skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:30:24
30.10.2008
30.10.2008

Eidy
-> Zazaa: jak těžký ??? Nemyslels hezký?
11:31:40
30.10.2008
30.10.2008

Zazaa
na ARC je to straaasne tezky ...
09:37:30
30.10.2008
30.10.2008

Vita ze Sudet
-> TUNER: jjj arc bo dělítka,,,,,,mlask
08:24:17
27.10.2008
27.10.2008

TUNER
-> Eidy: Do příště se budu snažit to vychytat a hlavně z auta schodit pár kilo....ta váha je tam hrozně znát...:-(
Na dělítkách se slickama by to bylo asi jiný svezeníčko......
Jen nevim jak dlouho by to snášela převodovka......přece jen jezdim po ose a ne na podvalu.....
Na dělítkách se slickama by to bylo asi jiný svezeníčko......

Jen nevim jak dlouho by to snášela převodovka......přece jen jezdim po ose a ne na podvalu.....

23:19:58
26.10.2008
26.10.2008

Eidy
-> TUNER: Super, žes vytáhnul zelenku konečně na pořádnou "silnici". Nevím jak jsi jel a je škoda tý hadice. Mohli jsme si to dát ve třech. Takže na příště koukaj utáhnout pásky a povolit turbo a zazávodíme si... Super, že jste se ukázali a že jsme pokecali.
12:48:48
19.10.2008
19.10.2008

Péďa17
MATTESS 19.10.08 10:24:45 napsal: -> Péďa17: bylo venku
Vím,škoda že jsem ho nestihl vyfotit
Vím,škoda že jsem ho nestihl vyfotit
12:11:44
19.10.2008
19.10.2008

TUNER
Jj,bylo jak u kempu,tak v kasárnách a na náměstí....A proč nebylo v kempu? Myslim že to je docela drahý parkovný (300-500) když venku se parkuje zadarmo 

10:24:45
19.10.2008
19.10.2008

MATTESS
-> Péďa17: bylo venku

10:17:28
19.10.2008
19.10.2008

Péďa17
Moc pěkné auto,škoda že nebylo v Běšinách v kempu
15:26:59
15.10.2008
15.10.2008

Nwkt
-> TUNER: Asi by sis tu měl založit FAQ 

15:08:20
15.10.2008
15.10.2008

Plisek
ahoj co říkají policajti na ten rám díky
09:34:48
11.09.2008
11.09.2008

Májinka
-> MATTESS: -> Tuner#2: -> Nwkt: -> Majkl: -> Eidy: jéééé, to tedy koukám:-D kuju kuju moc
....jojo, aplikovaná biologie na FPE
..pak uvidíme co vyjde
....jojo, aplikovaná biologie na FPE
..pak uvidíme co vyjde
15:58:33
10.09.2008
10.09.2008

Eidy
-> TUNER: uprímná soustrast. Viď, že nestuduje učitelku? 
Jinak samozřejmě gratuluju.

Jinak samozřejmě gratuluju.
15:03:02
10.09.2008
10.09.2008

Majkl
-> Tuner#2:

-> TUNER: gratulace!

-> TUNER: gratulace!
14:33:56
10.09.2008
10.09.2008

Nwkt
-> TUNER: Taky gratuluju 

14:17:03
10.09.2008
10.09.2008

MATTESS
-> Tuner#2: 

14:15:32
10.09.2008
10.09.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Paráda, tak že taky s mojí Bc gratulujeme. Hele aby nakonec nás ty naše nekopli do pr*** coby vidláky se základkou
Ale já jsem Marušce vysvětlil, že chytřejší je jen papírově, tak to zatím funguje
JOKE
Ale já jsem Marušce vysvětlil, že chytřejší je jen papírově, tak to zatím funguje
JOKE13:50:34
10.09.2008
10.09.2008

MATTESS
-> TUNER: že GRATUJUJEM

13:48:49
10.09.2008
10.09.2008

TUNER
Takže před chvilkou udělala Májka státnice a je to Bc.... a hurá na magistru Kudlákovou....

Večer to zapijem...

Večer to zapijem...

06:05:22
09.09.2008
09.09.2008

TUNER
-> MATTESS: Koukam že to nemam jen u sebe.....

TUNER / Zelenka


