skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
22:12:39
06.01.2010
06.01.2010

petr s
-> Nwkt: Asi luboš zhubl
22:11:23
06.01.2010
06.01.2010

Nwkt
-> Predator3D: ?
22:09:28
06.01.2010
06.01.2010

Predator3D
Koukám, že ses dal cestou brutálního odlehčování. Když už si ušetřil 20 kg jenom na kolech Přídou i lamino blatníky a kapoty ?? 

12:44:05
24.12.2009
24.12.2009

Vita ze Sudet
-> TUNER: Ty si umělec :-) Tak i tobě

09:19:21
24.12.2009
24.12.2009

David V6
-> TUNER: tobě taky

21:34:10
23.12.2009
23.12.2009

I-Ionzalo
Famoozní autíčko
... jinak šťastné a veselé
... jinak šťastné a veselé19:37:54
23.12.2009
23.12.2009

DEAtH ROLL
Aj tebe

19:14:48
23.12.2009
23.12.2009

Ba.jogi
-> TUNER: prajem aj ja tebe


19:11:32
23.12.2009
23.12.2009

TUNER
PF 2010
23:35:11
22.12.2009
22.12.2009

TUNER
-> gabri23: Dík,ale určitě je spousta motorů který budou minimálně stejně výkoný a hlavně lehčí.... 

21:44:12
22.12.2009
22.12.2009

gabri23
taky by se mi libil ten motor ale asi nebudou na nej finance....=( coz mne docela mrzi.... no ale tohle auto nema chybu taky bych chtel neco podobneho dokazat.... mas muj obdiv...!!
13:15:41
08.12.2009
08.12.2009

Mantrabeach
-> TUNER: ok supr,nebylo by to hned.času je dost,minimálně do příštího roku do léta.díky moc za ochotu

08:41:10
08.12.2009
08.12.2009

TUNER
-> Mantrabeach: čus,jo nějak se domluvíme..kdyžtak pak písni SZ nebo emila 

20:10:10
07.12.2009
07.12.2009

Mantrabeach
-> TUNER: čau strýcu.prosím tě měl bych na tebe prosbu.Kdybych jednou chtěl vyrobit mezikus na převodovku a nějaký atypický věci co se týče zástavby motoru 1.8T(audi)myslíš že bys mi je mohl nechat vyrobit?jen se ptám,kdyžtak rovnou řekni ne

15:58:55
31.10.2009
31.10.2009

Rider skoda
-> TUNER: Mne osobne se asi vic libily ta predesla kola co jsi mel byly takovi robusntesji.Mozna to taky dost dela to jak jsou tyto zapadlejsi v blatnicich,coz je skoda.
17:32:49
30.10.2009
30.10.2009

R@ZOR
Kola jsem videl live a moc pekny. K auto se krasne hodi, auto s nima a origo zadni svetly hezky prokouklo a omladlo! Jen je jeste trosku vytahnout ven. Jinak parada!
10:20:53
30.10.2009
30.10.2009

Max
-> TUNER: kola jsou moc hezký. Jak tu padlo, utčitě technicky dokonalejěí. Mě se k autu líbí. Osobně bych volil tmavší,šedivou met. nebo černý mat. Ale já jsem úchylnej na tmavý kola....a černá zmenšuje, což zas opticky neni dobře. Takhle je to pěkný 

21:46:34
29.10.2009
29.10.2009

M@rtin
-> TUNER: No taky mám dvě letní sady .... tak v tom aspoň nebudu sám .....


21:38:43
29.10.2009
29.10.2009

T
-> TUNER: : jasný,vždyť říkám, že váha super a vzhledem k tomu,že to nemáš jako leštěnku na výstavy ,ale na povození,tak souhlas a když je trošku vytahneš ven,tak to bude o něco lepší a blíž k těm 17-kám :-) takže když se mi nbelíbí,neznamená, že nechápu proč ta změna
držim palce,ať šlapou převodovky

držim palce,ať šlapou převodovky

21:31:00
29.10.2009
29.10.2009

Kapřík
-> TUNER: osobně se mi víc líbily ty 17ctky co jsi měl na autě
To jen tak aby to každý nechválil a řeč nestála
16ctky OZ jsou taky hezké, ale ty původní víc seděly k autu
To jen tak aby to každý nechválil a řeč nestála
16ctky OZ jsou taky hezké, ale ty původní víc seděly k autu
TUNER / Zelenka


