Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> MATTESS: no tak ja sem myslel ze to jenom jako na srazy a tak , ja sem pičamater vid , tak bych mel v tomdle docela strach jezdit , teda tady v praze bych asi vo papiry prisel hned zarohem

-> Řízek: proč by nejezdil? K čemu by to auto bylo? Ještě mu mávají, vi'd Lubko

-> TUNER:

To s tim normalne jezdis jo ???hm ja mam bobky s tim mim a ty si teda dobrej kaskader v tom pripade
-> Řízek: Jo chladič je seriovej....Když se jezdí normálně (a na našich silnicích to ani jinak nejde) tak neni problém. V kolonách nebo po městě si sepnu vrtuli a taky bez problému...
-> TUNER: Cau cau , fakt paradni prace libi se mi to moooc . Ale zajimalo by me jak si poresil chladic , jestli seriovej na tech dlouhejch ropovodech , tak to ti to uchladi normalne ??
neni to 1300 ale 1400ted,auto neni zak tak lehky,jen sedacky a nadrz zmizely,jinak vse puvodni,kila pujdou dolu az pres zimu.
-> Lutec: Jooo,to říká ten pravej...Nejrychleší motor v 1300 ccm.....))) I mě by jsi pojel....ale zajímalo by mě,co by udělal muj motor v tak lehkym autě jako máš ty...

ahoj,je to pravda,nej skodovky se zlutou
-> TUNER: neprehanim jeste se zlutkou mi prijde opravdu nej sedan:) hezci nez jina "poutova" auta na efekt ktera tu jsou

-> UltraFan.: Dík,ale zas tak bych to nepřeháněl.....jsem rád že se ti líbí..

-> TUNER: Tohle je pro me uplne NEJ auto na virtu....moc krasna prace...na autoshow sem to videl na zivo a je to fakt moc krasny

-> TUNER; No právě, přece nemůžem mít všichni stejný vkus. To by byla nuda!

-> Missicka: Děkuju

Jo jo,taky máš zajímavej zadeček.... (na škodovce samozřejmě) Ale asi by to chtělo nějak poladit aby k tomu pasoval i předeček.
Holá zadní partie a oplastovaná přední k sobě moc nepasuje....ale já na ty plasty celkově moc nejsem,takže každýmu se může líbit něco jinýho.

Ahoj, pěkná škodovečka!

Sis vyhrál! Viděla jsem pár videí, no paráda!

-> Turbo Péďa17: Nj a ani už nebude...

-> Syny: Vypadá to tam pořád stejně....

-> Zdany: jj to je vono co myslim v tom 2. prizpevku :) To bude asi vono... Ale tam uz sem dlooouho nebyl proto nevim jak to tam ted vypada - a to to mam ani ne 2km za barakem :)
-> Syny: Jedes po rokycansky nahoru,a u hrbitova uhnes doprava do kopce za pumpou na LPG.