
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> ALL: jenže tohle je soukromý majetek, takže výsledek prací předpokládám výrazně kvalitnější než v případě eráru, protože majitel si to ohlídá 

unas to same akurat pred bol kanal zarovno asfaltu a cul je pod urovnou 

U nás taky. Dva roky zpět nový povrch, hrbatý jak velbloud, každé napojení je znát, jeden horizont ostrý se třemi zlomeními, utopený hydranty, kanály. Někde ani nejsou v kanálech koše, protože vedení je mimo, některé ucpané asfaltem... Hlavně, že ti dřeváci tam mají pamětní tabulku. Bych se styděl být majitelem firmy. Zrovna nedávno o nich bylo ve zprávách, jak to někde vedou
-> Eidy: U nás to samé, myslel jsem, že to neumí jen v Klatovech a ono je to všude
. O Víkendu u nás udělali kopec, během práce se tam nejezdilo a včera jsem po tom jel a má krásné hrbolky, s tvrdým podvozek je to dost znát.
V Sušici udělali silnici komplet i s kanalizací. Uprostřed je výš než na krajích a ze začátku u kruháče se dělala laguna, pak tam udělali kanál

V Sušici udělali silnici komplet i s kanalizací. Uprostřed je výš než na krajích a ze začátku u kruháče se dělala laguna, pak tam udělali kanál

-> Eidy: -> Nwkt: u nás to samé. 15 let starý asfalt, už jsem se vyhýbal kanálům a dírám. Na novém asfaltu jsem se přistihl, že kličkuju stejně, jen to zatím není tak hluboké. Kde je chyba? Tohle přece nemůžou předat?
Jinak rozlitou kapalinu jsem zažil na Ecce Homo, byl zastavený provoz, tak se na tom klouzaly děti. Je to hodně kluzké
Jinak rozlitou kapalinu jsem zažil na Ecce Homo, byl zastavený provoz, tak se na tom klouzaly děti. Je to hodně kluzké
-> Eidy: Asi novej bezpečnostní standard
u nás v okolí taky na všech nových 


-> Luky:
Tak já jenom doufám, že to nedělají čeští silničáři. Minulý týden tu dělali silnici do naši vesnice a od novoty je to hrbatý. Oni snad použili váleček na těsto.

-> Tuner#2: Na Ringu správně zastavovat nesmíš. Máš jet dál. Na takovou práci tam mají záchranný složky. Ale tak chápu, že když člověk vidí něco fakt hodně rozbitýho, že zastaví a pomůže. Ale stavěl bych teda rozhodně až za, pokud by se dalo projet.
-> T 13.11.17 16:46:24: -> Eidy 13.11.17 16:55:49: Já teda nevím, ale pokud bych nic netrefil, tak raději pokračovat dál a nebo zastavit až kus za problémem. Takhle se to zbytečně začne štosovat a je to snad horší než lepší, moc daleko nestihnul dojít a na pár metrech nezastavíš. Každopádně je to hodně naprd když se to takhle sejde (velký provoz, bez vlajek a ještě na rychlém místě kde není vidět).
-> Tuner#2: Tohle je fakt blbý. To bych neřekl, co dokáže chladící kapalina.
-> T: Bohužel nikde. Maršál se zrovna někam zatoulal, nikdo nemával.
-> T: Bohužel nikde. Maršál se zrovna někam zatoulal, nikdo nemával.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.11.17 16:20:17: hodně špatný :-\ kde jsou žluté vlajky ? 

Fuj, tohle bych nechtěl zažít... Taková slušná bezmoc
www.facebook.com/REFS420/ .../1514508191952376?hc_re f=ARR...

www.facebook.com/REFS420/ .../1514508191952376?hc_re f=ARR...
-> Tuner#2: tak
jinak trať s komentářem 


-> T 31.10.17 15:11:05: To je ta z Mostu ještě když byla "sériová" 

-> Eidy 27.10.17 16:22:46: To možná už dávno platí a "nějak" se to asi toleruje
Všeobecné podmínky pro Touristenfahrten
§7 Foto-, Film- und Videoaufnahmen während der laufenden Touristenfahrten sind grundsätzlich verboten. Ausnahmen von dieser Regelung bedurfen der ausdrucklichen Genehmigung durch die cNG.
Já si to volně přeložim : Pořizování foto a videonahrávek běhen turistických jízd je v principu zakázáno. Vyjimka z tohoto pravidla vyžaduje povolení ... tj org. Nurburgring (c-NG)
Všeobecné podmínky pro Touristenfahrten

§7 Foto-, Film- und Videoaufnahmen während der laufenden Touristenfahrten sind grundsätzlich verboten. Ausnahmen von dieser Regelung bedurfen der ausdrucklichen Genehmigung durch die cNG.
Já si to volně přeložim : Pořizování foto a videonahrávek běhen turistických jízd je v principu zakázáno. Vyjimka z tohoto pravidla vyžaduje povolení ... tj org. Nurburgring (c-NG)
-> Nwkt: To jsem zvědavý, jestli nás tam pustí s kamerou. :/
-> Tuner#2: Aneb když máš pod zadkem miliardu a stejně to pereš hlava nehlava 

-> Eidy 23.10.17 21:52:39: Vím, proto jsem to dal sem a ne do aut, která na vás zapůsobila 

-> Eidy 23.10.17 21:52:39: Tam to bylo fajn 

-> Tuner#2: To je nádhera. A nejen kvůli autu, ale i kvůli okruhu. To je Zandwoort, kde jsme byli loni. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.10.17 21:22:49: Pán ani nebude ořezávátko. Auto bude asi v rámci bezpečnosti naladěné spíš do lehkého nedotáčiva, ale stejně si to dává brutálně.
Slušná řezničina, hlavně čas -2:25 a pak ke konci v té technické pasáži, když ho udolá. Já už bych to tam dávno zahodil...
www.facebook.com/experime ntalgarage23/.../155735901 4331659?hc_ref=ARR...
www.facebook.com/experime ntalgarage23/.../155735901 4331659?hc_ref=ARR...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.09.17 18:49:55: Však jo, proto jsem tam to video dával ..
A ten význam,jedna startovní druhá cílová nemá význam ke vztahu k časoměřičům. Je to něco podobného jakoby v Mostě nebo Brně byla startovní čára třeba v úrovni výjezdu z boxů -tj. tam by stál na startu první z kvalifikace. A cílová by byla tam,kde je dnes. Na cílové se měří časy. (začíná i končí měření)
-> Luky: -> Tuner#2: Jinak potom dejte nějaký info co zjistíte. Dik.
A ten význam,jedna startovní druhá cílová nemá význam ke vztahu k časoměřičům. Je to něco podobného jakoby v Mostě nebo Brně byla startovní čára třeba v úrovni výjezdu z boxů -tj. tam by stál na startu první z kvalifikace. A cílová by byla tam,kde je dnes. Na cílové se měří časy. (začíná i končí měření)
-> Luky: -> Tuner#2: Jinak potom dejte nějaký info co zjistíte. Dik.
-> MVM 29.09.17 13:02:55: V čase 4:04 - 4:08 jsou krásně vidět dvě čáry, jinde start jinde cíl.
-> Luky 29.09.17 16:42:39: Zapátrej, taky by mě to zajímalo. Včera jsem už na jednom místě taky nadhodil
-> Luky 29.09.17 16:42:39: Zapátrej, taky by mě to zajímalo. Včera jsem už na jednom místě taky nadhodil

-> MVM: no já nevím jestli v roce 1983 se už nestavěl nový okruh?! Proto se to možná jelo jen po Nordschleife? Ale nevím, to mi teď jen napadlo.
Já po tom měření časů při rekordech zkusím zapátrat, vím kde se na netu zeptat erudovaných znalců
Já po tom měření časů při rekordech zkusím zapátrat, vím kde se na netu zeptat erudovaných znalců
-> Luky 29.09.17 13:58:10: No já si prvně myslel,že v r83 to jeli stejně jako vr73F1 (logicky tam ta možnost byla) Ale po tom videu jsem Ti musel napsat že jsem se zpletl. Ano dneska ty rekordy jedou na stejný dráze jako Bellof. Jen mi sakra neštimují ty čáry
Nám dělá ředitele závodu v německu Jurgen Barth - tj,jednak to tam pamatuje,jednak jezdil za Porsche v tý době. Teoreticky bych se ho mohl zeptat jak to tenkrát bylo - prakticky ho vždy jen zdravím a pro mě je to Pan Závodník


Nám dělá ředitele závodu v německu Jurgen Barth - tj,jednak to tam pamatuje,jednak jezdil za Porsche v tý době. Teoreticky bych se ho mohl zeptat jak to tenkrát bylo - prakticky ho vždy jen zdravím a pro mě je to Pan Závodník

BTW, včera jsem koukal do pojistné smlouvy na auto. Na povinné ručení je výluka na plnění, pokud dojde ke škodě při soukromých jízdách na uzavřeném okruhu. To neplatí, pokud jsi při tom povinen dodržovat dopravní předpisy. A hle - co se musí na NS při Touristenfahren dodržovat? :)
-> MVM: jo jak to bylo u startu a cíle před vybudováním GP Strecke vím. Jen jsem Tě původně pochopil tak, že v době Bellofa to bylo nějak jinak než dnes, ale koukám, že to jeli stejně, jako se jezdí NS bez cílové rovinky, tj. stejně jako při rekordech?! (neřeším teda odkud kam se měří)
-> Luky: Tady třeba vidíš F1 73 že jezdili Nordschleife a start/cil byl na novým úseku tvaru U s táhlou vracečkoua zpátky na smyčku.WSPC o deset let později tímto "novým úsekem budoucího GP neprojíždějí" a jedou jen smyčku.. Ten čas kterej Bellof zajel je z měřáku. V závodě se jelo "pomaleji" a on to stejně rozbil. Bere se to jako nejrychleji zajeté kolo .. Dneska se bere rekord až ze závodních časů. A trať se měnila hlavně prostor startu a cíle. Na videu dole dávám čas od 3:40 kde je vidět průjezd start/cíl. Ono je taky důležitý se podívat že ony ty čáry tam byly právě už v.r.83 (což jsem nevěděl) a taky jedna čára je startovní a bližšší je/může být cílová. Dnes jsou okruhy kde je jen jedna čára, ale jsou okruhy např.Spa kde jsou taky dvě. Smyčka je vždy pod cílovou čárou.
-> radekp: jediná úprava z posledních let, která mi napadá, je zplacatění skoku na Flugplatz (což předpokládám trať zrychlilo) a širší výjezd z "youtube zatáčky" Brunnchen, který je ale až za obrubníkem, čili spíše asi záchranný
-> MVM: jak to bylo za Bellofa?
-> MVM: jak to bylo za Bellofa?
Neupravili trať a tím pádem je cíl zkrácený, aby byly časy srovnatelný s dřívějšími?
-> Luky: Někdo jistě ví proč tomu tak je. Mě je nejvíc "divný" že ten rozdílný začátek a konec měření je právě umístěnej do prostoru napojení na GP okruh. (Když by to chtěli měřit na různých místech - proč by si vybrali právě tato dvě konkrétní místa?.. ) Ona totiž ta trať kdy zajel Bellof 6:11:13 měla start cil uplně jinak. - Přičemž se od tý doby snaží k tomu času všichni dostat.
-> MVM: čistě spekulace: nezačali to dělat teď takhle zkrácený proto, aby byly najednou víc bomba časy, jak to nový auta těm starším pekáčům nandají? 

-> Tuner#2: Taky je to o tom kdo v tom sedí(resp.koho tam automobilka posadí) Ale mi netvrď že se musím pokaždý když naskočí nové video s rekordem nejdřív podívat odkud kam to "pro tentokrát" kluci měřili... ( Běh na 100m se běhá pořád na 100m - tak můžu říct je to borec,překonal ho o desetinu) Aby to bylo objektivní - museli by ten čas třeba do dvou hodin zajet znova .. Jinak je to jen reklama. Potože já třeba z praxe vím že není kolikrát realný zajet stejný nebo lepší čas na okruhu- kde jsme třeba na jaře testovali a šlo to .. a v září se na ten čas nedostanu..
-> MVM 28.09.17 19:21:17: Jak je to s časem netuším, logicky by se mělo měřit celé kolo, ale dost firem to měří jako teď Porsche. S gumama je to jasný, ale právě proto říkám, že se srovnává nesrovnatelné a gumy jsou jednou z veličin co na ringu udělají i několik sekund neli desítek. 

-> Tuner#2: Dobrá, Ty to asi sleduješ dýl .. Ale jak je to s tim časem a odkud kam se měří? Víš? A učitě taky víš že Lambo bude na Pirelli, a Porsche bude téměř výhradně na Michelinech
Ať jsou ty či ony rychlejší pneu - je to o vazbách a marketingu..

Tak třeba Huracan jel na Tropheo R a to jsou zase o chlup lepší gumy než Cup2. Já to beru s rezervou, nikdy to nikdo nezajede za stejných podmínek (počasí, tlak vzduchu, pneumatiky, dost aut má rám i když ho v sérii nemá, atd. atd.), ale ty tahanice mě baví.
-> MVM: A nebo jako při rychlostních rekordech. Průměr v obou směrech. 

-> Eidy: Já teď sledoval Pagani Zondu - to samý jak píšeš Ty .. Tak nevim kde je pravda.
Pokud to není ale nějak přesně ustanovený - tak je to stejně přetahování o ničem. I přesto bych bral jako nějaký vypovídajíci tři zprůměrovaný kola ...

-> MVM: A když se koukneš třeba na čas McLaren P1, tak to měří od čáry k čáře. Tam kde Porsche končilo.
-> Zivosek: Neni za co. Já si totiž v případě Nordschleife jako samotné nejsem 100% jistej a samotnýho by mě to zajimalo. Protože to Lamborghini -> kpt.Budha 01.03.17 19:39:43: to měří uplně stejně "blbě" jako ta poslední GT2RS
Jinak neví někdo kterej jezdec zajel s tim Porsche naposledy?
Jinak neví někdo kterej jezdec zajel s tim Porsche naposledy?
-> MVM: Diky za vysvetleni. U tohohle videa (s prozatim nejrychlejsim casem) je ale videt, ze start i cil je v jednom bodu. Pokud by to bylo jako u zminene 911 GT2 RS, bylo by to jeste o nejakych 4-5 sekund min. Takze porad nechapu, ze nektere auta maji oficialni cas od cary k care a nektere od konce rovinky k care..
-> Luky: Ano to máš samozřejmě pravdu - čas na kolo na okruhu začíná i kočí logick yve stejném místě.. Podle toho videa mi ale přijde že se Nordschleife měří jako úsek (něco jako RZ) kdy má jiný start a jiný cíl .. (Tomu by i napovídalo že časy končí v místě kde se napojuješ na GP a spouší v prostoru nájezdu z GP na smyčku.)
-> MVM: ono je asi v podstatě jedno, kde fotobuňka sepne, jen musí start a cíl být na stejným místě. Jinak to není měření časů na kolo, když ho kus chybí...