skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:43:46
19.10.2007
19.10.2007

Syny
-> Zdany: jo pockej ja uz vim co myslis... Jo to bude asi vono... Tam sem sice bly jednou a tak pred 5ti lety, ale asi to bude vonco :)
14:39:45
19.10.2007
19.10.2007

Syny
-> Zdany: Myslis mezi Plzni a Letkovem? Tam sem myslel taky, ale kde by se tam vzal asfalt...
14:08:46
19.10.2007
19.10.2007

Zdany
-> Syny: Na vyhlidce pod Tescem.. bych si typnul... :)))))))
12:47:27
19.10.2007
19.10.2007

fine_ray
-> TUNER:
David V6 17.10.07 13:48:50 napsal:
-> TUNER: máš hezkou SPZ to se musí nechat ale to okolo to nějak kazí
kdepak myslel, že všechno kolem značky to kazí.. tzn nárazník, blatník, haubna atd... to sundej jo do příště!

David V6 17.10.07 13:48:50 napsal:
-> TUNER: máš hezkou SPZ to se musí nechat ale to okolo to nějak kazí
kdepak myslel, že všechno kolem značky to kazí.. tzn nárazník, blatník, haubna atd... to sundej jo do příště!

09:48:03
19.10.2007
19.10.2007

Syny
-> TUNER: Kde to je foceny - je mi to naky povedomy 

13:21:28
18.10.2007
18.10.2007

David V6
-> TUNER: přesně tak
06:11:17
18.10.2007
18.10.2007

TUNER
-> MATTESS: Neee,psal jsem ti mejla ohledně SPZ....už jsi druhej...)))
....viď Kájo...))))
-> David V6: Jj,vim,bylo tam po zemi hrooozně papírku,tak si myslel asi tohle cooo...)))
-> Zdenek z Lovo: Ne,umytý to nebylo,bál jsem se aby nebylo něco vidět ale jak padla tma,tak to bylo v poho.....))-> jozynek1: dík

....viď Kájo...))))
-> David V6: Jj,vim,bylo tam po zemi hrooozně papírku,tak si myslel asi tohle cooo...)))
-> Zdenek z Lovo: Ne,umytý to nebylo,bál jsem se aby nebylo něco vidět ale jak padla tma,tak to bylo v poho.....))-> jozynek1: dík

19:05:13
17.10.2007
17.10.2007

Jožynek
-> TUNER: Moc pekne foto

18:13:56
17.10.2007
17.10.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 16.10.07 13:48:07: Mazlik se ti na těch fotkách leskne jak psí koule
.Ty ho meješ v Arielu,viď
.Jinak pěkně vyfoceno.
.Ty ho meješ v Arielu,viď
.Jinak pěkně vyfoceno.15:30:41
17.10.2007
17.10.2007

MATTESS
-> TUNER: hezký. Nezkoušel jsi tu SPZ zamaskovat ve photoshopu? Kde jsi to fotil?
13:48:50
17.10.2007
17.10.2007

David V6
-> TUNER: máš hezkou SPZ to se musí nechat ale to okolo to nějak kazí


13:29:52
17.10.2007
17.10.2007

fine_ray
ty fotečky jsou fakt lovely

13:50:50
16.10.2007
16.10.2007

fine_ray
-> TUNER: hele to nevim, prej to motorizaci označení nemělo. On jel s 1,9Tdi 306 '92 třídveř. sám a plnej kotel a jeli s ním v klidu taky (+-150až170tacho). Tzn bych netipoval nějakej zázrak a ujedeš jim

13:48:07
16.10.2007
16.10.2007

TUNER
-> fine_ray: Co f tom mají?? Dneska se chystam protáhnout škodnou po Plzni,tak jestli si s nima mam kdyžtak trošku pošpásovat.....)))
10:00:31
16.10.2007
16.10.2007

fine_ray
-> Nwkt: no spolubydlícího, je předjel na plnej ve 170km/h z Varů do Plzně. A před Plzní jak je to zúžení nad Globusem tak si ho dojeli.
Vlastně počkat!!!! Když nad tím teď znovu přemýšlím, on v ní nebyl radar! On dostal pokutu jen za tu plnou 2.000,- a zřejmě bez bodu, protože rychlost nemohli dokázat.
Vlastně počkat!!!! Když nad tím teď znovu přemýšlím, on v ní nebyl radar! On dostal pokutu jen za tu plnou 2.000,- a zřejmě bez bodu, protože rychlost nemohli dokázat.

11:04:51
15.10.2007
15.10.2007

Nwkt
-> fine_ray: Děkuji za informaci
tě čapli?
tě čapli?09:28:09
15.10.2007
15.10.2007

fine_ray
nechtělo se mi zakládat nový vlákno někde v diskuzi, tak zaspamuju u Tuníka :) Stejně sem půl plzeňáků chodí.
Po kraji se nám fláká modrá jedničková oktávka s 2P5 95-48 a má v sobě krásný funkční radar a za zadním sklem pod stínítkem červenou stopku, tak si dejte případně pozor, náhoda je blbec.
Po kraji se nám fláká modrá jedničková oktávka s 2P5 95-48 a má v sobě krásný funkční radar a za zadním sklem pod stínítkem červenou stopku, tak si dejte případně pozor, náhoda je blbec.

15:26:12
10.10.2007
10.10.2007

MATTESS
-> TUNER: čelo má už doma, ale jinak vše při starém
14:56:12
10.10.2007
10.10.2007

TUNER
-> Vita ze Sudet: 

14:55:58
10.10.2007
10.10.2007

TUNER
-> MATTESS: Jj,už má opravenej ten zadek? Nebo jezdí pořád s nabouranym...? )))
TUNER / Zelenka


