
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
Tak zde máte nové lemy :) Doufám že už bude dostatečná spokojenost. Lemy jsou oměřené podle auta p. Hubáčka tak už mě nezkoušejte s tím že i on je měl špatně!! A Venni se mě s tím chudák sr...l tak pečlivě že mě ho až bylo líto.. Kytování lakování vaření.. Je to kluk šikovnej 

Haha a je to !!!!! Super že je mitfára schopnej a nechci to rozebírat :D Ale jedeme a je to takovej motor na neděli pěkně v klidu. Tak jsem nechal 40minut na volnoběh, ještě tak 30 minut a pak pomalu zajíždět...



Dneska krizovej den... Počítal jsem že motor natočím a nechám pěkně proběhnout... Dopadlo to tak že motor nechápu proč (asi moje neschopnost) nechytil, a pro větší potěchu začalo ještě něco divně hučet... zda spojka nebo co netuším ale nějak mě to dneska zlomilo :/ Blbej den.
-> Tuner#2: No reagovat tím že je tak blbej a jeho fotrovy to muselo dát taky mraky práce... Ale odpustil jsem si to 

-> Toušík 20.03.16 21:03:04: Tohle si dovolí technik/profík při testování říct? To je fakt síla 

Tak máme zas na sezonu hotovo.. Jedinej problém je že nemám obložení rámu..... No museli něco napsat spíš k smíchu
Ale největší hláška od technika STK.... Taková kravina to je(to auto) a přitom to muselo dát tolik práce. A byl dost nepříjemnej :/ Ale prošlo to v klidu :)

-> vhml: Zaprvé teď se nejede přes Rohozno, ale přes Dolní lhotu takže to nemám 10m, ale po louce 150m....
A jinak já to sem nechtěl psát že se mě musíš postarat o vše aby jsi se mi nezaleknul a nevykašlal se mě na to.


-> Toušík 18.03.16 17:54:46: Píšu si: Nastavit kameru, protože se na to Radeček vysral 

-> Toušík 17.03.16 22:19:46: tak vzhledem k tomu, že cíl Shakedownu máš 10 metrů od baráku, tak si prostě vykvaltuješ, dotlačíš to domů a půjdem na pivo 

-> Eidy: Chci ale vždy nějak bojuju se zmenčováním fotek :) Tak až bude čas tak se pokusím o jinou. Jinak vozíme nějaké SJ ostření na střed tam bylo ale byla nastavená citlivost ještě z lyží
Tak to bylo na prd. Příště se na to mrknu před závodama.

-> Toušík: Nechceš si dát jinej náhled do karty? Bylo by to lepší. A jakou kameru máš v autě? Cesta je většinou přepálená, chce to dát ostření na střed obrazu a pak to nebere interiér, ale cestu. Já to mám takhle nastavený na GoPro a funguje to skvěle. 

-> Toušík: blbec :D
Tak auto jsme dneska doskládali do finální podoby na testování a ještě jsem stihnul poslat přihlášku na první soutěž
VHML, Venni začněte šetřit nervy na servis, jedeme i shakedown :D


-> Tuner#2: Mě je tohle úplně jedno řeším kliku :D
-> Toušík 08.03.16 22:24:24: Ber to jako JOKE jinak to ani mysleny nebylo 

-> vhml 08.03.16 22:17:24: o tom se nekdo kdo zije snizenyma autama na okruh a kopce s rallyemanem bude tezko dohadovat.
Nicmene radeji se vzdy podivam na eSko z Brna na tech 8" delitkach nez kdyz to jelo sotol na loukotich a vypadalo to jak tramvaj. 


-> Tuner#2: Okruhovka nebude to bych pak měl špatně zas vše co na autě je! 

-> vhml: Ono to není tak hrozný fakt když jsem dal sedačku hanoru tak mě přišlo že jedu v bráchovo Hiluxu.. Ale to tady řešíte dost drobnosti :D Jako by vám nestačilo že budete mít nové lemy.. Jinak mě teď volal motorář že nová klika kterou jsem hodně pečlivě vyleštil, vyhladil, připravil, vyvážil má malej zdvih a já ji kupoval jako novou kliku do škody 120 JEN NETUŠÍM UŽ OD KOHO



-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.03.16 22:12:40: snad má rozum 

-> vhml 08.03.16 22:10:21: Treba to jeste predela na okruhovku a ten posez bude cajk. 
