Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:46:46
18.09.2011
radekp
-> Eidy: no paráda! koukám že třmeny jsou u náboje na milimetr! Jaký jsi použil kotouč?
21:33:57
18.09.2011
sikula
-> Eidy: Vypadá to fakt dobře a myslím si že to tak i bude brzdit, mám normálně radost i za tebe :-)
20:57:14
18.09.2011
T
-> ZdenoR: : jo asi pravda 4 40

-> Eidy: : já vím, ale neříkej, že budeš mít na zadku 2 třmeny? 131 4 40
20:50:47
18.09.2011
Eidy
Informace pro šetřílky jako já. Ještě jsem zvážil origo 2p a s destičkama má 3,3kg9 To jsem nečekal.
20:14:42
18.09.2011
Eidy
-> T: Ale tohle je zadní náprava, co ukazuješ 4
-> Shader: Díky.
-> ZdenoR: Díky a nejsi jedinej.
19:16:11
18.09.2011
ZdenoR
-> T: Závist je ta nejupřímnější forma uznání 4
-> Eidy: Je to krásné a jsem zvědav na chování.
18:17:26
18.09.2011
T
-> Eidy: : jasný, že jde o tu "dobrou" závist 4 já jen chtěl vyjádřit trošku jinak, že to máš zase parádní 4
ale máš tam nějak málo těch brzd... ll.speedhunters.com/u/... /build6.jpg 40
18:12:05
18.09.2011
Shader
Ty brzdy jsou masakr, to je klobouk4
18:03:45
18.09.2011
johaning
-> Eidy: to bude pak zase diiiivadlo
18:01:42
18.09.2011
Eidy
-> T: Já rozlišuju na špatnou a "dobrou" závist. Špatná je ta, když chci to něco i za cenu, že by o to někdo jinej měl přijít, nebo věci ničit, když je nemůžu mít sám. Ale závidět tak nějak rozumně, že mě to nutí něco dělat jinak nebo líp, je podle mě ok.4
-> squalo: Taky jsem si říkal.3
-> Tichy Radek: Dík.
-> johaning: Já taky 3
16:58:33
18.09.2011
johaning
-> Eidy: sem zvedav na stk3
16:42:23
18.09.2011
Tichy Radek
-> Eidy: nádhera 2
16:40:15
18.09.2011
squalo
no vypada to paradne 4 ale aspon si ramena mohol utreť 40
16:34:59
18.09.2011
T
-> Eidy: : závidět by se nemělo, že je to špatná vlastnost.....ale já budu klidně závidět 1 jako vždy parádní práce 4
16:34:42
18.09.2011
Eidy
-> m8rinek: Nakonec bez eloxu. On se tam ten oxid utvoří časem sám, tak je to fuk. Asi bych to stuhnul i s eloxem, ale teď mám cestovací období, tak jsem vsadil na jistotu a nasypal to tam rovnou. Máš email.
16:28:28
18.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Opravdu tomu není co vytknout:))). To je již po eloxu? Tj stříbrný technický elox, či je to syrové?
16:21:37
18.09.2011
Eidy
-> radekp: můžete začít 4
22:09:39
17.09.2011
radekp
-> Eidy: Pak nahoď fotky, ať můžeme nad čím slintat
21:42:16
17.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Kdyby VHMLovo zájem padnul tak bych vzal desky i hadice, řekni si cenu ;).
13:10:06
17.09.2011
Eidy
-> T: Víš jak, můžeš bejt blbej, ale musíš si umět poradit.
Extreme Tyres