Já mám pravou patu pořád na stejném místě na podlaze a kolem ní otáčím nohu doprava na plyn nebo doleva na brzdu. Brzdu mačkám podrážkou pod palcem, meziplyny dávám malíčkem. V závislosti na konkrétním autě a poloze pedálů může být chodidlo skloněný k palci nebo malíčku, abych dostal žádoucím způsobem nakloněnou rovinu (podrážku). Funguje to skoro všude, kromě extrémů jako Rapid (tam pouze s dobovým nástavcem pedálu) nebo starý Feldy, kde jsem pod volantem zkroucenej tak, že jsem rád že na požadovaný pedál vůbec nějak dosahnu

Nemám problém s tím, že bych při meziplynu houpal brzdovým pedálem.
Vyšší dívčí je držet pravou plyn, na brzdu šlápnout levou, přendat pravou na brzdu výše popsaným způsobem, přendat levou na spojku a začít skládat kvalty dolů

Ale je na to potřeba dost místa pod volantem a nějak se bojím to dělat na velkých brzdách proti zdi
