TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)


Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.

Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.

Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.

Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan

Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).

Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...

Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.

Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)

Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(

Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s

Alfa V6 vs. Zelenka


www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...

VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004

1. jízda Zelenky


Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB

Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

09:47:57
21.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: No jestli budou stačit tyhle data od výrobce..... mobile.jlaudio.com/produc ts_subs.php?series_id=...
Jinak bude k dispozici i křivka jak by to při danym objemu hrálo?
Mam doma taky soft,vlastně dva ale do jednoho mi chybí ještě pár ůdajů a druhej je nějakej složitej...8
09:38:20
21.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Není problém, přines mě vytisknutý všechny parametry repro a já Ti to nechám spočítat. 4
09:29:41
21.04.2006
TUNER
-> Zdany: No s tim železam by asi nebyl problém...Ale přemejšlim jestli to udělat z 10,15 nebo 20 mm.....1
Ale kdo bude těch 200 kilo pak vozit...?2
09:20:11
21.04.2006
Zdany
-> TUNER: - Tuner#2 Ale panove, neni nad to to udelat z betonu, to se ani nehne a mate po starostech s toustkou steny. :))) A nebo to rovnou svarit. Viz Siensheim.. Tak kdo v aute nesvaril bedynku ze zeleza, ten nenatlacil. :))))))
19:02:46
20.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Myslim že ta 22 bude optimální...19 se mi taky zdá málo. Ještě zkusim někomu poslat parametry a na kolik by spočítal bednu on....Si říkal že někoho znáš.+ Zkusim někoho z hifíků a uvidíme jestli se ty lidi shodnou aspoň na něčem...4
18:21:02
20.04.2006
Max
-> TUNER: máš pěknej kokpit 4 Jen jsem chvíli přemýšlel co to máš na tacháči. Než mi došlo že je to digitál 3
18:08:31
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To fakt píšou bez výztuh jen z 19 mm - to se mě zdá na to jaký to má zdvih a tlaky dost poddimenzovaný... Ono to co píše výrobce je vždy minimum - např. můj basák má udávaný objem asi 25 litrů a přitom optimálně se chová při 50 - 60 litrech a na to, že to nemá skoro žádný zdvih, tak i moje původní bedna z 18mm MDF byla málo - proto jsem to teď hodně vystužoval a uvidíme jak se to projeví na zvuku.
18:03:59
20.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Ne ne.Box píšou z 19 a přední panel z 25 mm..Já budu dělat celej z 22 + možná nějaká ta výztuha...A 40 kilo má teďka ta moje 80 litrová kr**a tak počítam že to bude mít určitě míň...4
18:00:12
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No ale počítej, že bedna bude muset bejt alespoň z 28mm MDF (nebo sendvič slepený z více vrstev) a k tomu ještě vnitřní výztuhy a jsi na 40 kg s bednou jako já...9 1
17:59:38
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
17:56:08
20.04.2006
TUNER
-> Mr. Favo: Jo,jsem s nima spokojenej...4
-> Zdany: Si tě asi přijedu skontrolovat...1
-> .Viki: No 15,8 má asi komplet balení.Když jsem ho vážil,tak má něco přes 12 kg...4
17:37:26
20.04.2006
.Viki
15,8kg váha woferu, to je pěkný :-))
17:23:02
20.04.2006
Zdany
-> TUNER: No jooooo, porád... Vsak to dostavuju, Upgrate probehne v prubehuuuuu
17:04:51
20.04.2006
Mr. Favo
Diky za typ hned sem tam volal a maji je takze se budou obednavat.A jeste otazecka jakou mas snima zkusenost si spokojenej?
16:25:53
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: To vím4
15:53:33
20.04.2006
MATTESS
-> Tuner#2: zelený jsem měl já1
15:19:47
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Aha - myslel jsem, že jsi tam měl ty starý zelený a tak mě to zmátlo.4
15:18:27
20.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Ne ne,zatim ne...Ale budu muset...Chci to udělat zároveň s výměnou předních hadic za pancéřovaný...Koncofky mam,tak už jen objednant ty hadice.
Aby se to nemuselo odvzdušňovat na dvakrát...4
15:17:29
20.04.2006
Majkl
-> TUNER: no tech par kabliku :-)
no to auto hlavne umej pred doksama4 2
Extreme Tyres