Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:01:22
15.02.2011
4dams
takze to ide, len mas ojnicu na cape piestu viac na kraji?
17:56:05
15.02.2011
Eidy
-> 4dams: Ojnice nemám ve středu pístu. Ale to není ani u 130.
17:50:03
15.02.2011
4dams
-> m8rinek: lenze on ma kluku 120 a vsetko ostatne 130
17:46:46
15.02.2011
m8rinek
-> 4dams: je, klika má posunutý ložiska, nicméně, když dáš klidu 130/135/135 a adekvátně rozfrézuješ blok tak máš vlastně blok š130 :).
16:49:56
15.02.2011
4dams
to viem ze ojnice su ine, silnejsie, a kluka ma iny priemer hlavnych lozisk, ale nieje kluka 120 robena pre OO OO a 130 vysie pre OOOO?
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 16:50:30
15:09:09
15.02.2011
Eidy
-> 4dams: Klika 120 vs 130 má jinej pouze průměr hlavních ložisek, ojniční jsou stejný. Já mám Fa ojnice. Ty mají stejně jako 130 9mm šrouby místo 8 u 120.
14:51:47
15.02.2011
petr s
-> 4dams: Klika je jiná a ojnice jsou u 130 silnější
14:41:51
15.02.2011
4dams
ale ked je ina roztec valcov, nieje aj rozdiel kluka 120 vs 130? aj ojnice su tiez 120 potom, nie?
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 14:44:12
13:43:37
15.02.2011
Minik03
-> Eidy: Rádo se stalo 1 Jinak musím pochválit ty světla. Ještě, že jsi vymyslel řešení bez samolepek. To by dle mě docela kazilo sportovní šmrnc auta
13:39:02
15.02.2011
jankomy
veľmi pekná eRka 4
13:10:19
15.02.2011
Eidy
-> Minik03: Díky tiskovému mluvčímu. Jen doplním, že je potřeba rozvrtat blok na větší vložky a jinou rozteč válců. Ale proti pozdějším blokům 130 v tom není rozdíl. Jde pouze o objem. Schwejk tehdá říkal, že tohle je nejlepší kombinace. Že 125 blok je nejsilnější. Dneska už vím, že je to nesmysl, že i pozdější 130 bloky měly taky větší výztuhy na bloku.
13:09:04
15.02.2011
kamikaze
-> Nwkt: Takže pokud to dobře chápu, tak by se dala zakamuflovat do ouži
Edit: Aha, do bloku vrtat nechci, asi zůstanu u vize LS
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 13:14:41
13:05:54
15.02.2011
Nwkt
-> kamikaze: Litinu
13:05:35
15.02.2011
kamikaze
-> Minik03: 130ka má hlavu litinu nebo hliník?
11:09:10
15.02.2011
Minik03
-> 4dams: 130 písty a vložky mají větší vrtání --> větší objem. Zkombinovat to jde normálně, výměnou kusu za kus. Stejné je to i s hlavami, hlavy motorů typových řad 742.1** jsou vzájemně záměnné (rep. dají se zadělat, samozřejmě každá má jiné parametry spalováků atd.)
11:03:39
15.02.2011
4dams
Ako sa dá skombinovať blok a kluka 120 vs piesty a hlava zo 130? a akú to ma výhodu? ak to nieje výrobné tajomstvo
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 11:04:40
10:29:55
15.02.2011
Eidy
-> T: Ne, samoleBka už není třeba.
10:17:33
15.02.2011
T
-> Tuner#2: : aha 8 tak to jo 10
09:44:56
15.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 15.02.11 09:40:32: V Plzni už do dvou, 2 x ukradený kola, jednou muzika a orvaný auto 8

skoda-virt.cz/cz/.../1435 71-pomoc-61

upraveno 1x, naposled 15.02.2011 09:45:36
09:40:32
15.02.2011
T
-> havlik: : myslíš, že by se mu někdo dobejval do garáže? 4

-> Eidy: : takže s tímhle stíněním čočky už nebude ta černá obludnost na skle světla? 4
jinak ty fotky s porovnáním s H4 jsou bezva, to je přesně co se mi líbí....bílý světýlko 40 156
Extreme Tyres