8025 příspěvků (zobrazeno 6051 až 6100) od 21.01.2010 do 15.09.2025, založil/a Kuladmin
řadit dle data
12:58:19 02.01.2011
Kuladmin
-> Bagrr- máma mele Emu: No tak kdyz do toho rezes jak hluchej do vrat tak se nediv na to to neni delany
To ja mel na dilne auto kde kdyz jsme je menil tak jsme do nej klepl malickym snad 0,5kg kladiveckem a jak byly vetrany tak se rozpulily a po sundani bylo videt ze to uz drzelo za 3 posledni mistecka v tech prepazkach jinak komplet vyrezly Takze ten tvuj je proti tomu krasnej
-> spartra: fag je kvalita , ak sa dajú tak odkrytovať a namazať
14:39:19 31.12.2010
petr s
-> spartra: Febi je i v originál krabičkách peugeot
12:25:56 31.12.2010
spartra
nechi zakládat nové téma, na xz přední ložiska
co vybrat buď:
febi - tuto značku je spíše u silentbloků (nevím jaký dělaj ložiska, kdo je pro ně dělá)
fag (ina) - tato značka je už pro mě více známa u ložisek (snad německá, kdo ví kde je dělají) jsou cenově přijatelná za 2 ks 1200 / 1500 kč m.o. cena
11:05:19 31.12.2010
Bagrr- máma mele Emu
Hip hip hurá... Konečně se nemusím bát pořádně dupnout na brzdy... Poloosy už necvakají... Tyčky stabilizátoru taky necvakají... Krásné svezení zase po dlouhý době... Ale při této příležitosti zjištěno, že zadní brzdice trpí jejich typickou chorobou, kterou budu muset při nejbližší možné příležitosti odstranit... Klasicky díky kombinaci materiálu hliník a železo se vyhli... Tudíž nás čeká demontáž, srovnání dosedacích ploch, srovnání kotoučů a destiček... Ale alespoň že ten předek už nehrozí prasknutím kotouče a je nádherně tichý při přejezdu nerovností...
Všimněte si hlavně otevření dveří až do střechy, zalomeného skla, nízké nakládací hrany a šíře kufru bez výstupků. Ve svojí době dozajista skvělý výrobek že.