-> růža: Nevěřím, že zámky maj spojitost s IMO. Navíc na starý vráně. Bliká/svítí Ti kontrolka imobilizéru? Každopádně tak čí tak, mělo by to i se špatným IMO chytit a hned chcípnout.
Spíš bude závada jinde...
Edit: Teda pokud tam není nějaká dodělávaná pikačovina podobným sytlem, jako to měly starý renaulty. Tam pokud jsi neodemknul centrálem a do pár minut jsi nenastartoval, tak jsi nenastartoval vůbec. Musel jsi zamknout a odemknout auto centrálem a pak to teprve chytlo....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
20:59:40
26.05.2018
26.05.2018

růža
Klasicky přicházím s dotazem, tentokrát se chci zeptat, jakou má souvislost SAFE LOOK se startováním? Bo mi jednoho dne přestal jít centrál resp. zámek řidičových dveří (dveře nejdou otevřít ani zevnitř) a pár dní na to auto nechce nastartovat (točí, ale nechytá).
VAG se nemůže spojit s komfortní jednotkou, načítá hodinu a nic. Chyby motoru nehlásí. Proto mě zajímá, jestli to může mít souvislost, nebo se vys.. více věcí najednou. Dékuji za rady
Jo a je to Passat B5 afn '97
VAG se nemůže spojit s komfortní jednotkou, načítá hodinu a nic. Chyby motoru nehlásí. Proto mě zajímá, jestli to může mít souvislost, nebo se vys.. více věcí najednou. Dékuji za rady

Jo a je to Passat B5 afn '97
20:35:15
26.05.2018
26.05.2018

suri
-> MVM: ja som veľakrát podobne -> Pavel P..: tu už takéto ani nejazdia , ak tak B5,5 ale tieto staršie vôbec , afn v pojazde sem tam stretnem ešte v starej alhambre, inak to už vymizlo
20:28:25
26.05.2018
26.05.2018

MVM
-> suri: Však jo .. Já vidl v práci rozebraný MB Vito s 550tis km a poslední 200tis na 5W/30 castrol kterej byl měněnej po 20ts a nevěřil jsem že ten motor je čistej.. Kdyby mi někdo řekl že má najetý cca 200tis uvěřil bych hned.
20:22:14
26.05.2018
26.05.2018

Milan 136
-> Pavel P..: nafty byvaji cisty. Tam se nedela karbon jako u benzinu

20:21:12
26.05.2018
26.05.2018

Pavel P..
-> suri: ano AFN... vzdycky jsem videl takovy obaleny mazutem, tak me to prekvapilo...... takze to je celkem normalni u nafty ;-)
20:18:39
26.05.2018
26.05.2018

suri
-> MVM: to jo , ale ja si vyslovene nepamätám na zahumusený dieselák , a to niektoré nemali problém ani 50tis interval
20:16:49
26.05.2018
26.05.2018

MVM
-> suri 26.05.18 20:14:17: A když přibývá nafta do oleje - je to ještě čistější 

20:14:17
26.05.2018
26.05.2018

suri
-> Pavel P..: to je AFN ? diesláky bývajú čisté
20:09:08
26.05.2018
26.05.2018

Pavel P..
Tak jsem dneska delal olej u passovce a tesneni pod vikem a celkem me prekvapilo ze je to cisty....na to ze ma najeto 370tis. 

22:10:02
24.05.2018
24.05.2018

venni
Dnes 15km cesta,předky vlažný,zadky o maličko víc teplejší.Cesta zpět s vypnutým ESP,žádný rozdíl.Obě cesty pršelo,ale taková teplota už by byla asi ok.Známej kdysi stejnej problem řešil na RAVce s el brzdou.Prý nepomohla výměna ani kotoučů ani desek.Nakonec dali prasata i servomotory a stále stejný....přestali to řešit a časem si to prý sedlo... Uvidim.
21:23:42
24.05.2018
24.05.2018

StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Nemáš jezdit v dopravní špičce, kdy maximální rychlost je 1km za týden... :-D
21:10:49
24.05.2018
24.05.2018

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.05.18 20:24:10: Převisy má Cromaňonec taky solidní. Když jedu z Plzně do Rokycan a jsem předním nárazníkem u cedule Rokycany, přední kolo ji mine při rychlosti 90 km/h asi za 15 minut. 

20:24:10
24.05.2018
24.05.2018

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Jestli to taky nebude tim, že má Volvo tak trochu větší rozměry, jiný proporce a neni to jako Škodovka, u který je rozvor tak malej a převisy tak velký, že to při brzdění chce udělat kotrmelec dopředu.
Jestli to taky nebude tim, že má Volvo tak trochu větší rozměry, jiný proporce a neni to jako Škodovka, u který je rozvor tak malej a převisy tak velký, že to při brzdění chce udělat kotrmelec dopředu.

20:03:03
24.05.2018
24.05.2018

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.05.18 19:35:21: A musím říci, že takto kombinované brzdy brzdí skutečně lépe. Ono to nebude nutně tím, že jsou to chlaďáky, ale i rozměrem kotoučů a velikosti destiček. Brzdí to bez vadnutí a vyváženě. Hlavně je ještě zajímavá jedna věc, a to, že zadní brzdy berou pěkně taky a nechrápou jako u titěrných rozměrů, kde je omezovač možná až moc aktivní.
19:35:21
24.05.2018
24.05.2018

dragon_cb_cz
-> Syny 24.05.18 13:22:24: 9-5 má taky chlaďáky předek i zadek (308x25 a 300x20).
19:26:43
24.05.2018
24.05.2018

Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.05.18 18:06:31: To je hustý, že? 

18:32:52
24.05.2018
24.05.2018

Syny
-> Jarda/felda: No nevim :) S kotoucema jsem neresil nikdy nic extra, zato v bubnech jsem byl furt... :)
18:25:35
24.05.2018
24.05.2018

Jarda/felda
-> Syny 24.05.18 13:00:52: náhodou bubny jsou super bezúdržbová věc vzadu 

18:06:31
24.05.2018
24.05.2018

vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.18 18:03:53: takze volitas predni a das je dozadu :-)
18:03:53
24.05.2018
24.05.2018

Jirik_Tuňák1983
-> suri 24.05.18 17:12:33: S60R AWD má přední 330x32 a zadní 330x28. Taky zajímací rozměry. 

17:12:33
24.05.2018
24.05.2018

suri
-> Syny: tie rýchlejšie autá mávajú aj vzadu chlaďáky no , aj na Superbe mám
16:11:14
24.05.2018
24.05.2018

palinator
-> Syny 24.05.18 13:12:13:
Na Toledu ručka brzdí blbě na účinnost a navíc má dlouhatánskej krok. Nedá se s tim kravit pomalu ani na sněhu. Našich OIII brzdí od začátku, ale je potřeba docela velká ovládací síla a brzdnej účinek stejně není nic moc.
Nejlíp na ručku mi aktuálně brzdí 120 s novejma azbestovejma paknama a komplet novou mechanikou v bubnu. Na suchým asfaltu není naprosto problém zašlajfovat kola.
Na Toledu ručka brzdí blbě na účinnost a navíc má dlouhatánskej krok. Nedá se s tim kravit pomalu ani na sněhu. Našich OIII brzdí od začátku, ale je potřeba docela velká ovládací síla a brzdnej účinek stejně není nic moc.
Nejlíp na ručku mi aktuálně brzdí 120 s novejma azbestovejma paknama a komplet novou mechanikou v bubnu. Na suchým asfaltu není naprosto problém zašlajfovat kola.
15:42:46
24.05.2018
24.05.2018

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: vejdou
15:07:49
24.05.2018
24.05.2018

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.05.18 14:25:18: Vejdou se do 17"?
14:25:18
24.05.2018
24.05.2018

saskyn2
Ještě nwkt zapomněl zmínit že vepředu máme 340




13:32:42
24.05.2018
24.05.2018

Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.05.18 13:22:24: Jak na čem. Na Volvu by mohly být brzdy na můj vkus větší, ale to uvidím až po jejich výměně. Originální rozměr je tam: P - chlaďák 305x28 / Z - plný 292x14.
Cromaňonec má P - chlaďák 305x28 / Z - chlaďák 292x20.
Všechno sériové brzdy.
Cromaňonec má P - chlaďák 305x28 / Z - chlaďák 292x20.
Všechno sériové brzdy.
13:22:24
24.05.2018
24.05.2018

Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jeste rekni, ze je tam mas taky 

13:18:42
24.05.2018
24.05.2018

Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.05.18 12:49:23: Ono to není normální? 

13:12:13
24.05.2018
24.05.2018

Syny
-> palinator: Nevim jaky mas zkusenosti s kotoucovou ruckou, ale na druhej zub uz to brzdi auto i me s kotoucema a na treti uz to musim tahat celkem silou :) U bubnu jsem to mel na 4-5 zubu a o moc niz to vystelovat neslo, jinak uz pakny skrtaly i pri odbrzdene poloze.
13:06:04
24.05.2018
24.05.2018

palinator
-> Nwkt:
Anoom, jsem rád že tam nejsou 256.
-> Syny:
Já nevim, přijde mi že tohle auto brzdí docela dobře. Vepředu jsou (ještě?) origo kotouče, desky nějaký jejichž název jsem zapomněl. V zadních brzdách jsem nebyl, abych moh říct jak to tam vypadá, ale ručka zabrzdí auto na druhej zub, což je oproti kotoučový ručce těžkej luxus.
Vzhledem k tomu, že brzdim málo a pohybuju se v polabský nížině, tak pro mě jsou malý brzdy spíš výhoda, že je mám šanci trochu obrzďovat, aby neshnily. U těch větších brzd který flekujou snad sotva se deska dotkne kotouče, tam bych měnil kotouče každou technickou.
Anoom, jsem rád že tam nejsou 256.

-> Syny:
Já nevim, přijde mi že tohle auto brzdí docela dobře. Vepředu jsou (ještě?) origo kotouče, desky nějaký jejichž název jsem zapomněl. V zadních brzdách jsem nebyl, abych moh říct jak to tam vypadá, ale ručka zabrzdí auto na druhej zub, což je oproti kotoučový ručce těžkej luxus.
Vzhledem k tomu, že brzdim málo a pohybuju se v polabský nížině, tak pro mě jsou malý brzdy spíš výhoda, že je mám šanci trochu obrzďovat, aby neshnily. U těch větších brzd který flekujou snad sotva se deska dotkne kotouče, tam bych měnil kotouče každou technickou.

13:05:01
24.05.2018
24.05.2018

vhml
-> Syny 24.05.18 13:00:52: chladaku vzadu má i jedničková RSa
Jinak zlatý bubny oproti zadním VW brzdičům :-D

13:00:52
24.05.2018
24.05.2018

Syny
-> palinator: Tak jako bubnu jsem rad, ze jsem se zbavil, ale takovejhle blazinec (jako chlazeny 310tky vzadu), to je zase druhej extrem 

12:59:05
24.05.2018
24.05.2018

Nwkt
-> palinator: A vepředu máš co? 280?
to je pořád menší než ty naše zadní





12:54:57
24.05.2018
24.05.2018

palinator
-> Syny:
Moje řeč.
Moje řeč.

12:49:23
24.05.2018
24.05.2018

Syny
-> Nwkt: Tak to ses slusnej pacos jako :)
12:47:26
24.05.2018
24.05.2018

Nwkt
-> Syny: Mno 

12:46:02
24.05.2018
24.05.2018

Syny
-> saskyn2: Tyvoe ja si myslel, ze si delate prdel - vy mate vzadu fakt chladaky? 

12:38:34
24.05.2018
24.05.2018

saskyn2
Ted jsem to osahával a mám to jak -> Nwkt: ale asi to bude hlavně tím že máme vzadu chladáky.
22:21:58
23.05.2018
23.05.2018

venni
-> Pavel P@nkáč: -> Nwkt: rozebráno,pístky byly čistý jak dětská prdýlka,ale foknul jsem tam drobet wdčka,pak odvzdušněno...kapalina tekla čistá jak křišťálová studánka.Nakonec rozepnutí,zatlačení pístků (rukou!!!) nandání brzdičů,zapnutí servomotorků,kola se točí zlehka,nastavení motůrků a hle kola se točí podstatně hůř.Stačí vzít rukou za brzdič,zatlačit a kola se zase zlehka točí !! Takže nakonec opět rozepnutí,zapnutí a bez nastavení brzdičů se kola točí zlehka jak po šlápnutí na brzdu tak i po zatažení rukávu :-o dnes už jsem měl pivo a nikam nejedu.Zítra po práci zkušební jízda,ale už dnes jsem větší optimista,protože se kola včera točily o 50% hůř než dnes.Takže zítra dám echo,zda ten všechen bordel dělalo to poslední nastavení,co dorve rukáv do zblbnutí.
20:50:35
23.05.2018
23.05.2018

Nwkt
-> venni: Pokud to nesouvisí s ručkou, tak bych fakt zkusil vyndat pístky, jestli nejsou vyrezlý ....
20:01:31
23.05.2018
23.05.2018

Pavel P@nkáč
-> venni: ja si teda myslím že jak jsi zatlačil ty pistky při výměně tak ti váznou z duvodu nečistot/koroze/špatných gumiček - nevím, bud bych vyčistil - rozebral - opravil ale spíš bych dal nové/repas brzdiče a podle mě by jsi měl klid potom....
19:34:04
23.05.2018
23.05.2018

venni
-> Nwkt: hele předtim...uplná story je.Koupil jsem auto,vpředu pár km new kotouče desky...bylo to na plechach s poklicema.Jezdilo se chvilku cca 2 měsíce a 2tis km...přišla zima a že dam zimní AL.Všiml jsem si smetených zadních desek,kotouč síla 12mm jako nový,nepatrná hranka.Koupil jsem ATE desky,kotouče jsem nechal líznou (soustružník super,nikdy problém) očistil jsem třmeny,nabarvil (precizně,žádná prasečina protože mi to trvalo skoro týden :D) nahodil jsem AL,desky a kotouče a zpozoroval jsem hřející se kotouče...pak zjištěno,že origo směs je jiná.Po 5tis km se kotouče z čelní strany zvlnkovatěli.Vyhodil jsem to a vzal jsem origo desky (bohužel economy) a kotouče ATE ( asi jsem měl vzít taky origo) najeto 180km,brzdy hřály a prášily jak pyča.Hned ten den jsem vzal v carpointu origo desky a včera je tam dal...po 16km bez brždění zadky vařicí.Vždy se servomotory rozeply,desky vyměnily,motory zarolovaly zpět,udělal se test a vždy vařicí.Včera jsem zkusili servomotory odstavený a jízda,zase vařicí....při rozepínání,zapínání to píše stejný hodnoty v amperech.Rozepnutý oba 7A,zatlačený 3 A oba. Pak se na jedný straně vyndal ten nerezový plech pod deskama...opět vařicí.Dnes test na další delphině...plus odzkoušený tlak v ABS,psalo to adaptace ok... Ručka na to prostě vliv nemá.Jdu zkusit odvzdušnit brzdy.Ale jak říká Jirka,litinovej brzdič nemá kde odejít jak ty Al,kde to udělalo pápá u gumiček...
19:01:46
23.05.2018
23.05.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 23.05.18 12:59:58: Já mám teda výrazně teplejší zadek při běžné jízdě. Ten plný kotouč se daleko rychleji nasytí než přední chlaďák. Předek začne topit až když brzdy fakt začneš používat ostře.
16:47:56
23.05.2018
23.05.2018

Nwkt
-> venni: Předtím to nedělalo? Nebo jsi to jenom nevěděl
15:06:41
23.05.2018
23.05.2018

venni
-> Nwkt: jo pán má vzadu chlazený o průměru co já předek :D hele sice to nejde moc poravnat,ale nepotěšil si mě :/ přece nemohly udělat oba písty najednou pápá...
13:51:39
23.05.2018
23.05.2018

Nwkt
-> saskyn2: -> saskyn2:




13:41:07
23.05.2018
23.05.2018

saskyn2
-> Nwkt 23.05.18 12:59:58: Jenže si mu zapomněl říct že máš chlazený 310 vzadu, to je trochu jiná
Jste pacijenti, já snad ty kola budu taky osahávat až přijedu domu
Ale takhle od pohledu mám předek úplně zaprášenej, zadek nic.

Jste pacijenti, já snad ty kola budu taky osahávat až přijedu domu

12:59:58
23.05.2018
23.05.2018

Nwkt
-> venni: Tak jsem to teď zkoumal a po cca 3km města na zadních brzdách udržím prst, ale na předku ne. Předek je výrazně teplejší 

10:31:51
23.05.2018
23.05.2018

venni
-> saskyn2: no nechal jsem servomotorky roztažené jako když chceš vyměnit desky.Ty jsem vyměnil a nezavíral motorky...při jízdě to pípalo a psalo něco o ručce...nicméně ne,ručka na to vliv nemá.
Kamarád dnes zkoušel teplotu kotoučů na SIII a brzdiče vzadu měl prý úplně studený a předek teplejší.
To ABS zkusím,ale jak jsem říkal odešla mi v sobotu na potvoru základní deska na ntb takže jsem bez vcds a jsem odkázaný jen na tu delphinu se kterou soused neumí...Pak holt ještě zavolat do autorizáku,jestli je to normální nebo jestli to řešili...
Kamarád dnes zkoušel teplotu kotoučů na SIII a brzdiče vzadu měl prý úplně studený a předek teplejší.
To ABS zkusím,ale jak jsem říkal odešla mi v sobotu na potvoru základní deska na ntb takže jsem bez vcds a jsem odkázaný jen na tu delphinu se kterou soused neumí...Pak holt ještě zavolat do autorizáku,jestli je to normální nebo jestli to řešili...