
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
09:02:57
28.11.2007
28.11.2007

TUNER
-> Saky: Vim,to samý jsme řešili s Honzou....

09:01:39
28.11.2007
28.11.2007

Saky
-> TUNER: hlavne dneska koupis rekorder s digitalnim tunerem zitra prejdou z MPEG2 na MPEG4 a budes shanet dalsi-) a tak porad dokola-)
08:51:49
28.11.2007
28.11.2007

TUNER
....a koupě vlastního DVD rec. včera po poradě s Honzou padla díky přechodu na DVB-T a drahejm rekorderum s nim. S analogovym tunerem se mi to už kupovat nechce...

08:49:31
28.11.2007
28.11.2007

TUNER
-> MATTESS: Nj,taky jsi to točil ty...))) První jízdy na Sedlecku...)))
Ještě vymejšlim jak to převádět...Tohle jsem dělal z videa přes DVD recorder,ale řešim možnost převodu přes kameru.Protože nechci furt tetu otravovat že si tam jdu něco přehrát a zabrat jim obejvák na x hodin...))) Tak jsem zvědavej..
Ještě vymejšlim jak to převádět...Tohle jsem dělal z videa přes DVD recorder,ale řešim možnost převodu přes kameru.Protože nechci furt tetu otravovat že si tam jdu něco přehrát a zabrat jim obejvák na x hodin...))) Tak jsem zvědavej..

08:21:43
28.11.2007
28.11.2007

Zdenek z Lovo
Tuner#2 26.11.07 17:09:48 napsal: -> Zdenek z Lovo: Tohle občas nechápu. Už několikrát mě přišel mail abych s něčím poradil a druhý den, že prý když nechci komunikovat, tak ať si trhnu. Rád poradím, ale zabere to můj čas a ten si na to udělám až uznám za vhodné já a ne dotazující se.To jsem nechtěl aby to vyznělo že jsem nedochvilnej
Napsal jsem mu jen jednou tak jsem nevěděl jestli mu to přišlo nebo jak napsal Luboš že je časově omezený.Neboj nejsem ten co by urgoval každých 5 minut,kde to vázne,atd
Napsal jsem mu jen jednou tak jsem nevěděl jestli mu to přišlo nebo jak napsal Luboš že je časově omezený.Neboj nejsem ten co by urgoval každých 5 minut,kde to vázne,atd
07:57:57
28.11.2007
28.11.2007

MATTESS
-> TUNER: tak ses do toho pustil, jo?

07:52:42
28.11.2007
28.11.2007

mb136 - zrušená registrace
lepšiu škodovku som nevidel si super macher

07:46:32
28.11.2007
28.11.2007

TUNER
Takže na autě se nic neděje....Ale chtěl bych digitalizovat nějaký starý videjka z VHSky,tak se máte na co těšit...
Už mam upravenej první "výjezd" z roku 2004.Ale má to mooooc MB,tak uvidim co z toho vystříham....
Už mam upravenej první "výjezd" z roku 2004.Ale má to mooooc MB,tak uvidim co z toho vystříham....

17:09:48
26.11.2007
26.11.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Tohle občas nechápu. Už několikrát mě přišel mail abych s něčím poradil a druhý den, že prý když nechci komunikovat, tak ať si trhnu. Rád poradím, ale zabere to můj čas a ten si na to udělám až uznám za vhodné já a ne dotazující se.

16:16:42
26.11.2007
26.11.2007

TUNER
-> Zdenek z Lovo: Je dost časově vytíženej.....
15:40:55
26.11.2007
26.11.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 20.11.07 14:59:16: Tak jsem v pátek napsal Stoklasovi a ještě mi ani neodepsal
Asi o to stoji pokecat
Asi o to stoji pokecat13:24:24
22.11.2007
22.11.2007

Max
-> TUNER: ty poslední tři fotky jsou opravdu povedený 

18:37:30
21.11.2007
21.11.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 20.11.07 14:59:16: Čus luboši.Myslim že se znáš z Kláskem.Můžeš mi dát jeho email nebo kontakt abych si sním mohl pokecat?Nějaký ty dojmy a problémy s instalací motoru.Když tak se ho zeptej jestli by chtěl.Děkuji

18:35:00
21.11.2007
21.11.2007

Zdenek z Lovo
Přidávám se hezky kousek,pěkně čistá prácička,kéžbych takovou mašinku měl doma to by bylo parádiček

06:59:17
21.11.2007
21.11.2007

MATTESS
-> Pilot 105: ale nerozplakal

00:34:47
21.11.2007
21.11.2007

Pilot 105
-> TUNER: Nemáš zač.;) Povedl se, teď jestli bude pasovat.
Kdyby mě viděl strojař, jak skenuju ten pauzák, tak by se rozplakal.
Kolik Tě stálo to zinkování, abych měl nějaké cenové srovnání?
Kdyby mě viděl strojař, jak skenuju ten pauzák, tak by se rozplakal.
Kolik Tě stálo to zinkování, abych měl nějaké cenové srovnání?
18:59:01
20.11.2007
20.11.2007

David V6
-> TUNER: musim ti ho pochválit vypadá hezky
15:28:19
20.11.2007
20.11.2007

MATTESS
-> TUNER: ten je jak ementál odlehčenej

14:59:16
20.11.2007
20.11.2007

TUNER
-> Pilot 105: Hele ani nevim,vezl to tam kluk z práce...Já byl v tu dobu bez auta...
Sice jen zlatej,ale myslim že bude stačit i ten,když je to tam schovaný,hezky vomaštěný od motoru a v soli to nejezdí,tak snad vydrží...

Jinak dík za spolupráci je hezkej coooo....))))
Sice jen zlatej,ale myslim že bude stačit i ten,když je to tam schovaný,hezky vomaštěný od motoru a v soli to nejezdí,tak snad vydrží...

Jinak dík za spolupráci je hezkej coooo....))))
TUNER / Zelenka


