Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:23:57
17.09.2011
T
-> Eidy: : pravda, pokud jsou správné nástroje, tak netřeba další ruce 4
10:39:33
17.09.2011
Eidy
-> T: Jednoduše přece. Nejdřív jsem pusou nasál kapalinu do třmenů a pak to vyšlapal pedálem. Nic na tom není.
No a na motor nikoho nepotřebuju přeci. Starej vyndám, novej nandám a jedeme.
10:02:34
17.09.2011
Mr.Lumpy
-> T: na víčko nádobky na brzdovku dáš ventilek, zapumpuješ a odvzdušňuješ
07:27:04
17.09.2011
T
-> Eidy: : a jak sám prosimtě? 131 ty jsi šílenej, to ten motor taky budeš dávat sám, co? 40
a jak tam vypadají černý třmeny? 40 4
00:10:43
17.09.2011
Eidy
Tak jsem odvzdušnil přední brzdy. Už ty nové samozřejmě. 1 Ještě trochu pošteloval pístky v nich a je to připravený. Teď jen vyrobit středící kroužky a vyzvednou pokličky ze zinkovny a můžu testovat.
Šroubek se může přihlásit o destičky. Zbyly mě tu pancéřovaný hadice na 2p. Mám pocit, že vhml měl zájem, ale jistej si nejsem.
Jo a odvzdušnil jsem to celý sám úplně v pohodě. 1
08:16:12
12.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.09.11 01:18:28: Pochopils to zcela správně, chodí pozdě na brzdy, má skvělej podvozek a gumy a posílá mu to tam neskutečně srdnatě - prostě jako Ty. Bejt to v Mostě, tak tu M3 ani nevidíme mají tam moc dlouhé tu rovinky, kde ho M3 vždy předjede.
08:00:19
12.09.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkné udaje o hmotnosti9 9 9
-> Tuner#2: To video je fakt mazec,když jede s dvoutaktem a 4° převodovkou
upraveno 1x, naposled 12.09.2011 08:01:42
01:26:59
12.09.2011
Eidy
Zvážil jsem svoje přední náboje. Takže původní s jednoduchým kotoučem, ložiskama a držákem brzdiče mají každý 7,2kg.
Certalový s chlaďákama, ložiskama a držákem třmenu mají 6,1 kg každý.
Wilwood má 1,1kg a dvoupístek zvážím, až je odmontuju. Ale odhadem tak 2,5kg. To dělá minimálně celkem 5kg neodpružené hmotnosti. 40
No a chystaný motor v očesaném stavu s olejovou náplní (ale i s ocelovým podvozkem) má 111kg. Takže asi tolik bude vážit nazbrojenej. Vážil někdo někdy nazbrojenou 130? Nebo mám počkat do podzima až to vytáhnu z auta?
A po ruce ležela 4° mokrá převodovka a se starým typem startéru (cca 6kg) má 37,2kg.
01:18:28
12.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Teď si nejsem jistej, jak jsi to přesně myslel 3. Ale asi jak chodí pozdě na brzdy 1
Čekal jsem, že tam má buhví jakej motor a on jede fakticky dvoutakt a 4° převodovku. Ale má dobrý brzdy a podvozek. Pochopil, že hmotnost je důležitá.1
10:36:36
11.09.2011
Bery
škoda toho jednoho úseku,být tam o 2 zatáčky víc,tak by pojel ještě pár dalších.Pěkně to tam posílal:-)
22:56:22
10.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Chcete vidět jak vypadá Eidy z východního Německa? Tak mrkejte jak si podá na okruhu mnohem silnější M3jku 1
YTCC Hockenheimring 2011 - Trabant 601 mit Wolfgang Ziegler


9
upraveno 1x, naposled 10.09.2011 22:56:33
21:46:09
10.09.2011
Fifa
-> Eidy: Do Mostu bych rád zajel. Bohužel MB je ve stejném stavu jako loni. Stále něco opravuju a zároveň předělávám na provozním Favu. Moc jezdí. MB jsem teď víc jak měsíc neviděl :-/
01:56:38
10.09.2011
Eidy
-> Fifa: Však v pohodě. A co Most?
18:06:26
09.09.2011
Fifa
-> Eidy: Děkuji. Jinak pěkná práce ;-) Pravidelně sleduju tvoje velmi zajímavé počínání. Jen nemám potřebu komentovat. Všecho pěkný:-) Abych taky pohnul..
17:00:55
09.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Dík.
-> Fifa: Tohle je poprvé, co jsem měl formu. Dostal jsem od Téčka nějaký separátory no a tím to napatlal. Pak jsem natřel formu pryskyřicí, do toho tkaninu a zase pryskyřici.
16:57:39
09.09.2011
Fifa
-> T: -> Eidy: Měl bych pár dotazů. Čím a jak separujete formu na karbon díly?Vymazáváte, nebo vylíváte formu pryskyřicí před vložením tkaniny?Když to nebudete chtít ventilovat veřjně tak prosím o SZ.
upraveno 1x, naposled 09.09.2011 17:07:34
01:31:50
09.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To zrcátko je luxus...
03:15:04
07.09.2011
Josifek
-> Eidy: tak vdaka, snad si to aj ja raz vyskusam :D
16:44:11
05.09.2011
kraska98
s tím odlehčeným zrcátkem ted poletíš jako vítr3
12:40:34
05.09.2011
Eidy
-> T: Dám. Ten díl na novej motor už musí bejt ve vakuu. Aby to nějak vypadalo a abych to vyzkoušel.
-> jok3r: Tak to dělat fakt nebudu. Nepotřebuju se nikde vyflákat.
-> Josifek: Na ty podmínky je to ucházejíci. S karbonem se dělá stejně jako se skelnou tkaninou. Karbon je sice trochu tvrdší, ale záleží spíš na hrubosti než na materiálu.
Extreme Tyres