádio zkusím přehodit, bylo v tomto autě. Ještě mám dotaz k DSG7, na kolik dnes vyjde výměna spojek? Přes diagnostiku se dá zjistit míra opotřebení spojek? Mám letní 17" a zimní 16" lité disky, chci koupit celoroční pneu a druhou sadu kol prodat, které byste si nechali?