skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
Tak od pátku do neděle je možné auto nalézt v Olimpia Plzeň jako propagační vozidlo na rally Vltava... Musím uznat že potěšilo a snad ostudu ani šrám neobstojí...
-> venni: Ty se nepochválíš sám tak musím já! O tom jak mě chytli asi radši ani psát nebudu
Ohledně bloků jsem moc rád, protože se připravují další písty, ojnice na lepší spodek motoru. Ale to už bude fakt poslední :D :D
Jinak musím s těžkým srdcem oznámit že si jeden místní člen polepšil o novej motor kterej jsem měl připravenej na druhé auto . A to se svody i sáním na 2 webry. Proto u mě už Al hlavu nenajdete a doufám že motor pojede parádně a bude jen sloužit!! Kubo

Jinak musím s těžkým srdcem oznámit že si jeden místní člen polepšil o novej motor kterej jsem měl připravenej na druhé auto . A to se svody i sáním na 2 webry. Proto u mě už Al hlavu nenajdete a doufám že motor pojede parádně a bude jen sloužit!! Kubo

-> Toušík 06.04.16 11:56:12: super, líbí se mi to :)
-> Toušík: ty tady píšeš romány,ale s tou chválou pomalu ;) ps: Ses ani nepochlubil že Ti to nechtělo chytnout :-o na začátku týdne se stav pro ty kopyta na ohýbačku a mam v práci dva dvouřádkový motory brouku!
Jo a ještě tady napiš story jak Tě při zajíždení motoru chytli dopravácí :D
Jo a ještě tady napiš story jak Tě při zajíždení motoru chytli dopravácí :D
-> Kuba105: Ještě právě ne :/ Ale snad bude :)
-> Toušík: jak to? rampa ještě není??
Mě čeká Čínov letos poprvé za volantem takto :D Ono to bude celé dost zajímavý ve třídě už jsme 3... TAk to láká ale musím s klidnou hlavou a do cíle.
-> Toušík: já jel pomalu, jen jsem si to blbě najel. Resp. nejel jsem pomalu, ale tak nějak normálně
Zatočil jsem moc brzo, trochu musel cuknout zpátky a pak už jsem to tam nezlomil. Navíc jsem si pak fixoval pohled na ten tunel, co už tam byl. Což je samozřejmě úplně blbě, ale zpětně jsem za to rád, protože zkoušet s tím bojovat, ve smyku trefit značku a pak se zakutálet do kukuřice by bylo dost blbý... Takhle jsem jen narovnal pravý zrcátko, kterým asi pohnul nějakej klásek, a bylo opraveno 


-> Toušík: Bourat asi nechce nikdo, ale je to hned :D. Treba ten Cinov jsem jel 3x a z toho 2x boural :D :D. Jak by rekla mala ..ty jsi ale kopyto :)
-> Luky: Jo ůh ví co jste v tom autě s drahou polovičkou dělali a jaké jsi měl úmysl
Jezdíš jako blázen a pak jsou z toho takovýhle nehody..

-> Toušík: jo to chápu. Ale viděl jsi třeba mě, že i s hezkým autem není v Čínově problém třeba projet kukuřicí
Vem si, kdyby ta značka stála trochu blíž ke křižovatce...
www.facebook.com/lukas.zm eskal.9/.../10202908116650 434


www.facebook.com/lukas.zm eskal.9/.../10202908116650 434
-> Kuba105: Ou Ou Ou tak tos potěšils :D .... Jen aby bylo na co přišroubovat :D
-> Toušík: lemy vypadaj pěkně. Se stavím kouknout. A dovezu dáreček
-> Luky: Mě to bylo jasné
Ale jak jsem psal já s tím nehodlám bourat... Přeci mě to dalo dost práce po večerech takže jsem v klidu a určitě je pravděpodobnější koroze 


-> Toušík 06.04.16 13:33:44: copak koroze, ale takový kamenný patník nebo dopravní značka je prevít 

Ještě příhodím foto sedaček je to v takovém autíčku dost legrační.. Blbě se tam leze blbě se vylejzá všude málo místa ale posezení jak v křesílku s kávou 

-> Luky: Hele klidně může protože to je dělaný na šupleru... Jak píšu Venni je pečlivka :D
-> Jozka: Jasnačka jsou ošetřený tak se koroze nebojím :D
-> Jozka: Jasnačka jsou ošetřený tak se koroze nebojím :D
-> Toušík: Hlavně aby sis jich užil..

-> Toušík: je to krásný
Honit milimetry na tom nikdo nebude, ale tamto byl fakt ústřel o dost

Honit milimetry na tom nikdo nebude, ale tamto byl fakt ústřel o dost