skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:10:45
15.08.2006
15.08.2006

TUNER
-> Majkl: No jooo,kouknu na to...
10:57:57
15.08.2006
15.08.2006

Majkl
-> TUNER: tak jo :)) a co odpoved na moji vcerejsi SMS? 

08:53:05
15.08.2006
15.08.2006

TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:50:09
15.08.2006
15.08.2006

TUNER
-> jerrom: trochu změna,sem dal září...

08:47:18
15.08.2006
15.08.2006

jerrom
-> TUNER:
wow





08:46:21
15.08.2006
15.08.2006

TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:31:09
15.08.2006
15.08.2006

jerrom
-> TUNER: vím, že je to pasé, ale chybí ti tu SRPEN a nebo tohle byl "srpenec"? 

08:29:24
15.08.2006
15.08.2006

REMIX
-> Majkl:




14:23:10
14.08.2006
14.08.2006

Majkl
-> havlik:




14:22:10
14.08.2006
14.08.2006

havlik
-> Majkl: tunerovo vhlký šterbině?

14:20:25
14.08.2006
14.08.2006

Majkl
-> TUNER: já chci taky byt co nejbliz vlhky sterbine, muzu?



13:58:57
14.08.2006
14.08.2006

TUNER
-> Zdany: Jestli jsou suchý,tak ti do bedny naliju vodu a při osolení tě přiložim ke štěrbině....

13:54:25
14.08.2006
14.08.2006

Zdany
-> TUNER: Jééé, že bych konečně měl šanci i na EMMě??? Juchůůůůůů. Tak já to postavím na příští rok. :)))
Jinak Vortex se snažil, aby páníčkovi neudělal ostudu. :) Jo jo, tlačí to na 25ku dobře, ale jsou to takový suchý basy, chce to poladit. :) Jinak
Jinak Vortex se snažil, aby páníčkovi neudělal ostudu. :) Jo jo, tlačí to na 25ku dobře, ale jsou to takový suchý basy, chce to poladit. :) Jinak
10:48:47
14.08.2006
14.08.2006

TUNER
-> Tuner#2: Tak příště nooo.

10:46:57
14.08.2006
14.08.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To ne, to jsou 3 body a rozdíl je tuším 5b.
10:45:08
14.08.2006
14.08.2006

TUNER
-> Tuner#2: Děkujeme,no kdybys předělal ty pojistky,tak jsi mohl bejt 3...:-)))
10:23:02
14.08.2006
14.08.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ je to tak jak píšeš. Jinak gratulace k pohárku.

09:41:21
14.08.2006
14.08.2006

TUNER
-> Tuner#2: No uplně nejlepší to neni...Víme už proč.
Ale na nějakejch písničkách to poznat neni vůbec,jen na testovacích frekvencích a nebo na nějakejch negrech...Tak asi začnu poslouchat klasiku a hvězdný války...
Zkoušeli jsme včera se Zdanym toho Vortexe a to bylo už slušný krmení...Uplně jiný tlaky...na 25 woofer to neni špatný.
Koukal jsi na pravidla pro rok 2007?
Nebude se hodnotit auto.Jen instalace a tlak,takže se to přiblížilo dB dragu....chce to přidat pár dB a bude to Ok
Ale na nějakejch písničkách to poznat neni vůbec,jen na testovacích frekvencích a nebo na nějakejch negrech...Tak asi začnu poslouchat klasiku a hvězdný války...
Zkoušeli jsme včera se Zdanym toho Vortexe a to bylo už slušný krmení...Uplně jiný tlaky...na 25 woofer to neni špatný.
Koukal jsi na pravidla pro rok 2007?
Nebude se hodnotit auto.Jen instalace a tlak,takže se to přiblížilo dB dragu....chce to přidat pár dB a bude to Ok

22:24:09
04.08.2006
04.08.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hraje to až překvapivě dobře, na to že to nemá adekvátní krmení a že je to woofer s velkým zdvihem=velkým zkreslením, tak ty basy jsou z toho hodně pěkné. CD není problém, klidně se někdy stavím - ozvi se.
11:26:12
31.07.2006
31.07.2006

VeTeV
-> TUNER: prijemny s.k s ofcema 
