Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:20:18
15.02.2011
Eidy
-> havlik: Neboj. Blízko je blízko. Pro někoho 5 pro někoho 20km4
09:03:01
15.02.2011
havlik
-> Eidy: já bejt tebou dávam pozor na rozdávání adres místnim4
08:05:49
15.02.2011
Eidy
-> Arnold: blízko.
07:26:35
15.02.2011
Norton
-> Eidy: moc moc pekna sup medzi oblubene :o)
02:15:13
15.02.2011
Arnold
-> Eidy: dalsi od Kladna jo?? 9 1 jsem si ani nevsiml 3 3 a ty jsi primo z Kladna nebo bydlis blizko nej? 5
upraveno 2x, naposled 15.02.2011 11:33:54
01:17:56
15.02.2011
U-Geen
-> Filip: blizko Jilemnice bydlim pro zmenu ja :)
00:15:49
15.02.2011
Eidy
-> Filip: Kdepak. Pouze RZ je liberecká, protože jsem tam auto koupil v roce 1998, jinak jsem z Kladna.
00:13:42
15.02.2011
Filip
Diky Eidy4! Hele kdy by si chtel neco objednat od anglie, tak rekni to mne a ja te pomuzu. Vydim ze sec od libereckyho kraja ja taky sem, bydlim blysko Jilemnice jeslti znas?
23:54:06
14.02.2011
kamikaze
-> Eidy: Aha, důležitější je, jak to vidíš ty4
23:47:18
14.02.2011
Eidy
-> kamikaze: foťák byl na manuální režim, aby si automatika neupravovala clonu a čas.
23:44:15
14.02.2011
kamikaze
-> Vojťas: To může dělat foťák
23:37:14
14.02.2011
Vojťas
-> Eidy: mi teda prijde ze ten rozdil oproti normalni zarovce neni krome "barvy" svetla nijak zavratnej 7
upraveno 1x, naposled 14.02.2011 23:37:48
23:34:40
14.02.2011
Eidy
Dneska jsem se ještě vrtal ve světlech a porovnal svícení H4 s HIDkou. Ohniska jsou úplně stejně.
Upravil jsem stínítka tak, abych mohl sundat samolepky.
A na poslední fotce je vidět flek, kterej vrhá HID bez samolepky nebo upraveného stínítka.
23:16:01
14.02.2011
Eidy
-> Filip: Po pravdě by to jednoduchý nebylo, nebýt známých a kamarádů. Jinak by to asi neprošlo. Nepočítej s tím, že když přijedeš kamkoliv na STK, že tě přivítají s otevřenou náručí. To akorát ukážou kudy pryč. Ale jak říkám, není to tak naštěstí všude.
19:10:11
14.02.2011
Filip
Cestina anglictina vsechno . 1 . Was it easy for you to put your car through STK in Czech, even with the skoda 130rs wishbones? Taky skusim v cestine, Jestli Technicka byla snadna y z zadni ramena? Ja sem sy je taky tam dal alle nevym jesli projede Technicko v cechach? Diky 1
15:26:14
14.02.2011
T
-> Eidy: : a hele, už jsou tam 40 no tak počkam si jak to bude vypadat venku na silnici 4 ale to clonítko bych asi taky uvažoval spíš o nějakém chromu, nebo něco světlejšího prostě, tak černá je tam jako pěst na oko 8
09:58:56
14.02.2011
Eidy
-> Filip: Would english be better? I see your email is from UK.
upraveno 1x, naposled 14.02.2011 09:59:56
23:32:58
13.02.2011
Filip
Dobry den, strasne se my libi vase skodovka. Ja sy taky stavym erku, a sem tam taky dal zadni napravy replika 130rs, je ta stena dost silna aby prodrzela? A taky muzu vam zeptat jeslti registrace na STK je lehka i z ty napravy? Promin ze moje cestina neni nejlepsi neni to moje prvni jazyk. Diky
13:13:45
13.02.2011
afro100
-> Eidy: OK díky za vysvetlenie
13:03:16
13.02.2011
Eidy
-> afro100: Čirý sklo nijak nesměruje světelná tok, čili pouze čiré sklo na téhle parabole by byla katastrofa. To pak chce čočku a nebo hodně šikovně lomenou parabolu.
Extreme Tyres