-> Eidy: jj, taky myslím. Já měl na mokru krizi s Imprezou v miss-hit-miss, ale jak zatáčka rozbalí, tak nakonec vnější svodidla byla dost daleko a pak se mi to slušně spakovalo na horizontu mezi Wippermann a Brünchenn. Ale to bylo tou vodou, klouzalo to ukrutně.
Tenkrát s litrem hned po výjezdu z GP okruhu - je levá dolů a pak ta pravá. Tak ta byla nějak víc z kopce a utaženější než jsem čekal ze simulátoru a videí. Krize v podstatě nebyla, ale lekl jsem se nehezky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> MVM: To máš pravdu. Jenže beru v potaz, že je to po mírném ale delším protikopci a tam s 90 HP prostě nevyvineš žádnou šílenou rychlost. 
Teď jsem rychle projel svoje letošní videa. Sice tam nejedu úplnou podlahu, ale rozhodně se nedá mluvit o jízdě na limitu auta, nýbrž o limitu mého strachu.
Jel jsem tam nějakých 160 a bylo to v klidu. A to jsem to jel už poněkolikáté. Proto píšu, že při prvních jízdách se toho opravdu bát nemusí. První půlka zatáčky je stále za horizontem a jako rozumný řidič tam prostě napoprvé nepojedu střelbu. T už tam byl a navíc to má trochu najetý z Playstationu.
Jsem přesvědčený o tom, že pokud člověk nepojede jako hovado, tak ze začátku je to opravdu to nejmenší riziko ze všech. Horší je podle mě Adenauer, kde to přepálí skoro všichni, potom Aremberg, Bergwerk, Exmuhle, Brunnchen a dále, kdy se letí naslepo přes horizont. A to nemluvím o motorkářích a nebo o pítomcích, co nevnímají okolí a nebo předjíždí za každou cenu.
Mimochodem: Pokud to jde s HTP na mokru s pedálem v podlaze, tím spíš to půjde se žlutkou na suchu.

Teď jsem rychle projel svoje letošní videa. Sice tam nejedu úplnou podlahu, ale rozhodně se nedá mluvit o jízdě na limitu auta, nýbrž o limitu mého strachu.

Jsem přesvědčený o tom, že pokud člověk nepojede jako hovado, tak ze začátku je to opravdu to nejmenší riziko ze všech. Horší je podle mě Adenauer, kde to přepálí skoro všichni, potom Aremberg, Bergwerk, Exmuhle, Brunnchen a dále, kdy se letí naslepo přes horizont. A to nemluvím o motorkářích a nebo o pítomcích, co nevnímají okolí a nebo předjíždí za každou cenu.
Mimochodem: Pokud to jde s HTP na mokru s pedálem v podlaze, tím spíš to půjde se žlutkou na suchu.

-> Tuner#2: nemyslím si že při prvních kolech by jsi se se slabým autem měl toho místa nějak bát. Samozřejmě se tam dá upadnout, ale to všude tam 

-> Eidy: Tak já nevím - nic nikdy nepokazíš známou poučkou : Do zatáčky pomalu a rychle z ní ven. Na smyčce dvojnásob,přece víš že vletět tam o pár km rychleji je cesta do pekel. A ten Asijat v kšiltovce tam s prominutím letí jako pako .. zjistí že "byl"moc rychlý až je v průšvihu..
(Jinak HTP na mokru ve třech lidech jde jet pořád podlahu)

-> Eidy: -> T: Tak se napřed domluvte a pak mě řeknete co a jak ju?



-> Tuner#2: před touhle zatáčkou jsem brzdil ze 155....předpokládám, že tam bude mít Žlutka klidně kolem 170....chtěl by jsi to jet pod plným ?



-> Tuner#2: S těma našima určitě :) to tam musíš sypat dost rychle, abys to poznal. Navíc až tam pojedeš prvně, tak Ti garantuju, že pokud pojedeš aspoň trochu s respektem, tak tohle je opravdu to poslední, čeho by ses měl obávat.
Dá se tam škodovkou pod plným? Počítám, že tam nepojdem zdaleka takovou palbu: www.autoforum.cz/zivot-ri
dice/tezka-nehoda-bmw-m3-z
-pohledu-ridice-ukaze-kde-
lezi-uskali-schwedenkreuzu
-> kpt.Budha 24.10.16 23:41:37: NJ ale tahle horská dráha mě 2x nevyšla, tak snad do třetice vyrazím s Váma 

-> Tuner#2: No pacient, ty jsi dle komentářů pořídil i učitele řízení, jsi dál
Ale dle časů bych měl jít také touto cestou, sám už to nejsem schopen zlepšit a časy se mi nelíbí 


-> kpt.Budha 24.10.16 01:13:52: Pacient, ale závidím... 

-> kpt.Budha: slušný 

Jen mě mrzí, že jsem nenatáčel - měli jsme start jako v Le Mans za starých časů - jak tam všichni dvě hodiny mrzli u závory na nájezdu na dráhu, tak když ji pak oddělali, všichni jsme se rozběhli na to travnaté parkoviště, skákalo se do aut, odjíždělo bez přileb a pásů, jen abychom tam byli brzo...vypadalo to hrozně vtipně 

-> kpt.Budha: z Mostu rovnou na Ring ..... dobrej pacient Matěji ...

-> kpt.Budha: Dobře Ty. Pěkný okruhový víkend jsi měl. 

Tak ze čtyř návštěv podruhé zavřeli okruh přesně v moment mého příjezdu...ale dnes jsem vydržel a ty dvě hodinky, než uklidili nějakou nehodu, jsem si na jednu jízdu počkal...a pak se mě pokoušel sežrat nějaký Hummer 

-> Vojťas: Tak jednak Sabine zná ten okruh i se zavázanýma očima,je vidět že si věří na rozdíl od ostatních co mají evidentně respekt..za další jedou po tom nejhorším co se povrchu týká(ani mokro ani sucho),dá se z 80% uvažovat že má mokrý (což ale zase jak ty gumy znám,nevím kdy pak jede do boxů na výměnu páč pokud by nezačlo pršet-tak je tim stylem oddělá a okruh je dlouhý),v neposledním faktorem je že Erko (GT3R) může mít dle specifikace na VLN podle restriktoru a použitých výfuků až o 100-150HP víc než některý z aut co jsem viděl že předjíždí.. pomáhá jí taky v tomhle autě závodní ABS,kde si můžeš podle adheze nastavit citlivost ABS.
Tak upravuju text: Auto GT3 R má trakční kontrolu. Je vidět jak ji přepíná..
Tak upravuju text: Auto GT3 R má trakční kontrolu. Je vidět jak ji přepíná..
-> Vojťas: já bych to spíš viděl na vhodnější obutí na mokro
-> Milan 136: To má u nás ve městě i na stříbrný OII , tak to muze Honza jet i tim kdyby se nechtelo zlutkou
Ja ted narazil na tohle video, nevim o tom nic, prisel bych pozde do prace kdybych to hledal, ale pusobi to na me ze ma vykonnejsi auto a lip naladeny nez ostatni, jinak to nechapu

Ja ted narazil na tohle video, nevim o tom nic, prisel bych pozde do prace kdybych to hledal, ale pusobi to na me ze ma vykonnejsi auto a lip naladeny nez ostatni, jinak to nechapu

-> darklord: Sypu si popel na hlavu .. nenašel jsem to tu ..
-> Eidy: Třeba Indianopolis...
-> Luky: Určitě ještě něco přibude, ale tyhle všechny nebudu mít ani náhodou.
-> Luky 06.10.16 13:35:17: myšlenka šlechetná, ale na realizaci bych se s chutí vysral 

-> Luky: Tak to jsme hrozný mejdla proti němu. Až si bude někdo stěžovat, že je to daleko, tenhle článek mu omlátit o hlavu :)
Kdyby měl někdo pocit, že je to na Nürburgring pro něj moc daleko, popř. že nemá vhodné vozidlo - maník z Jižní Koree ujel během 100 dní po ose přes 18 000 kilometrů, aby se na svém skútru o výkonu 8 koní svezl na Nordschleife
www.bridgetogantry.com/th is-guy-rode-his-110cc-scoo ter-18000kms-to-the-nurbur gring-then-he-did-2-laps


www.bridgetogantry.com/th is-guy-rode-his-110cc-scoo ter-18000kms-to-the-nurbur gring-then-he-did-2-laps
Tohle me dnes rano pobavilo. Nicmene pysni se casem lepsim jak zakladni Zonda pred lety, ale ono to bude z pulky i o ridici a malokdo pojede s autem za 1mega dolaru takovou reznicinu jako ten kluk s Alfou.
-> Eidy 09.09.16 14:10:44: Nejrychlejsi auta 

-> Tuner#2: Nákládá tomu slušně. Jede s tím, jak kdyby to byl služebák nebo z půjčovny. 

-> Tuner#2: no na to jak mu to tancuje tak to kupodivu drzi...
-> Milan 136: skončil asi 20 metrů před Gantry. To nasere... 

-> Nwkt 30.08.16 21:54:37: So děláte prdel - ale to je strašný jak ta GT2 jede ,nedejbuh GT2RS.. Možná má i Nuttelu na riflích 

-> Nwkt: tyhle nehody se v Porsche na Ringu občas stávají... 
https://www.youtube.com/w atch?v=BE-t8D3IMX0

https://www.youtube.com/w atch?v=BE-t8D3IMX0
-> Nwkt:



Eidyho čas netrumfnou 

Jinak jestli jste nekoukali...kvalifikace DTM Zandvoort 1:30.727...skoro jako my 

-> Luky: to neni moc hezký 

-> Milan 136: jdu to sem zrovna dát. Chápu to tak, že mrtví jsou z auta co vletělo do dříve havarovaného auta a komisařů www.bridgetogantry.com/tw
o-dead-three-injured-in-ke
sselchen-crash