skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> MVM 03.10.20 23:29:39: to nepřečtu 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.10.20 23:12:38: Ono je to popsany tady lepe.
-> Eidy: Myslím, že máš na co být hrdý... ne že bych tohle dvakrát sledoval, ale moc českých aut asi podobný ohlas nezíská. Kloubouček pane! 

-> Eidy 03.10.20 22:32:14: Já si říkal, že to pravé není vystouple a spíš to bude řešit nějaké vireni vzduchu.
díky

-> Jumbo: Celé odpoledne a večer nedělám nic jiného. Je to naprosto super. 

-> Eidy 03.10.20 10:01:05: Hlavne si precti komentare pod videem, ty jsou fakt super...
-> Eidy 03.10.20 22:32:14: No vidis.. Ja to bral z toho pohledu ze se ten zadek blbě chladil na 997starsim modelu. Ale jelikoz mame jen GT3RS.. tak jsem se spletl.. -> Tuner#2: Tak se omlouvam Eidy to vi...
-> MVM: Tak tady vás oba opravím. S brzdama to nemá nic společnýho. Je to jen a pouze o obtékání vzduchu kolem zadního křídla. Kdyby to bylo o brzdách, mělo by to zevnitř žebrování. 

-> MVM 03.10.20 22:21:51: a proč tedy jen vzadu? 956 to třeba naopak mělo jen v předu a na zadek to dávali snad jen na LeMans.
-> Tuner#2: Kvuli chlazeni brzd. Samozřejmě když s tim "smrtelnik" asi nepoleti nikdy tak,aby to využil. Tim pádem je to spis efekt ..ale hezký..
-> MVM 03.10.20 21:50:13: Přesně. Ještě když už o ní mluvíme. Víš proč mají ty carbonove nástavce na kolech vzadu? Nejsou ani nijak extra vystouple jako ty měli BBS nástavce na rallye a okruhy. Jde čistě jen o aerodynamické zlepšení nebo je jiný účel?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.10.20 21:44:17: Ona je krásná. Oproti GT3RS sice tak neječí, hůř se to kroti za mokra, ale jen to sviští a duni i na dráze..
-> vhml: Taky mě to překvapilo, ale podle rozměrů z toho vypadla fakt jen Lada. 

-> MVM 03.10.20 20:51:57: galerii jsem dodělal ve středu tento týdne
Jinak souhlas, pro mě je to taky absolutní vrchol a vlhký sen. Zrovna to provedení co má Apex i barevně.

-> Eidy 03.10.20 20:26:00: mě to bylo divný, kde by se na žigulu vzal chlaďák, ale teď koukám, že to nějaký ty moderní jebky fakt maj 

-> Tuner#2: No ja se dival i k Tobe do galerie jak jste prijeli..neboj.
Ale jak ty auta vidim hodne na zavodech.. me se libi i "obyč" GT2. Ale nejel jsem v tom...
Jeste je potom porno GT2 RS Clubsport
Ja to ale potom přirovnávám k rodinnymu domku. MR jsou dva domky, a Clubsport uz takova mala ulička satelitního městečka.. To litaji statisice eur..

Ale jak ty auta vidim hodne na zavodech.. me se libi i "obyč" GT2. Ale nejel jsem v tom...

Jeste je potom porno GT2 RS Clubsport

Ja to ale potom přirovnávám k rodinnymu domku. MR jsou dva domky, a Clubsport uz takova mala ulička satelitního městečka.. To litaji statisice eur..
-> MVM 03.10.20 20:37:11: v neděli tam byli hned tři. Tohle půjčovaci Apexu a pak další dvě. Ostatně jsou na fotkách v mé galerii 

-> Eidy: Tak Manthey je vlastne soukromy tým s vyvojovym oddelenim pro Weissach. Ale formalne testuji fabricky dily. Takze jsem tam od 2008 jezdil z Brna na otocku na Nurburgring pro dily . Ty vetsi co neslo poslat.. A na zavodech zase jsme se potkavali..
-> MVM: Občas zapomenu, že tam znáš všechny v okolí. 

-> Eidy 03.10.20 20:26:00: Dik.Nemusis..Ja u Manthaye byl. Na Nurburgringu jsem se s nima bavil kdyz tam to auto měli, pote co s tim zajeli nejakej ten rekord. Mam tady i ten cenik uprav 

-> k.jarek, MISCHO: Díky.
-> vhml: Přední kotouče.
-> MVM: Chceš odkaz na pěkný video z MR? Pěkně tam vysvětlují úpravy.
-> vhml: Přední kotouče.
-> MVM: Chceš odkaz na pěkný video z MR? Pěkně tam vysvětlují úpravy.
-> Eidy: To je opravdu paradni video. Úplně jiny úhel pohledu.
A na začátku ta nádherná GT2RS-MR. To je takový ranec peněz,auto kdyz kolem toho jdu tak musim utrit slzu..
A na začátku ta nádherná GT2RS-MR. To je takový ranec peněz,auto kdyz kolem toho jdu tak musim utrit slzu..
-> Eidy 03.10.20 10:01:05: co tam je z toho žigula?
-> Eidy: jedno vidieo je lepsie nez 1000 krat pozerat fotky . Klobuk dole , krasna, precizna praca . Prajem vela stastnych adrenalinovch km .
Poklona, pane
Na to je prostě radost pohledět


-> Tuner#2: 

-> Tuner#2: Jo těsně před. Sjezd je hned za tímhle mostem
-> Luky 02.10.20 19:19:02: tam kde je dnes dolík a sjíždí se z tratě?
Předpokládám že je to na mostě v Adenau (1972). Před srovnáním tratě to musel být mazec
Tak nějaká ta galerie a krátký článek z našeho výletu.
www.facebook.com/10847205 0526763/.../37186990085364 2?type=3

www.facebook.com/10847205 0526763/.../37186990085364 2?type=3

-> MVM: super 

-> MVM: Nejlepší je autobus a transit DHL no :-D
-> kpt.Budha: Jasně, kdyz to par lidi rozbije, je evidentni ze se pocasi a podminky nezlepsi .. tak to stopne. A rano to po sekcich odstartuji znova... No doby pravych zavodu jsou daaavno fuč..
PS: Navic ředitel to neudělá jen ze sby hlavy,na race kontrol mu prisedi dalsi členové a ma i info od traťaků,potazmo si necha okruh projet safety carem a on mu rekne nazor jestli se v tom dá zavodit nebo je nesjizdny...
PS: Navic ředitel to neudělá jen ze sby hlavy,na race kontrol mu prisedi dalsi členové a ma i info od traťaků,potazmo si necha okruh projet safety carem a on mu rekne nazor jestli se v tom dá zavodit nebo je nesjizdny...
-> MVM: Ale že by jim to zaklapnul na celou noc...
-> Luky 27.09.20 07:04:09: Ale takový přerušení na Nurburgringu bývá celkem běžný. Ani se řediteli závodu nedivím. 

Hmm, kolem 23 hodiny červená vlajka kvůli počasí (trochu mlha, trochu déšť) a stálo to celou noc
To je bídička teda...


-> T: protože v Le Mans je to samá rovinka a prd převýšení 

Pro mě je to něj trať a to bez debat.... Ale proč tam chce někdo jezdit 24 hodin 

-> Eidy: Nebýt Covida 19, tak jsem už na jaře diskutoval s jednim tymem v Německu,že bych tam s nimi v tuhle dobu šrouboval. Tak se ted taky divam,a to pocasi jim nezávidím..

-> Luky: Brambůrky nemám, ale piva je dost.
Už koukám.

-> Tuner#2: 

Asi mě fakt zmátla ta stovka v tunelu, na osmdesátce mě nikdy nechytili
V Německu 150, tam se mi to také nikdy nestalo, vždycky chodily fotky ze sjezdů...
