
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: ahaa tak či tak všechny varianty jsou zajmavy

Já mám na mojí 125 nad víčkem nádrže nálepku unleaded fuel only a nebo jen unleaded fuel,teď nevím.Kdoví,jestli to je origo.
-> jimbeam655: Ten nápis do kroužku víčka nádrže jsem viděl jen v článku o škodovkách pro Kanadu (a ještě to byly ty před GLi). V inzerátech a na reálných autech už pak vždy samolepka nad víčkem.
-> rsvancara: to byly na vicku taky podle toho kanadského prospektu ne?
-> rsvancara: a jaká bude další samolepka k vicku nádrže?

Oktávku umejvám od asfaltu taky. Letos dokonce podruhý :-D. Oprava silnice kamenivem a emulsí je prostě in no :-D
I když je pravda, že teď už konečně udělali / udělají v okolí zase pár km nové silnice... ale to bude taky tak na 3 roky, než ss to vydrolí, jak je znám :-D
I když je pravda, že teď už konečně udělali / udělají v okolí zase pár km nové silnice... ale to bude taky tak na 3 roky, než ss to vydrolí, jak je znám :-D
-> rsvancara: Ako tu už zaznelo, teraz to už s tými správnymi hadicami k brzdiču vyzerá konečne tak, ako má :) A vyzerá to super.
Ad. jazdenie: Ja som škodovku za moju kariéru musel už niekoľkokrát umývať technickým benzínom :-( Od malých častí až po celú karosériu vrátanie skiel.
Ad. jazdenie: Ja som škodovku za moju kariéru musel už niekoľkokrát umývať technickým benzínom :-( Od malých častí až po celú karosériu vrátanie skiel.
-> Sejki: minulý týden jsem jel po takhle čerstvě vysypané cestě asi 10 km, jsem myslel, že se zblázním. Hold to ježděním trpí jak blázen, navíc dost často škrtám předkem, takže budu předek muset trochu přizvednout.
S minulým autem jsem takhle v zimě v zatáčce potkal cestářskou TATRU.
no a bylo......
S minulým autem jsem takhle v zimě v zatáčce potkal cestářskou TATRU.


-> Tuner#2: souhlas

-> rsvancara 21.08.16 21:36:50: Konečně ty správný hadice 

-> Pavell: ta fotka 37 vid? A ted si vem, ze se dneska curaci silnicari nedohodli a jeden me pustil a na proti to pustil taky, jenze to bylo za zatackou takze jsme jeli proti sobe a ja musel sjet na vyfrezovany misto coz by me nevadilo, ale on to zrovna kropil tekutym asfaltem takze jsem mel stejne zmrdany auto i kdyz jsem tam najel a hned vyjel... no s takovym autem bych tam teda nenajel a kdyby za mnou nic nebylo asi bych to cele vycouval:)
-> rsvancara: Doufám že s tím autem nebudeš jezdit:) Aby jsi to neušpinil atd.
Máš to brutálně hezky udělaný.
Máš to brutálně hezky udělaný.

-> minno: Já jich mám doma v různých provedeních od každého několik, netřeba kupovat. Tyhle přední se mě líbily, protože to vypadalo ještě na původní provedení (nejsou hladké). Ale takhle s brzdičem nic moc no :-)
Edit: Bude opraveno (přeci se na to nebudu celej život koukat) :-D
Edit: Bude opraveno (přeci se na to nebudu celej život koukat) :-D
-> rsvancara: A originál rozmery hadíc si nezohnal? Ja som dával 4-piesty pred 5 rokmi a hadice som ešte "v pohode" zohnal - vyzerá to trochu inak so správnymi rozmermi hadíc ako u teba:
minno120.rajce.idnes.cz/2 011.06_-_2011.07_-_4-piest ove_brzdy_renovacia_zastav ba
minno120.rajce.idnes.cz/2 011.06_-_2011.07_-_4-piest ove_brzdy_renovacia_zastav ba
-> jimbeam655: Tohle je spodní doraz, zkoušel jsem oba rejdy a pohoda. Pokud bude auto stát normálně na kolech, tak to bude jen a jen lepší :-)
Ještě musím zkusit nasadit kolo, protože ta kratší je o něco delší (má 400 měla by mít 370), tak jestli to přeci jen nebude vadit pneu :-)
Ještě musím zkusit nasadit kolo, protože ta kratší je o něco delší (má 400 měla by mít 370), tak jestli to přeci jen nebude vadit pneu :-)
-> rsvancara: není ta hadice nějak moc napnutá? Aby se ti to neutrhlo, až zatočíš pravej rejd, jinak krasná práce, už se těším až ji uvidím na nějakém sraze. 

-> rsvancara: sem to napsal aniž bych si dal F5 :-D
-> Tuner#2: No já u Richarda byl na půdě několikrát, ale asi to předemnou nějak dokázal schovat... A navíc, až to bude chtět tam odsud vynést ven, bude muset vybourat štít nebo voddělat střechu :-D pač těma dvířkama a navíc dolu po žebříku se ta kastle dolu snese blbě :-D
-> Tomaso435: To bych tam neprocpal dveřma :-D