!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
-> ml.vlasta: John Haughland, p. Samohyl, nevim

nepomohu v tomto smeru.. a proc te to tak zajima chces stave takovy motr nebo ?
DUSO=jako na tohle jsem se uš díval jako docela mě to rozhodilo jako jeto možní nebo ne četl jsem dobový čtivo škoda 120LS MTX rally tak ta má 75+- a bylo ktemu na psaný fyrma metalex dalapřednost jízdním vlastnostem před výkonem....a bylo tam napsaní že by se určitě šel výkon z vyhnout...jako tak sem to pochopil...sas je z rosporu z 130LA ta má zas 98k- tak nwm....nevíš kdo by to tak mohl vědět

-> ml.vlasta: no.. isto iste ti nepoviem.. mozno je totiz vsetko.. ale skupina A nepovoluje take upravy na motore aby motor mal 92 k .. najsilnejsia 120 LS/A co bola od skodovky tak to bola co jazdila pohar miru a pratelstvy a ta mala 101 K. a tam uz boli hodne vecsie upravy. LS-a ta v Brne by mohla mat 92 k ale to by musela byt v skupine A2 ..ta skupina povolovala vecsie upravy motora atd.. ba aj karoserie... skus mrknut tu mozno sa nieco docitas viac.. 100% neviem ci mohla nemohla mat 92 k. zalezi od skupiny
www.skodateam.cz/Zavodni_
vozy?x=0100&...
zdravým máš to mooc pekný a povedený...jako jdu si pro radu je možný aby měla škoda 120 LS ve skupine A 92koní???...

auto bylo vystaveno na strojírenským veletrhu v Brně roku 1983 (kdyš tak tu je od kaz
auta5p.eu/katalog/.../s12
0lsa.htm
Potom (šotolina ? )

Predtym (asfalt version)

-> Bc. Duso: mám svojich ľudí...

-> Bc. Duso: Mám zákulisné info že shada dnes vybehla na cestu?!

dobre som počul?!

-> Bc. Duso: joo čéče já ti nevim...

-> Bc. Duso: 
detail:-D
-> Bc. Duso: Dušan, odkedy si čech?

-> Kaprof-Los Koramos: ZDVIZ ? :).. Mostik ne? :D spodek se celkem dobre natiral tlumexem ale musel sem mit cepicy.. melir nechci :D .. v zaverecni etape som sa snazil vychytat vse co se dalo.. vis jak to je zacnes neco a popritom se vyskytne dalsich 100 malich problemu a sem rad ze to ted vyslo na povrch jak neskor.. pak by z toho byl problem.. zato se to natahovalo dlouho..
upraveno 2x, naposled 26.08.2009 18:57:29
-> Bc. Duso: tadle zdviž by se mi líbila:-) jinač koukam že si s tim hnul parada:o)
Nieco aktualne... chybaju uz len dvere.. inac vsetko je hotove, natrete, vysparovane atd...
-> Bc. Shatter: šepol som jej do uška že ju idem fotit tak pózovala

-> Bc. Duso: super fotky, tu predposlednu urob este aj ked bude poskladane auto...je to perfektny priestor

na jednej strane nahodeny blatnik po laku.. druha strana caka.. treba vyvarit jednu dieru v rohu za kolesom.