
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:27:56
28.06.2007
28.06.2007

TUNER
-> Tuner#2: Asi zůstanu při starym.....

13:00:41
28.06.2007
28.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak panáčkovi se zachtělo nový rádio jooo? Že by 88čka a přechod k jiné značce

11:34:13
28.06.2007
28.06.2007

RomanT
-> Tuner#2: dííík - budu se snazit to dodelat co nejdriv 

11:18:46
28.06.2007
28.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: To by bylo super, moc se na tvoje auto těším, zatím luxusní práce.

11:13:35
28.06.2007
28.06.2007

RomanT
-> TUNER: Tak letos to zase do hrocha nevyjde - budu 2 tejdny pryč - ale za rok snad už jo - i s autem 

10:34:20
28.06.2007
28.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak držím palce, mě to snad taky pojede, lépe řečeno, včera to jezdilo :o))
08:31:10
27.06.2007
27.06.2007

David V6
-> TUNER: tak doufám že to stihneš,Držim palce a ať se tam sejdem
07:11:19
27.06.2007
27.06.2007

TUNER
-> MATTESS: Jo dík,snad jo....
+ new foto jak dopadlo ložisko...
Jinak ten plastovej domek ložiska mi přijde jako totální úlet a za další mi přijde hodně nedomyšlená dosedací plocha ložiska,která má rantl a ten zapadnul za packy přítlačáku a ložisko jsem skoro ani z těch pacek nevyndal....A to stálo 360 káčé...No aspoň jsem se poučil a tohle ložisko už mojí garáž nikdy neuvidí....
+ new foto jak dopadlo ložisko...
Jinak ten plastovej domek ložiska mi přijde jako totální úlet a za další mi přijde hodně nedomyšlená dosedací plocha ložiska,která má rantl a ten zapadnul za packy přítlačáku a ložisko jsem skoro ani z těch pacek nevyndal....A to stálo 360 káčé...No aspoň jsem se poučil a tohle ložisko už mojí garáž nikdy neuvidí....

07:02:55
27.06.2007
27.06.2007

MATTESS
-> TUNER: držím ti palce, ať to vyjde a jedeš
06:52:02
27.06.2007
27.06.2007

TUNER
Tak jsem si včera hodil šichtu a vypadá to nadějně...převodovka je v autě - řadí,ložisko OK...Ještě to musim doladit,project aby si to sedlo a doutahovat šrouby uchycení motoru a převodofky...pak musim koupt pásky na manžety a vyměnit je,namontovat zadní čelo + další a další věcičky...Dneska to půjdu project a jestli to bude OK tak bych to asi risknul,jestli bude nějakej problém,tak pojedu Forďákem...

14:56:16
26.06.2007
26.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak to dej dohromady a jedééém...

12:39:37
26.06.2007
26.06.2007

TUNER
-> Tuner#2: Neřadí...Je to rozebraný.....

12:36:55
26.06.2007
26.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: -> havlik: Máte pravdu kluci

12:27:44
26.06.2007
26.06.2007

havlik
-> Tuner#2: no přesně jak řiká nwkt už je tu vidět a snad i na nějakejch foto z starýho hrocháče tam sem zvědavej co z toho nakonec vzniklo
12:16:18
26.06.2007
26.06.2007

Nwkt
-> Tuner#2: Koukal jsem do galérie, poslední vyjížďka 04 nebo tak nějak tam jste všici i s Hanušem 

12:15:19
26.06.2007
26.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Super tajný, ale už jsi ho kdysi určitě viděl - teď je ale k nepoznání
Snad na hrocháči a apk bude i tady. už ho sem dává asi dva roky, ale prý až bude co ukazovat
Snad na hrocháči a apk bude i tady. už ho sem dává asi dva roky, ale prý až bude co ukazovat
12:14:46
26.06.2007
26.06.2007

Nwkt
-> Majkl: Rapida 

12:13:45
26.06.2007
26.06.2007

Majkl
-> Tuner#2: co ma krt za auto?
12:06:39
26.06.2007
26.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Doufám že už Ti to řadí, krt snad dnes bude mít technickou, tak ať jedem komplet, když jede i MATTESS se ženou. Snad to vše dopadne a na víkend už tak hrozně být nemá.

10:58:58
25.06.2007
25.06.2007

TUNER
-> U-Geen: ....ale zase na druhou stranu f automatu kterej to dost brzdí.....

TUNER / Zelenka


