skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most
-> Nepér: Moc pěkně jsi to napsal :-)
-> M@rtin: "eidy : nezdržůůůj uhni"



-> Tuner#2: Aha. Ty Toya ale jsou ještě relativně "normální" guma s "éčkem". Ty Kumha jsou čistě závodní pneu. Tak to potom ty vyšší tlaky chápu.
-> StepaNoFUN 24.10.16 21:55:56: Já i Eidy jezdíme Toyo R888R a s takhle malým tlakem se to nelíbí ani mě, to už je sakra znát na reakcích a je to takové plavné...
-> Tuner#2: Co to jezdíte za gumy, že do toho cpete takový tlaky? V neděli v Brně jsme foukali 1,4 předek, 1,5 zadek za studena. Poslední jízda kdy jsme to konečně nějak vychytali (změna směsi pneu) byla 1,8 předek, 1,9 zadek, ale pneumatiky nahřátý bačkorama na 80°C (takže za studena by to bylo někde kolem 1,6/1,7). Jinak pneu Kumho Ecsta CO3 K61 předek i zadek, na poslední jízdu jsme dávali na zadek nějaký Hankoky (vzhledově stejný jako ty Kumha) který maj odpovídat K90 (od Kumha nebyla K90 k sehnání v rozumným čase)
-> Tuner#2: No díru jsem chtěl vyřešit LR/H vanou a asi to taky udělám... Rám jsem už tak koupil a přetírat se mi už nechtělo. Policie mě ještě nestavěla, teď v Praze stáli vedle mě na semaforech a smáli se, viz. moje video v kartě. Ovšem záleží na koho člověk narazí že 

-> Eidy 24.10.16 20:02:18: To je otázka, podle mě v tom moc rozdíl není. V létě s Honzou Červenkou jsem měl nafoukáno 2,2/2,4 a zadek jsem po nějakých 5ti kolech přehřál a začal klouzat.
-> Tuner#2: Jestli je to odklonama nebo čím, to netuším. Ale mě to bylo prostě málo, bylo to takový uklouzaný. Pak jsem přidal nějaký 2 desetinky a auto zase poslouchalo, jak jsem zvyklý.
Edit: Změřil jsem časy a i na měkčích pneu jsem zajel 2x 2:06 a 4x 2:07. Na jaře musí bejt hezky a sucho a poměřím to.
Edit: Změřil jsem časy a i na měkčích pneu jsem zajel 2x 2:06 a 4x 2:07. Na jaře musí bejt hezky a sucho a poměřím to.
-> czechino 24.10.16 17:09:43: Prohlíželi jsme Tvé auto s klukama a říkali, jaký jsme srabi, když Ty se nebojíš jezdit s autem, kde je vidět turbo dírou v kapotě a rám máš natřený na žluto aby byl vidět i z dálky
Klobou dolů, už Tě s tím stavěli?

-> Eidy 24.10.16 08:17:11: Zas tak málo to není, předek měl 2,0 a zadek 2,2 v garáži, na okruhu ráno v zimě kolem 2 zadek jak jsi to měřil. Když vezmu, že na Saxu jezdí kamarád 1,8 a zadek ještě méně, tak to není tak málo. A kupodivu to fungovalo i když pár krizovek ve větší rychlosti hlavně v zatáčce před odbočkou do depa bylo - zejména ve 4. videu, kde jsem 2x přepálil nájezdovou rychlost.
Zlepšení mě moc potěšilo a hlavně dle videa to race chrono funguje fakt na desetiny přesně, zkoušel jsem si to včera stopovat. Ve třetí jízdě jsem prostě všechny předjel a třetí kolo na ohřátých gumách s 80kg spolujezdcem vyšlo úplně super. Párkrát jsem se tomu přiblížil i v jiných jízdách s časem pod 2:15.
-> T 24.10.16 16:48:31: Tome, nemá cenu si nic vyčítat. Vím dělal bych na Tvém místě to samé, ale prostě tam někde vzadu s tím musíme počítat a když se podívám co jsem ve 4. videu vyrobil za pitomost pod žlutou vlajkou, tak bych si nafackoval. Prostě jsem koukal na Tebe a to auto venku jsem měl v zákrytu za jiným a vlajky si všimnul až když jsem v zatáčce lehce ubral a hvízdali gumy. Ani nedomýšlím situaci, kdyby se to utrhlo a šel do toho auta, kde z toho zrovna vylejzali
Jinak je pravda, že na tom 5. videu jsem neměl na to, abych Tě předjel, protože to fakt klouzalo a komentoval to i Petr jakou jedem hranu - oba... Nicméně Nepér to vystihnul a ač se třeba já o auto enormě bojím a nechci aby se něco stalo, tak člověk prostě "vypne". Držím palce a na besídce to omrknem, doufám, že to už bude odstrojený 
Zlepšení mě moc potěšilo a hlavně dle videa to race chrono funguje fakt na desetiny přesně, zkoušel jsem si to včera stopovat. Ve třetí jízdě jsem prostě všechny předjel a třetí kolo na ohřátých gumách s 80kg spolujezdcem vyšlo úplně super. Párkrát jsem se tomu přiblížil i v jiných jízdách s časem pod 2:15.
-> T 24.10.16 16:48:31: Tome, nemá cenu si nic vyčítat. Vím dělal bych na Tvém místě to samé, ale prostě tam někde vzadu s tím musíme počítat a když se podívám co jsem ve 4. videu vyrobil za pitomost pod žlutou vlajkou, tak bych si nafackoval. Prostě jsem koukal na Tebe a to auto venku jsem měl v zákrytu za jiným a vlajky si všimnul až když jsem v zatáčce lehce ubral a hvízdali gumy. Ani nedomýšlím situaci, kdyby se to utrhlo a šel do toho auta, kde z toho zrovna vylejzali


Moje sobotní druhá jízda, kde jsem měl nejrychlejší čas, sice pomalej, ale čas 

Jak se říká - kdo nepadá, nejezdí na hranici možností. (a taky po bitvě je každej generál)
Pamatuju si ten rok, co bylo na nule a začalo sněžit, to bylo dost zábavný. Taky jsem to tam málem rozštípal v zatáčce před cílovkou, kdy mi to nejdřív zatáčelo málo a po ubrání plynu zase moc a letěl jsem jak saně na bariéru dovnitř zatáčky, se setrvačností pak neuděláš nic a teprv když stojíš na brzdách a to železo se řítí na překážku si uvědomíš tu rychlost
. Teď to bylo navíc zrádný v tom, že ráno se jezdilo relativně na suchu a pak začalo regulérně pršet - najednou bylo všechno jinak, kde jsem postupně zrychloval, musel jsem si najednou dávat mnohem větší pozor na nájezdový rychlosti, auto mi začalo ujíždět pod zadkem už při rozjezdu v první pravý zatáčce za rovinkou, tak jsem pak jel ještě víc s hnojem, než normálně
, protože nejsem moc vyježděnej a myslel jsem na to, že jedu po ose domů.
Je to o kompromisu mezi jistotou a hazardem - nudou a zábavou. Každej má hranice nastavený jinak a má jiný ambice je posouvat. V tomhle případě byla zřejmě hranice za daných povětrnostních podmínek nalezena
Moc jsem Téčkovo auto v sobotu nezkoumal - chytrejch tam bylo dost
Kdybych si rozbil auto já, buď bych se na to vykašlal, nebo naopak dle hlášky mojí oblíbený matikářky ze střední školy "Znovu a lépe!" bych se do toho pustil znova.
Nezbývá tak, než popřát správnou konstelaci k tý druhý možnosti
Pamatuju si ten rok, co bylo na nule a začalo sněžit, to bylo dost zábavný. Taky jsem to tam málem rozštípal v zatáčce před cílovkou, kdy mi to nejdřív zatáčelo málo a po ubrání plynu zase moc a letěl jsem jak saně na bariéru dovnitř zatáčky, se setrvačností pak neuděláš nic a teprv když stojíš na brzdách a to železo se řítí na překážku si uvědomíš tu rychlost


Je to o kompromisu mezi jistotou a hazardem - nudou a zábavou. Každej má hranice nastavený jinak a má jiný ambice je posouvat. V tomhle případě byla zřejmě hranice za daných povětrnostních podmínek nalezena


Nezbývá tak, než popřát správnou konstelaci k tý druhý možnosti

Tak most byla pecka, nevim jestli si nekdo toho neho pelechu vsiml, dorazil jsem akorat v zacatku deste a ihned se mi poskytl pohled na T ero, coz me uplne odradilo tam vět, odhodlal jsem se az skoro pred koncem. Jel jsem dost opatrne, jelikoz to byla ma prvni jizda na okruhu a navic mokrem. Pobavili me 3 m3 e46 z toho jedna me predjela, druhou jsem pustil, ale uz mi neujela, mimochodem csl na mokrych slickach... Pristi rok snad bude sucho at zkusim take nejaky ten cas 

-> T: To jsem koukal už včera a nepřišlo mi to nijak strašný. Prostě zkoušíš a hledáš hranici. Tak se koukni, jak jsem jel já. Jak Ti asi zrovna já můžu říct, žes jel moc rychle nebo divoce?
-> Eidy: koukni na to 5. Honzovo video....tam je vidět, jak jsem jel.....bylo to čím dál vlhčí a já jel pořád víc a víc :-/
-> T: Těžko říct. V tý druhý jízdě jsi jel jako snad nikdy. Jel jsi hranu, ale přijde mi to ok. Podle mě fakt dobrej výkon. Škoda, že nemáš video z tý bouračky, abych viděl, co se stalo. Takhle to fakt vypadá, že máš to auto dost v ruce.
-> Eidy: já nevím, přijde mi, že už na druhé jízdě je znát, že tlačím na pilu a to se stupňovalo s další jízdou.....nevim, co jsem si myslel :-/
-> Nepér: Já měl vousy ještě v době, kdy to dle módních informací bylo absolutně out a odpudivé. 

-> Nepér: tak on uz je dlouho lumbersexual ne?
Jo a jinak Eidy má pěkný hipsterský fousy 

-> T: Slušná jízda. Když se pak ohřálo auto i Ty, jel jsi moc pěkně.
-> Deri: Tak teď už je mi úplně jasný, kdo jsi.
-> Tuner#2: Nerozumím tomu, že jezdíš s tak "málo" nafouklými pneu. Mě to nevyhovuje, je to takový uklouzaný, uvadlý. Pak jsem přifouknul a najednou to byla paráda. Na pátým videu kolem 8:00 něco vysvětluješ Petrovi a nerozumněl jsem tomu začátku. V kterým místě to máš rovnat? Jinak taky dobrý. No a zlepšení o 2s??? Jakože cože? Na takový podmínky super.

-> Deri: Tak teď už je mi úplně jasný, kdo jsi.

-> Tuner#2: Nerozumím tomu, že jezdíš s tak "málo" nafouklými pneu. Mě to nevyhovuje, je to takový uklouzaný, uvadlý. Pak jsem přifouknul a najednou to byla paráda. Na pátým videu kolem 8:00 něco vysvětluješ Petrovi a nerozumněl jsem tomu začátku. V kterým místě to máš rovnat? Jinak taky dobrý. No a zlepšení o 2s??? Jakože cože? Na takový podmínky super.

Ahoj všem,moje prvni jizda v mostě byla super,unesen jsem byl z pozvozku,brzdy jsem neuvařil naopak zkalmán jsem byl z motoru,zda se mi že jede huř než moje seriovy mpi
jen jednu jízdu jsem stihnul za sucha a to v čase cca 2.41... zkusím něco udělat s motorem a na jaře se zase sejdem 


Z mé kamery se mi doma podařilo obnovit video ze třetí jízdy. první a druhou nemám, soubory jsou poškozené a paměťová karta nejde ani zformátovat. Tak půjde do koše

-> ochoda: Kdybych to nečetl na Autoforum, tak si myslím, že to má snad nějaké úpravy!! 

-> Shader: Tobě to snad nepřipadá jak vylágrovaná 110 na barumkách? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.10.16 21:27:35: To je ta sériovka, o které psali před časem na "Autoforum.cz"?
Pecka!!

Ahoj, tady je video z mé první včerejší jízdy s vámi v 9:15 (černá M6 MPS) někteří se tam asi na začátku najdete.
PS: díky za pouštění v tom prvním kole mohl jsem si díky tomu pak na volné trati zlepšit osobák.
PS2: Ještě že je T v pohodě, viděl jsem tu ránu do svodidel naživo (stál jsem zrovna dole ve frontě u té zdi) a byla to ošklivá pecka, tak snad dá auto brzo do kupy.

PS: díky za pouštění v tom prvním kole mohl jsem si díky tomu pak na volné trati zlepšit osobák.

PS2: Ještě že je T v pohodě, viděl jsem tu ránu do svodidel naživo (stál jsem zrovna dole ve frontě u té zdi) a byla to ošklivá pecka, tak snad dá auto brzo do kupy.
Tady moje video, jak se drbu v nose, olizuju si rty a šteluju topení při řízení auta. Je to z mojí první jízdy, kde je vidět nejvíc škodovek, ostatní videa za moc nestojej
Nejlepší čas stejnej, jako posledně, 02:28, jezdím moc opatrně a nedrží mě sedačka, tak se křečovitě držím volantu
A dost jsem pouštěl před sebe a nepouštěl se do spornejch předjížděcích akcí.

Nejlepší čas stejnej, jako posledně, 02:28, jezdím moc opatrně a nedrží mě sedačka, tak se křečovitě držím volantu

Jinak dneska se "dařilo". Cestou domů naboural Petrovo kamarád Hondu Civic a teď na FB koukám, jak MiVi (Červenkovo teamový kolega) zrušil Caterham v Brně.
Dnešní ježdění na autodromu Most bylo proměnlivé jako dnešní počasí. Ráno vše super, kupodivu nepadla mlha a začalo se jezdit na suchu. Zajel jsem osobní rekord 2:14,22 což je o 2 sekundy lepší než jsem měl za což vděčím skvělému kaučingu Honzy Červenky ( nebo že by pomohlo to vyprané KNko?
).
V páté jízdě bohužel začalo lehce pršet a trať plná žmolků lehce posmrkaná začala úplně neuvěřitelně klouzat a na to doplatil Tomáš s eRkem. Pak už nebyla ani chuť dál jezdit...
-> T 22.10.16 18:56:52: Tome moc mě to mrzí, měl/mám slzy na krajíčku a nebyl to hezký pohled po návratu do depa. Mám nějaké fotky, za chvilku je budeš mít v e-mailu, nechci být ten kdo to sem dá. Drž se a na vánočním besídce máme jasné téma - jak Tě vrátit co nejdřív na trať.

V páté jízdě bohužel začalo lehce pršet a trať plná žmolků lehce posmrkaná začala úplně neuvěřitelně klouzat a na to doplatil Tomáš s eRkem. Pak už nebyla ani chuť dál jezdit...
-> T 22.10.16 18:56:52: Tome moc mě to mrzí, měl/mám slzy na krajíčku a nebyl to hezký pohled po návratu do depa. Mám nějaké fotky, za chvilku je budeš mít v e-mailu, nechci být ten kdo to sem dá. Drž se a na vánočním besídce máme jasné téma - jak Tě vrátit co nejdřív na trať.

-> Eidy: Aha, ona se ta šikana po cílovce dala projet, no to mě mohlo taky napadnout a ne že jsem se tam zase otáčel do protisměru a vrhal se na trať 

Taky to tak bere, urcite mi to nedela radost, ze se to Tomovi stalo.
-> Eidy: Skvělé klouzání to bylo .... mě zdechla paměťovka v kameře, kamera jí ani nenačte. V kompu se mi podařilo vytáhnout jen jednu jízdu ze tří. Ale cestou domů jsem si na druhou kartu natočil mojí olíbenou cestu ( Hostomice-Kostomlaty-Mile
šov-Velemín)
-> stika87 - Maschinenführer: jakto? Nějak nevidím důvod, ona taková fotka, kor když se jedná ,,o známého,, člověku připomene, že není nesmrtelný....
-> T: Take me to mrzi, doufam ze se da rict, ze na tu smulu, to dopadlo docela dobre a treba te ta oprava posune zase o kus dal, udelas veci, do kterych se ti ted nechtelo. Drzim palce a priznam se, ze dve fotky mam.
-> T: tome todle se nefoti a uz vubec nezverejnuje. jsem rad ze jen limec a jinak ze si v poradku. meli jsme to v primem prenosu z vrchu :( drzim palce ;) a na jare se opet sejdem ;)
-> Eidy: Jj, to je přesně ono :-)
-> Eidy: Máš video z 2.jízdy? Na konci cílové roviny byl od Tebe pořádný kouř, asi z pneu, jak jsi brzdil?
-> Motomaniak: A to tam z tlampačů stále hulákaj zákaz driftování ..... driftování až od 16:00