Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
All: Prečo sa tu furt hádate? Bo naozaj o hovnu

-> TUNER: Co budeme delati s hlavickou?
-> TUNER: Já usuzuju jako normální člověk a prostě to po přečtění celého vlákna na mě tak působilo - jako že áčka tam nemáš - áčka tam máš a jestli jako prase nebo ne, to už je jiná diskuze - já bych řekl že celkem jako prase jo - i Máša když to viděla prvně, tak se ptala, proč to máš tak rozcapený - ono ject za tebou je něco jiného než to vidět, když to stojí. Mě taky krt říkal, že letos po snížení mě to dělá áčka a přitom když to stojí, tak to vypadá rovně.
Mě spíš zajímá, jak to budeš řešit?
Jsem tady autem a zítra musím fungovat, takže z toho asi nic nebude

-> TUNER: kdepak bednu uz tam vozim :) tu mojí

Já nevím co tu všichni řešíte, ale já na těch fotkách (jako
skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i... vidím všude jen normální áčka, jako mají všechny auta, nových nevyjímaje, a na vlečku kor rozšířenou jsou velice decentní.
-> Tuner#2: Musíš číst všechno,pak nebudeš usuzovat jako každej,ale jako normální člověk...ale ty musíš do všeho vrtat.
02.11.06 14:04:56
03.11.06 09:57:05
Jinak tohle tvrzení :
"že máš Áčka jak vzadu tak v předu, že je to dobře a na pravé straně vzadu máš o trochu větší... Nic víc, nic míň"
už zní trošku líp,než když říkáš že mam vlevo áčko jako prase...

Joo a domluv si řidiče,dneska jdeme na frťany....

-> Tuner#2: ja se taky na jare budu hlasit do klubu ackaru

-> TUNER: To že je kolmo jsi nepsal, ale z věty cituji:
Jo na tej pravej straně vzadu je áčko...
každý usoudí, že je jen v pravo a že v levo ne. já říkám, že máš Áčka jak vzadu tak v předu, že je to dobře a na pravé straně vzadu máš o trochu větší... Nic víc, nic míň. Ale ta Tvá odpověď vyzněla, jako že máš áčko jen v pravo
A tatru jako má jiřík z toho dělat nebudu - neboj - naopak zadek půjde níž než byl a tím budu mít taky áčka - konec konců už teď jsem je měl.
Mě spíš zajímá jak to budeš řešit? Nebo je to zas tajné?
-> Tuner#2:
1. Ukaž mi kde jsem "tvrdil že je kolmo".....???
2. Napsal jsi že tam je áčko jako prase a já tvrdim že tam je sice decentní áčko,ale to tam budu mít vždycky raději a bude to záměr nežli véčko. Pokud se ti odklony mejch kol nelíbí,nikdo ti nenutí aby jsi si je dělal taky,tak je nech jak jsou,neni to tvoje starost...
Nebo ti tam nacpu podložky a budeš to mít jako Jiřííík
-> Vita ze Sudet: Mno přemejšlim že bych malinkooo upravil hlavu.... + nějakej nástřik na sací potrubí + víko ventilů...

Procpa si sundaval sani? bude se lestiti co?

-> TUNER: Hmm, tak pak tady netvrď že je kolmo, když to dělá i v levo áčko a to dost - stačí se na auto podívat z větší dálky když jedeš. neříkám že je to na závadu, ale prostě to tak je, tak tady netvrď že ne

Jak to budeš ladit? by mě docela zajímalo. Jediný o čem já vím, je tam dát delší pružinu a nebo podložku pod pružinu, protože je to závislé na snížení. Pak už jen zásah do příčky, což asi dělat nebudeš.
-> Tuner#2: Neměřil jsem ho jestli je kolmo,ale prostě jsem s tim spokojenej,tak jak to je.Takže až se budou měnit silentbloky,tak se bude ladit jen to pravý aby byli obě stejně...

-> TUNER: Hmm, když si to myslíš - vyvracet Ti to nebudu - holt to levý máš kolmo

-> Majkl:
-> Tuner#2: Nedělá,podívat se na to můžu kdykoliv v garáži...a asi jsi se díval moc nakřivo...Vpravo to áčko dělá,s levou stranou jsem spokojenej.Na tej se nic měnit nebude.
-> Labros: S benzinem to má myslim dost společnýho. Zkus si rozebrat nějaký auto co tankuje normální benzín a budeš koukat...Znáš třeba ty testy ve světě motorů jak třeba po 40 nebo 100 000 km rozeberou auto do šroubku? Tam to vidět je jak to vypadá uvnitř...
Mno a škoda motor jako škoda motor neee?

Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> TUNER: to věřim, ale nechápu co to má společnýho s benzínem, a už vůbec ne se škodovkou

-> TUNER: V levo Ti to taky dělá áčko jak prase - až mě to někdy půjčíš, tak pojedeš za mnou na dálnici a uvidíš.
