-> Jirik_Tuňák1983: Hele ani ne. Navíc ty základní motorizace jsou většinou stejně tak blbě odhlučněný že ve finále ti to dovnitř dělá větší kravál než ta nafta. Jediná vyjímka byla asi fábie, tam u 1.4 16 člověk nepoznal na volnoběh že má nastartováno jinak než podle otáčkoměru
-> dragon_cb_cz: Tak samo že je to o uživateli, sednu do toho a jedu 5 km do práce, pak zase potřebuju něco doma, takže takhle denně tak 5x. Hodně jezdím po Praze, jak spěchám tak moc podle limitů nejezdím, když jedu na chalupu tak to valím 170+ po dálnici, to samé když jezdím někam dál. Jako neříkám že normálnímu uživateli to nebude žrát mín, jen tam je prostě docela markantní rozdíl. Na mém 2.0tdi mi ted svítí nějakejch asi 8,5

No a třeba když jezdím RS tak jak to není automat, je to oktávka, takže lehčí, navíc CR, tak tam nemám problém jezdit za 6,5, což v kombinaci s 210k autem a mojí nohou je mazec...