-> Jirik_Tuňák1983 16.12.16 02:32:23: Sice trochu OT, ale pro me byl velky zazitek ridit tudle vobludu :) V8 5,7 litru 555Nm a 400 HP :) A jeste vic me prekvapilo, ze i po celkme dlouhem ruznem kravnuti a castem plynu az na podlaze byla prumerna spotreba 15l/100km :)
Zvuk z venku je na videu dost upistenej oproti realite, proto si to soupni rovnou na 1:15 :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> bajou 15.12.16 21:31:55: Není to nic. Ani pořádná pulzující V8čka, ani nádherný zvuk atmosféry či nasraného turbomotoru. Tohle podle mě rozhodně není zvuk pro který bych vkládal video do diskuze a ještě o něm tvrdil, že se líbí většině motoristů...
Ale chápu, Jiřík má Volvo doma, tak je to svaté a pro všechny musí být
Ale chápu, Jiřík má Volvo doma, tak je to svaté a pro všechny musí být

-> Jarda - zrušená registrace 16.12.16 14:06:52: Ty jsi dobrodruh, ty na to jdeš zcela opačně než automobilky. 

-> Jarda: vule bude někde nahoře v uložení.. v ložisku nebo tak. proto to tluče i když je vše nové
-> palinator 16.12.16 14:03:02: fakt ftipne, to jsem asi nikde nepsal, aby to musela opravovat
ale jednou jsem napsal plynocifikace a neopravila mi to, asi nevedela, co je to za slovo :), to jsem koukal
a zrovna vcera jsem si stezoval kolegovi, ze anglicky uz psat zapominam, jak nic anglicky nepisu...
porad radeji, jestli odpojovat zem nebo sgnal, ja bych ten odpor dal na kostru a prepinal bag a ten odpor nebo obracene? mam strach, aby se mi tam nedostala nejak staticka elektrina, ty konectory - u nich se prave na to mysli, budu to muset udelat nejak ergonomicky, pod volantem uz mam vypinani ABS, vypinani provodu LPG na ventilech a zapinani vrtuli, uz se mi stalo, ze misto zapnuti vrtule jsem si vypnul palivo a pak jsem se divil, proc auto nejede :)
Pruziny jsem mel venku, takze jsou OK
Jeste jsem si pochvaloval, jak jdou lehce stahnout, to u nivy, kdyz jsem vyndal stazenou pruzinu, tak mi povolil stahovak a malem jsem sestrelil kocoura ze stromu.
-> Nwkt 16.12.16 14:05:56: myslel jsem spis, jestli to nebude jinde, netecou, to ne... ani nejsou zkorodovane

a zrovna vcera jsem si stezoval kolegovi, ze anglicky uz psat zapominam, jak nic anglicky nepisu...
porad radeji, jestli odpojovat zem nebo sgnal, ja bych ten odpor dal na kostru a prepinal bag a ten odpor nebo obracene? mam strach, aby se mi tam nedostala nejak staticka elektrina, ty konectory - u nich se prave na to mysli, budu to muset udelat nejak ergonomicky, pod volantem uz mam vypinani ABS, vypinani provodu LPG na ventilech a zapinani vrtuli, uz se mi stalo, ze misto zapnuti vrtule jsem si vypnul palivo a pak jsem se divil, proc auto nejede :)
Pruziny jsem mel venku, takze jsou OK
Jeste jsem si pochvaloval, jak jdou lehce stahnout, to u nivy, kdyz jsem vyndal stazenou pruzinu, tak mi povolil stahovak a malem jsem sestrelil kocoura ze stromu.
-> Nwkt 16.12.16 14:05:56: myslel jsem spis, jestli to nebude jinde, netecou, to ne... ani nejsou zkorodovane
-> Jarda: Na STK nedělají test tlumičů ne? Takže pokud nebude vyteklej tak zjistí prd
-> Jarda:
Píše se konektor nebo connector, ale to asi taky tvoje učitelka na češtinu sama nevěděla co?
Ad dotaz: pružina prasklá není?
Píše se konektor nebo connector, ale to asi taky tvoje učitelka na češtinu sama nevěděla co?

Ad dotaz: pružina prasklá není?
-> vhml 16.12.16 13:53:48: jsou tam druhe, nejaka ATESSA a nejsou uplne KO, ale novy taky ne... obcas na nerovnostech pozoruji takove lupnuti a nevim, co to muze byt, menil jsem horni ulozeni, cep ramene, gumy stabiku... ten cep mlatil, to se zlepsilo, ale takove lupnuti, to je tam porad :/ tak uvidime, jestli na STK na neco prijdou...
-> krtik 16.12.16 13:45:05: Ony takhle brblají víceméně i se standardním laufem. Šak je to osmiválec o evropsky nemalém objemu 4.4 litru.
2R7 jen mam strach ze staticke elektriny, je to precijen proti tomu v tech conectorech chranene a kdyz nekam povedu kabely :/
-> Jarda - zrušená registrace 16.12.16 13:47:03: možná ti tu brzdnou dráhu neprodloužilo ABS jen tak z rozmaru, ale příčinou budou vymrdaný tlumiče.
pochopi nekdo, ze to auto jsem koupil kvuli klime a EDS a 1.6 jsem chtel vzdycky vyzkouset, ABS jsem si nikdy nepral, ale musim uznat, ze v urcitejch situacich neni uplne spatne, ale zrovna tady mi brzdnou drahu prodlouzilo, no a bagy jsem teda nechtel... stejne uz je provozuju nelegalne, protoze se maji po 15 letech vymenit, takze lepsi je tam nemit

-> Jirik_Tuňák1983 14.12.16 23:15:01: Taková dobrá amerika hele
.

-> palinator 16.12.16 13:31:43: no stve me, ze nejde udelat zvlast vypinatelne EDS a ABS, ze to musim vypnout jedine oboje... jinak mam asi jednotku ze 4x4, protoze EDS mi chodi do 80km/h, uz jsem si to nekolikrat overil

-> Jarda - zrušená registrace 16.12.16 13:35:33: To kazdopadne. Ja bych ho pokazdy, kdyz tam nikdo nesedi, vypnul. Po pripadnej nehode si ho pak muzes nevybuchlej vymontovat a dat doma na policku 

-> U-Geen 16.12.16 13:35:32: myslim, ze od otevrene knihy by Te to husi peri nezachranilo

-> Syny: vlastne jsem byl u nehody, kde to pani testovala.. ale moc se ji to nepovedlo, tyc zabradli projela polstarem i jejim brichem a peri bylo vsude.
-> Nwkt 16.12.16 13:30:16: a kdyz tam nikoho nevezes? tak je taky zbytecne, aby byl zapnutej...

-> Syny: nebo vozit s sebou polstar s husim perim, tam by byla vyhoda, ze by sis z neho moh udelat bocni / kolenni / jakejkoli airbag
-> Jarda: Myslel jsem tu, ze by sis pred pripadnym narazem byl schopnej vyhodnotit naraz a jeste stihl vypnout ABS a bag
Jinak auta maj vypinatelnej pytel spolujezdce z duvodu mozneho umisteni detsky sedacky na predni sedadlo zady k palubce. Co by se asi stalo, kdybys tam mel decko a pytel nevypl, to si asi dovedes predstvit sam 


-> vhml 16.12.16 10:41:45:
No, ono by to technicky tak složitý nebylo a funkční by to bylo bezpochyby... Do střechy pořádný střešní okno (nezajištěný) a do sedačky zadělat airbag od spolujezdce.
-> Jarda:
Tak vypínatelný bagy u novějších aut jsou samozřejmě kvůli tomu dělaný. Tam během brzdění vytáhneš klíček, otevřeš přihrádku, otočíš zámkem, klíček vezmeš zpátky, abys odemknul volant, kterým vyrovnáš smyk vzniklý díky levou rukou vypnutýmu ABS.
P.S.: proč si vlastně na všechno děláš vypínače, když stačí jen vypnout zapalování ne?
No, ono by to technicky tak složitý nebylo a funkční by to bylo bezpochyby... Do střechy pořádný střešní okno (nezajištěný) a do sedačky zadělat airbag od spolujezdce.

-> Jarda:
Tak vypínatelný bagy u novějších aut jsou samozřejmě kvůli tomu dělaný. Tam během brzdění vytáhneš klíček, otevřeš přihrádku, otočíš zámkem, klíček vezmeš zpátky, abys odemknul volant, kterým vyrovnáš smyk vzniklý díky levou rukou vypnutýmu ABS.

P.S.: proč si vlastně na všechno děláš vypínače, když stačí jen vypnout zapalování ne?

-> Jarda: Vypínatelný jsou, aby jsi mohl u spolujezdce vozit dítě protisměrmě v sedačce. Ne proto, aby sis je dle nálady před crashem vypnul 

-> Syny 16.12.16 13:15:56: taky jsem si to prave tak myslel...
kterou kravinu mas namysli? :) nemyslis tu o post vyse? :) protoze vypinatelne bagy mi zrovna jako kravina neprijdou a ten spolujezdce maji vypinatelny novejsi auta a vem si kolek aut ma bagy nefunkcni a ten, co s tim jezdi o tom ani nevi...
kterou kravinu mas namysli? :) nemyslis tu o post vyse? :) protoze vypinatelne bagy mi zrovna jako kravina neprijdou a ten spolujezdce maji vypinatelny novejsi auta a vem si kolek aut ma bagy nefunkcni a ten, co s tim jezdi o tom ani nevi...
-> StepaNoFUN 16.12.16 12:40:06: Jses si jistej? Ja mel tedy za to, ze prave pasy pali stejne jako pytle, aby te pritahly k sedacce a do bagu te sla jen hlava a ne cele telo nez pas standardne zasekne.
-> Jarda - zrušená registrace 16.12.16 13:10:38: Vetsi kravinu uz asi nevymyslis
-> Jarda - zrušená registrace 16.12.16 13:10:38: Vetsi kravinu uz asi nevymyslis

-> Jirik_Tuňák1983 16.12.16 13:10:05: ale prd, ikdyz rozbuska do LPG nadrze by se nekdy taky mohla hodit

-> Nwkt 16.12.16 12:40:35: tak kdyz mi budes doplacet na palivo... :)
ale uz parkrat by se hodila, treba nedavno za Vojnovym Mestcem nehoda, nivou bych to objel kolem po louce a feldou jsem si docela zajel, dnes zas by to ocenil jeden pan, kterej nejak zahadne s OII preskocil skarpu a byl na strani a snazil se vyjet a jen protacel kola, nedavno namrzla cesta a golf 4 nemohl vyjet kopecek - tacili ho dva spolujezdci, tak jsem ho vzal s nivou na lano a jeste jsem mu rikal, ze si ani uzaverku nedavam, jen redukci, ze si ma poridit poradne ruske auto a na nemeckou srajdu a tahnul jsem ho asi kilometr na Vlachovice :)
-> StepaNoFUN 16.12.16 12:40:06: aha, tak alespon, ze tak, ale vypinatelne bagy udelam...

-> StepaNoFUN 16.12.16 12:40:06: aha, tak alespon, ze tak, ale vypinatelne bagy udelam...
-> Syny 16.12.16 13:06:48: Vyráběla se Felicia Suicide Line? Někdo se o to očividně snaží. 

-> Jarda: Naopak - ja bych tam dal tlacitko na automatickou aktivaci pytle :) Kdyz uvidis, ze uz to nestihas ubrzdit ani po tom co si vypnes ABS, tak si je muzes odpalit manualne 

-> Jarda: Máš jezdit Nivou
-> Jarda: Pásy jsou čistě mechanická záležitost. Odpálej se až při určitým nárazu, řekneme teoreticky nezávilse na pytlích. Pytle oba najednou...
-> Jarda - zrušená registrace 16.12.16 10:50:16: v případě že na tebe kolo nepoleti je nezapomen zase honem zapnout




-> vhml 16.12.16 10:41:45:
ale tak vem si, ze na tebe poleti kolo, sklonis se za pristrojovku a odpali to pytle, tak, co te zabije?
p.s. u feldy pri narazu se predpokladam odpali oba bagy i obe patrony pasu?

p.s. u feldy pri narazu se predpokladam odpali oba bagy i obe patrony pasu?
-> Jarda - zrušená registrace 16.12.16 10:26:14: Jako že by sis v případě kritickýho brždění ještě stihnul povypínat ABS, airbagy a ideálně i odpálit katapult?




dnes mi V70 nedala prednost, no ubrzdil jsem to jen tak tak... a rekl bych, ze ABS ve felde mi bylo spis na skodu (cas na vypnuti jsem fakt nemel nebo mozna i na cast brzdne drahy jo, ale jeste to nemam tak vzite - vypinac ABS/EDS mam pod volantem), ale zase jsem si neprobrzdil plosky na pneu :)
Musim jeste dodelat vypinani tech pytlu, neni to dobrej pocit mit to proti sobe v takovemhle pripade...
Musim jeste dodelat vypinani tech pytlu, neni to dobrej pocit mit to proti sobe v takovemhle pripade...
-> U-Geen 15.12.16 22:49:49: To chápu.
Ten se mi líbí taky. Já zcela propadl zvuku foukaného pětiválce sice před nedávnem, ale bublající šesti-, osmi- a víceválce mnou šijí už roky. 


-> Jirik_Tuňák1983: me to taky nebere no :) ale ja jsem ujetej na "hadavej" boxer
-> Jirik_Tuňák1983 15.12.16 20:59:03: Ano nepatřím mezi většinu motoristů jak píšeš ty...
Navíc nevím kde bereš tu jistotu, že tenhle "zvuk" se většině líbí?
Navíc nevím kde bereš tu jistotu, že tenhle "zvuk" se většině líbí?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.12.16 16:45:43: Že nepatříš mezi "většinu" v této galaxii nás přesvědčuješ velmi urputně a s nezvyklou pravidelností. 

-> Jirik_Tuňák1983 15.12.16 12:41:01: Asi opravdu nepatřím mezi většinu, ten zvuk je hroznej...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 15.12.16 12:10:41: To ten zvuk pro vetsinu motoristu. 

-> Jirik_Tuňák1983: Jižíkovo porno na nobrou noc. 

-> Tomaso435: žije
-> castrol:
-> castrol:

-> Nwkt: konecne nieco zo slovenska
-> Nwkt: to asi nebylo na přežití 

Volvo 850 /v70 je Ted v rubrice bazar v SM 
