skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
-> Bc. Duso: no vyssiu uroven..to bych snad ani netvrdil moc vlečku nemusim:) až budou prachy rad bych Molčanovu neboLR:-) to je prece jen pecka :)
-> Bc. Duso: Tak to šlo dobře... i když na hadici jsem Tě upozorňoval
.Ale to už hodně dávno.Hlavně, aby vše fungovalo až se rozjedeš.Měl jsem problémy s převodovkou.Takže šla ven a šlo to i bez tahání motoru :)

-> Kaprof-Los Koramos: Spravne. trebalo vyssiu uroven :-) som velmi zvedavy ako sa to bude spravat :-) pevne verim ze to bude o hodne lepsie ako s kyvkov, dufam ze to bude dobre sediet
-> Bc. Duso: koukam že naše oběLSka ma ted už stejnou napravu a prevodovku:o)
-> Bc. Duso: Hey, neni zac chape
aaa na tej foto de sme my dvaja, tam je super efekt jak tam vidno tu poloos
čistý štýl
..a ladim z napravami farebne ..LOL



-> gabo000000: jj už sem si stihl všimnou...přispěvek sem vymazal..ale byls rychlejší 

-> Evž@: 4q ma..garde
-> Bedřich: jo zalozit pricku prevodovky :D nesla a nesla.. jinak pohoda.. akurat ked nebderem v uvahu to ze to je tazke jak krava vsetko
a tiez nesadla hadica prepojovacia nadrze.. takze musim novu dlhsiu. a Strhane stifty v nabojoch su.. takze pravdepodobne pojdu tiez nove.

-> Bc. Duso: Byl to boj?
Chcel by som sa touto cestou velmi podakovat za pomoct bez ktorej by som sa nezaobysiel SHATTEROVI a JOHNYMU. Chlapi patri vam jedno velke DAKUJEM !
Na fotke som ja v pravo a Shatter vlavo. Johny lezi pod autom a maka :-D nechcel sa fotit :-)
Na fotke som ja v pravo a Shatter vlavo. Johny lezi pod autom a maka :-D nechcel sa fotit :-)
-> Bc. Duso: krásny kolotočík
čo to mas za sroby na tom bubne ? na imbus ?


-> ShadeKK: Dakujem pekne.. dufam aj ja ze ju uvidis :)
-> TheronBB_130LR: jakošto dekuji vam velice pjekne, jsem moc rad ze my fandite pane
, meteory ? NE dekuji ja radsi DELITKA a nebo ARC

-> TheronBB_130LR: jakošto dekuji vam velice pjekne, jsem moc rad ze my fandite pane



jako no moc duso pekny to je jako... no ale jako vis jako uz aby som ta videl ako natom tocis otacky jako... a samozrejme jako.... moc ti fandim sak vis jako... inak jako nekupis meteory?? jako? :D




-> Bc. Duso: nadherne si ju spravil , dufam ze ju coskoro uvidim nazivo
-> ml.vlasta: startovny třeba u nas je na jeden zavod třeba v Rally Cupu je okolo 5000 

jj jako postupne nabrat skušenosti...jako a kolik stojí jeden závod v amatérské rally...jako zatím mám čas a stím autem sem to myslel trochu jinak jako ze místo kde by se to dělalo (máme dílnu tatka je sikovnej zámečník a jáse učímobraběčem kovu tak jako auto je jak uš udělaný) spíš ty PRACHY....a licence stojí kolik?
-> ml.vlasta: zaklad je mit prachy.. v dnesni dobe asi prvorady.. a jak zacit hmm nevim co je ATD.. ale kdyz mas auto postaveny tak skus amatersky zavody.. tam se muzes vypracovat ziskat styl a jazdecku zrucnost a pak ked mas penize tak si udelej licenci auto mas tak muzes skusit nejakou rally.. jinak nevim.. v zasade treba jit POSTUPNE nie najednou do neceho vlitnout.
jako chtěl bych závodit ATD jako a docela mě to překvapilo ze LSko z 92 jako tyby by ly souboje ze 130 L/A ta ma 98+-ale jako zatím mám na to čas zatím jenom s hromažduji dokumentaci...atd ale především přemýšlím jak vůbec začít s tím závoděním jako auto je bez problémů...spíš jak na to...náhodou newíš jak začít???
