!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
-> TheronBB_130LR: ta hod rec mne jedno.. pytaj sa.. kludne co ta zajima

-> gabo000000: ok gabo mal si pravdu iam sorry
-> Bc. Duso: moc krasnaaaa in love!!! no a hodime rec potom ako si rpobil rally zasterky ok?

-> Bc. Shatter: odvzdusnit brzdy spojku.. zalozit tlmice
-> Bc. Duso: parada pan kolega

co este treba dokoncit? ci uz si secko?
Stojime na vlastnych.. pohlad zozadu.. miernucke A-cka su tam. ale fakt miernucke. Som velmi spokojny

Chlapy klud.. predne su sakyho 250 mm + 2 zaverne zavity CERVENE !!!
Zadne su SAKYHO 386 mm ZLTE !!!
Momentalne mam obydve pary pruzin na aute. Poznam malo ludi co ma takyto podvozok MADE FROM SAKY.
-> gabo000000: lOl omg si si isty? omg lOl LoL? fakt si si istý?

-> TheronBB_130LR: cErvEnE sU prEdnE oMg lOl nechapeme? omg
-> gabo000000: ehem.. na fotke v karte ma cervene... tie mi ale pripadaju ako zadne uz len z toho dovodu ze foto hned zatym su zadne ramena... a pripada mi to ako keby chcel menit zadnu naúravu a nie prednu a neviem ci sa tu o prednej niekde zmienuje ako o renovacii/oprave.... no a najnovsie foto co daval zlte su tiez zadne a uz su aj nahodene... a neviem preco odpovedas zanho??

mysli ze ty si gabo(a nejake nuly )

a duso je duso

dik...
-> TheronBB_130LR: PReDne A zAdne ma Nee? lol omg
-> Bc. Duso: a myslim ze ty ams od sakyho dvojo cak? cervene a zlte? ci si len prefarbičkoval?

-> Bc. Duso: no DUskoooo tak predsa fuuu klobuk dole

vypada to bohovsky!!! a ešte aj pomoct ti dosla autorizovaná

to muselo ist ako pomasle omg my ked sme to s ocom robili tak sme tam boli len on ja ja jakož to mlade ucho a 16 ročny brat a tiez boli tie ramena už s bubnami tažkééé kua

ale šloto a to my sme ešte davali podložky pod pružiny z tvrdeneho plastu ale neviem ako sa vola teraz hned.. a lružinky od sakyho kde zoženiem mate daky kontaktík nanho???

goood Work!!!!

-> Bedřich: vypadá to moc zajimavě:o)
-> Kaprof-Los Koramos: Takovou nápravu už jsme vyráběli a znát to před dvouma rokama už je v autě...Navíc ty držáky tlumičů se mi zdají hodně povědomé.A u Škoda/Tatry už se jednou objevily.
upraveno 1x, naposled 12.09.2009 20:30:39
-> gabo000000: 
presně tak

kyvka forever

-> Bedřich: paráda
